Ik denk dat het voor De Boer ook een flinke tegenvaller is.quote:
Dat zal het wel worden ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor De Boer ook een flinke tegenvaller is.
Blind op mid met Serero en Klaasen en voorin FIscher, Bojan en Schöne?
Maar PSV heeft alweer sinds 2007/2008 niet gewonnen in de ArenA.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik las trouwens dat PSV uit bij Ajax vaker heeft gewonnen dan dat Ajax thuis van PSV heeft gewonnen. Dat vond ik wel een opvallende statistiek.
Dan ligt de sleutel op rechtsbuiten. Waar Schöne zich wat laat terugzakken naar het centrum en Willems hem blijft volgen. Komt daar de ruimte. Rekik schuift door en Bruma weet niet meer wat hij moet doen. Dit zal geen 1-8 worden.quote:
Dat is ook opvallend te noemen. Eerder ging ik altijd vol goede moed naar de Arena.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar PSV heeft alweer sinds 2007/2008 niet gewonnen in de ArenA.
Weet Bruma überhaupt wel wat hij op het veld doet?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan ligt de sleutel op rechtsbuiten. Waar Schöne zich wat laat terugzakken naar het centrum en Willems hem blijft volgen. Komt daar de ruimte. Rekik schuift door en Bruma weet niet meer wat hij moet doen. Dit zal geen 1-8 worden.
Pas 1 hele wedstrijd in de spits gespeeld geloof ik en toen deed hij het goed, raakte wedstrijd erna tegen barca alweer na 15 min geblesseerd. Als rechtsbuiten was het niet zo veel nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening.
Zeker, is/was toch altijd wel de angstgegner voor Ajax al zie ik dat voor morgen toch wat anders, denk niet dat Cocu in de winterstop genoeg tijd heeft gehad om de organisatie op orde te krijgen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik las trouwens dat PSV uit bij Ajax vaker heeft gewonnen dan dat Ajax thuis van PSV heeft gewonnen. Dat vond ik wel een opvallende statistiek.
Man tegen man doet hij het best aardig. Zodra hij moet overnemen gaat het fout. Of als er ruimte ontstaat. Dan weet hij het ook niet meer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet Bruma überhaupt wel wat hij op het veld doet?
Vorige keer ging cocu ook heel behoudend naar de arena en aangezien ajax nog steeds weinig creativiteit heeft ben ik er niet gerust op.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, is/was toch altijd wel de angstgegner voor Ajax al zie ik dat voor morgen toch wat anders, denk niet dat Cocu in de winterstop genoeg tijd heeft gehad om de organisatie op orde te krijgen.
Ik meende me te herinneren dat hij daar vaker had gespeeld.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Pas 1 hele wedstrijd in de spits gespeeld geloof ik en toen deed hij het goed, raakte wedstrijd erna tegen barca alweer na 15 min geblesseerd. Als rechtsbuiten was het niet zo veel nee.
http://www.transfermarkt.(...)n/spieler_44675.htmlquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik meende me te herinneren dat hij daar vaker had gespeeld.
''PSV is 57 keer op bezoek geweest bij Ajax. De Amsterdammers wonnen 30 keer, PSV moest genoeg nemen met 19 zeges in Amsterdam. Ook het doelsaldo is in het voordeel van Ajax. In deze 57 ontmoetingen maakte Ajax 110 doelpunten, terwijl PSV 78 keer het Amsterdamse doel wist te vinden. De spelers van PSV kunnen zondag hun borst nat maken, want de statistieken spreken in het voordeel van Ajax.''quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Vorig jaar nog.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar PSV heeft alweer sinds 2007/2008 niet gewonnen in de ArenA.
Ik denk dat ik deze heb gezien.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
''PSV is 57 keer op bezoek geweest bij Ajax. De Amsterdammers wonnen 30 keer, PSV moest genoeg nemen met 19 zeges in Amsterdam. Ook het doelsaldo is in het voordeel van Ajax. In deze 57 ontmoetingen maakte Ajax 110 doelpunten, terwijl PSV 78 keer het Amsterdamse doel wist te vinden. De spelers van PSV kunnen zondag hun borst nat maken, want de statistieken spreken in het voordeel van Ajax.''
ja dat is dus uit en thuis samenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze heb gezien.
Competitie (meer details: thuis uit)
Gespeeld Winst Gelijk Verlies Voor Tegen
Thuis 57 30 8 19 110 78
Uit 58 14 15 29 82 118
Totaal 115 44 23 48 192 196
Ajax won 38,3% van haar duels tegen PSV in deze categorie wedstrijden. 41,7% Van de partijen werd verloren, terwijl 20,0% geen winnaar opleverde. Ajax scoorde gemiddeld 1,67 maal per wedstrijd, PSV 1,70 keer.
Dat begreep ik inmiddels ook.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:14 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dit soort projecten vind ik altijd erg leuk, G elftal was het toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |