Zondag een nieuw gifje.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders in de OP zetten?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou wel iets pro-psv's in de OP zetten.
Tsja, deze zondag valt er 0 positiefs neer te zetten hier dan horquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou wel iets pro-psv's in de OP zetten.
Meneer zit weer op prime time hoor.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 15:33:50Vannacht weer spektakel tussen 12 en 2 uur. Alles over #PSV bij Omroep Brabant, samen met @kristianisvroeg @paulpostman en @Willyvdkerkhof reageer retweet
Ik moet morgen eigenlijk om 5 uur in de auto zitten, maar hier blijf ik voor op. Dan maar een paar uurtjes minder slapen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
Meneer zit weer op prime time hoor.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 15:33:50Vannacht weer spektakel tussen 12 en 2 uur. Alles over #PSV bij Omroep Brabant, samen met @kristianisvroeg @paulpostman en @Willyvdkerkhof reageer retweet
De rest is zo slecht dat iemand die tijden niet gespeeld heeft en jullie systeem niet kent meteen mag beginnen, ja?quote:
Immers scoort.quote:
Of: de rest is zo goed op elkaar ingespeeld dat een nieuwe speler, met bewezen talenten, direct in de basis kan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:38 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
De rest is zo slecht dat iemand die tijden niet gespeeld heeft en jullie systeem niet kent meteen mag beginnen, ja?
Ik mag Joep ook allerminst, maar hij heeft hier wel een goed punt hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:53 schreef zerokil het volgende:
http://nos.nl/l/598783
Deze vent verdient gewoon een nekschot.
Wat een nutteloos filmpje.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:53 schreef zerokil het volgende:
Dat ie het niet goed doet, ok. Maar om Cocu daarom nu een nekschot te geven gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:53 schreef zerokil het volgende:
Men verwacht dat PSV in tegenstelling tot feyenoord gewoon mee kan draaien met de top met een compleet nieuw team + een onervaren coach.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:53 schreef zerokil het volgende:
Doe even normaal tegen Joep man.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:53 schreef zerokil het volgende:
za 18 jan 2014, 00:00quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Cocu zegt dat Ruiz bij de nationale ploeg op 9 speelt. Ruiz zegt zelf van niet.
Amateurisme ten top weer. Knap om jezelf iedere keer zo ongeloofwaardig mogelijk neer te zetten.
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeedquote:Met Bryan Ruiz als nieuw wapen hoopt PSV in de ArenA het gat met Ajax te verkleinen tot acht punten en zo voor zichzelf perspectief te creëren voor de tweede seizoenshelft. Er is een reële kans dat PSV-trainer Phillip Cocu direct een basisplaats inruimt voor de aanwinst, maar de vraag is nog op welke positie.
Eerder hadden Cocu en technisch manager Marcel Brands aangegeven dat Ruiz ook op de spitspositie uit de voeten kan, mede omdat hij daar ook zou spelen bij de nationale ploeg van Costa Rica. Ruiz ziet zichzelf echter niet direct als spits.
„In de nationale ploeg speel ik niet in de spits maar op rechts of als nummer tien. Tien jaar geleden, in mijn eerste twee jaar als profvoetballer, heb ik voor het laatst als spits gespeeld. Het is niet mijn beste positie. De trainer beslist waar ik moet spelen, maar mijn voorkeur gaat uit naar de rechtsbuiten- of nummertienpositie.”
Laat gaan jongequote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:53 schreef zerokil het volgende:
Die Joep vind ik meer bij het jeugdjournaal passen, een minachting voor de kijkersquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Doe even normaal tegen Joep man.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
za 18 jan 2014, 00:00
Ruiz: 'Al tien jaar niet in spits'
door Jeroen Kapteijns
EINDHOVEN -
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:14 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zwakke beat, verschrik-ke-lij-ke rappers. Een 3 voor de moeite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt street mang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
quote:Tegenvaller voor Ajax: De Jong mist duel met PSV
Ajax moet het zondag in de topper tegen PSV zien te redden zonder aanvoerder Siem de Jong. De middenvelder annex aanvaller was net terug van een hamstringblessure, maar raakte zaterdag op de training geblesseerd aan zijn rechterbovenbeen. Ajax meldt dat het gaat om een andere spier dan waar De Jong voor de winterstop last van had, maar dat hij niet kan spelen tegen PSV.
Hoesen/Stigthorsson maakt niet uit. Kunnen er beide niet veel van.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Iedereen hier hoopt natuurlijk op Sigthórsson
Met Hoesen kan je wel veel beter voetballen dan met Sigi. Al mag Bojan van mij ook welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:17 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hoesen/Stigthorsson maakt niet uit. Kunnen er beide niet veel van.
Tegen Bruma lijkt me Bojan de betere optie, dan Hoesen en als laatste Sigquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met Hoesen kan je wel veel beter voetballen dan met Sigi. Al mag Bojan van mij ook wel
Mij ook. Maar het zal me niet verbazen als Frank dat rijtje volledig omgekeerd heeftquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen Bruma lijkt me Bojan de betere optie, dan Hoesen en als laatste Sig
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:23 schreef kurk_droog het volgende:
Bojan tikt / loopt / speelt die verdediging helemaal blind. hihi
Ja, want dat heeft hij dit hele seizoen al zo vaak laten zien.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:23 schreef kurk_droog het volgende:
Bojan tikt / loopt / speelt die verdediging helemaal blind. hihi
Speelt prima in de spits hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, want dat heeft hij dit hele seizoen al zo vaak laten zien.
Dan verschillen we daarin van mening.quote:
Moet het er nu maar van komen, Bruma is niet zo'n ster over de grondquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, want dat heeft hij dit hele seizoen al zo vaak laten zien.
Belletje naar Frank dan maar?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet het er nu maar van komen, Bruma is niet zo'n ster over de grond
Die kun je wel het beste uitspelen tegen Bruma ja. Dat is waar. Ik ben eerlijk gezegd blij dat Siem niet mee doet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet het er nu maar van komen, Bruma is niet zo'n ster over de grond
Begrijp ikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kun je wel het beste uitspelen tegen Bruma ja. Dat is waar. Ik ben eerlijk gezegd blij dat Siem niet mee doet.
Ik denk dat het voor De Boer ook een flinke tegenvaller is.quote:
Dat zal het wel worden ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor De Boer ook een flinke tegenvaller is.
Blind op mid met Serero en Klaasen en voorin FIscher, Bojan en Schöne?
Maar PSV heeft alweer sinds 2007/2008 niet gewonnen in de ArenA.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik las trouwens dat PSV uit bij Ajax vaker heeft gewonnen dan dat Ajax thuis van PSV heeft gewonnen. Dat vond ik wel een opvallende statistiek.
Dan ligt de sleutel op rechtsbuiten. Waar Schöne zich wat laat terugzakken naar het centrum en Willems hem blijft volgen. Komt daar de ruimte. Rekik schuift door en Bruma weet niet meer wat hij moet doen. Dit zal geen 1-8 worden.quote:
Dat is ook opvallend te noemen. Eerder ging ik altijd vol goede moed naar de Arena.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar PSV heeft alweer sinds 2007/2008 niet gewonnen in de ArenA.
Weet Bruma überhaupt wel wat hij op het veld doet?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan ligt de sleutel op rechtsbuiten. Waar Schöne zich wat laat terugzakken naar het centrum en Willems hem blijft volgen. Komt daar de ruimte. Rekik schuift door en Bruma weet niet meer wat hij moet doen. Dit zal geen 1-8 worden.
Pas 1 hele wedstrijd in de spits gespeeld geloof ik en toen deed hij het goed, raakte wedstrijd erna tegen barca alweer na 15 min geblesseerd. Als rechtsbuiten was het niet zo veel nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening.
Zeker, is/was toch altijd wel de angstgegner voor Ajax al zie ik dat voor morgen toch wat anders, denk niet dat Cocu in de winterstop genoeg tijd heeft gehad om de organisatie op orde te krijgen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik las trouwens dat PSV uit bij Ajax vaker heeft gewonnen dan dat Ajax thuis van PSV heeft gewonnen. Dat vond ik wel een opvallende statistiek.
Man tegen man doet hij het best aardig. Zodra hij moet overnemen gaat het fout. Of als er ruimte ontstaat. Dan weet hij het ook niet meer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet Bruma überhaupt wel wat hij op het veld doet?
Vorige keer ging cocu ook heel behoudend naar de arena en aangezien ajax nog steeds weinig creativiteit heeft ben ik er niet gerust op.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, is/was toch altijd wel de angstgegner voor Ajax al zie ik dat voor morgen toch wat anders, denk niet dat Cocu in de winterstop genoeg tijd heeft gehad om de organisatie op orde te krijgen.
Ik meende me te herinneren dat hij daar vaker had gespeeld.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Pas 1 hele wedstrijd in de spits gespeeld geloof ik en toen deed hij het goed, raakte wedstrijd erna tegen barca alweer na 15 min geblesseerd. Als rechtsbuiten was het niet zo veel nee.
http://www.transfermarkt.(...)n/spieler_44675.htmlquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik meende me te herinneren dat hij daar vaker had gespeeld.
''PSV is 57 keer op bezoek geweest bij Ajax. De Amsterdammers wonnen 30 keer, PSV moest genoeg nemen met 19 zeges in Amsterdam. Ook het doelsaldo is in het voordeel van Ajax. In deze 57 ontmoetingen maakte Ajax 110 doelpunten, terwijl PSV 78 keer het Amsterdamse doel wist te vinden. De spelers van PSV kunnen zondag hun borst nat maken, want de statistieken spreken in het voordeel van Ajax.''quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Vorig jaar nog.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar PSV heeft alweer sinds 2007/2008 niet gewonnen in de ArenA.
Ik denk dat ik deze heb gezien.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
''PSV is 57 keer op bezoek geweest bij Ajax. De Amsterdammers wonnen 30 keer, PSV moest genoeg nemen met 19 zeges in Amsterdam. Ook het doelsaldo is in het voordeel van Ajax. In deze 57 ontmoetingen maakte Ajax 110 doelpunten, terwijl PSV 78 keer het Amsterdamse doel wist te vinden. De spelers van PSV kunnen zondag hun borst nat maken, want de statistieken spreken in het voordeel van Ajax.''
ja dat is dus uit en thuis samenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze heb gezien.
Competitie (meer details: thuis uit)
Gespeeld Winst Gelijk Verlies Voor Tegen
Thuis 57 30 8 19 110 78
Uit 58 14 15 29 82 118
Totaal 115 44 23 48 192 196
Ajax won 38,3% van haar duels tegen PSV in deze categorie wedstrijden. 41,7% Van de partijen werd verloren, terwijl 20,0% geen winnaar opleverde. Ajax scoorde gemiddeld 1,67 maal per wedstrijd, PSV 1,70 keer.
Dat begreep ik inmiddels ook.quote:
Dit soort projecten vind ik altijd erg leuk, G elftal was het toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |