Alweer? In de Kuip waren de dramaqueens ook al aanwezig.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:27 schreef FL_Freak het volgende:
Er waren blijkbaar rellen onder psv supporters na de wedstrijd.
Ruiz is voor de spits gehaald.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een schijtbal weer van Willems bij die counter.En haal aub een spits!
Gast, als je het zo bekijkt is de stelling 'PSV heeft tegen ADO bewezen dat het zelfs met een man meer tegen elke eredivisieploeg in de problemen kan komen' net zo waar...quote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Altijd leuk, zo'n geflatteerde uitslag.
PSV heeft vandaag laten zien dat het, als het meezit en niet tegen, kan winnen van iedere eredivisieploeg. Dus ook van Vitesse.
Van die twee kansen die Locadia kreeg had Matavz er denk ik wel een gemaakt. Typische Matavz kansen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een schijtbal weer van Willems bij die counter.En haal aub een spits!
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 19-01-2014 om 20:07:17spelers kunnen tactisch plan regelmatig max halve wedstrijd volhouden. Conditionele progressie noodzakelijk. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 19-01-2014 om 20:08:10Locadia en Schaars vandaag kramp, Maher moest voor zoveelste keer gewisseld worden toen er iets geforceerd moest worden reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit idd. Doodzonde ook voor Bakkali die de bank warm mag gaan houden komende tijd.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar niet in een 2e seizoenshelft, net na een nieuwe 'revolutie' en een compleet verloren seizoen waar je nergens meer om speelt. PSV had het gewoon moeten laten zoals het was, moeten zeggen van jongens we doen nergens meer om mee.. we gaan gewoon voetballen, we gaan proberen te groeien en that's it.
Locadia de rest van het seizoen laten starten en misschien ook Narsingh, dan kun je aan het einde van het seizoen ook een beter beeld hebben of ze het niveau aankunnen. Dit voelt echt weer als een wanhoops huurtje omdat ze bang zijn straks 8e te eindigen en het lachertje van de eredivisie te zijn.. wat ze toch gaan zijn (als ze dat al niet zijn) vanwege deze rare streken keer op keer.
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 19-01-2014 om 20:07:17spelers kunnen tactisch plan regelmatig max halve wedstrijd volhouden. Conditionele progressie noodzakelijk. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 19-01-2014 om 20:08:10Locadia en Schaars vandaag kramp, Maher moest voor zoveelste keer gewisseld worden toen er iets geforceerd moest worden reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschillen we daarin van mening. Begon niet goed, maar verbeterd zich zienderogen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je beter opletten. En ik beoordeel hem niet op basis van 1 wedstrijd.
Klopt, maar dat geldt ook voor elke andere eredivisieploeg.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:08 schreef Fargo het volgende:
[..]
Gast, als je het zo bekijkt is de stelling 'PSV heeft tegen ADO bewezen dat het zelfs met een man meer tegen elke eredivisieploeg in de problemen kan komen' net zo waar...
Op de counter, bedoel je?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat geldt ook voor elke andere eredivisieploeg.
Niet iedere andere ploeg speelt zo tegen Ajax als PSV vanmiddag deed.
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Slechte trainer, geen verstand van voetbal, geen uitstraling, geen uithangbord voor de club, geen visie, geen autoriteit. Misschien te vroeg hoofdtrainer geworden en moet hij nog een paar jaar assistent zijn. Maar het kan ook dat hij het gewoon echt niet in zich heeft en dat hij gewoon een ander vak moet kiezen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:16 schreef Fargo het volgende:
Ik blijf er trouwens bij dat Cocu teveel hoop koestert op die gemiste kansen elke wedstrijd. Zijn verhaaltje na afloop is vrij standaard aan het worden, maar verbetering is niet echt zichtbaar.
Weet je, mijn reactie op je eerste post was wat cynisch. Ik beken, ik kan er zelfs een eind in meegaan. Maar jij reageert exact hetzelfde als Cocu. Vandaag ook weer als ik Cocu hoor over zeven opgelegde kansen in de eerste helft. Met een opvatting van 'als we zo blijven spelen, dan komt het vanzelf wel een keertje goed'. Maar nee, dit zit ergens anders fout. Iets met balans, speelwijze en waarschijnlijk ook kwaliteit.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat geldt ook voor elke andere eredivisieploeg.
Niet iedere andere ploeg speelt zo tegen Ajax als PSV vanmiddag deed.
Kwaliteit vind ik niet. PSV heeft misschien niet de beste selectie, maar ze kunnen zeker wel bij de eerste vier eindigen. Ik geloof niet dat de ploegen die nu boven PSV staan (Utrecht, Groningen, AZ) ook echt meer kwaliteit hebben dan PSV.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:27 schreef Fargo het volgende:
[..]
Weet je, mijn reactie op je eerste post was wat cynisch. Ik beken, ik kan er zelfs een eind in meegaan. Maar jij reageert exact hetzelfde als Cocu. Vandaag ook weer als ik Cocu hoor over zeven opgelegde kansen in de eerste helft. Met een opvatting van 'als we zo blijven spelen, dan komt het vanzelf wel een keertje goed'. Maar nee, dit zit ergens anders fout. Iets met balans, speelwijze en waarschijnlijk ook kwaliteit.
Ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ruiz, goede speler, maar zonde van het geld. Waarom is hij gehaald? Om er voor te zorgen dat PSV 6e wordt in plaats van 9e?
Bij zeker drie van de vier vind ik dat het juist wél aan hun kwaliteiten ligt. Misschien dat Maher bij mij die dans nog ontspringt.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kwaliteit vind ik niet. PSV heeft misschien niet de beste selectie, maar ze kunnen zeker wel bij de eerste vier eindigen. Ik geloof niet dat de ploegen die nu boven PSV staan (Utrecht, Groningen, AZ) ook echt meer kwaliteit hebben dan PSV.
Cocu is gewoon een slechte trainer. PSV voetbalt zonder idee, de opbouw is wekelijks anders, net als de speelwijze. Park, waarom hij? Willems, lachwekkend. Maher, wat doet hij? Schaars, zelden een speler zo vaak zo gehaast en zo ver naast zien schieten. Wat is zijn rol? De bal meteen op doel schieten als hij hem heeft, ongeacht de afstand tot de goal? Ruiz, goede speler, maar zonde van het geld. Waarom is hij gehaald? Om er voor te zorgen dat PSV 6e wordt in plaats van 9e?
Park wordt verkeerd gebruikt. Sowieso snap ik niet waarom hij überhaupt basisspeler was vandaag.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:34 schreef Fargo het volgende:
[..]
Bij zeker drie van de vier vind ik dat het juist wél aan hun kwaliteiten ligt. Misschien dat Maher bij mij die dans nog ontspringt.
Dat zou al heel wat zijn. Op naar het stadhuisplein.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
De vijfde plek is het hoogst haalbare voor PSV, denk ik.
Ik denk zelf dat het veel meer met zelfvertrouwen te maken heeft. Als je zelfvertrouwen hebt schiet je zo'n bal veel eerder binnen dan wanneer je een paar keer op rij verloren hebt.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:27 schreef Fargo het volgende:
[..]
Weet je, mijn reactie op je eerste post was wat cynisch. Ik beken, ik kan er zelfs een eind in meegaan. Maar jij reageert exact hetzelfde als Cocu. Vandaag ook weer als ik Cocu hoor over zeven opgelegde kansen in de eerste helft. Met een opvatting van 'als we zo blijven spelen, dan komt het vanzelf wel een keertje goed'. Maar nee, dit zit ergens anders fout. Iets met balans, speelwijze en waarschijnlijk ook kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |