Nee hij wist het niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen excuus man.Wat een kankermaat heb jij dan, dat hij met een fles cognac aan komt zetten.
Ik ben de afgelopen tijd bijna serieus op FOK!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nou ja, je weet het niet bij littlerabbit
Vreemd dat hij het niet doorheeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hij wist het niet.
En ik was te laf om hem te vertellen dat ik gekapt was.
Dus eigen schuld.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:45 schreef Adames het volgende:
inderdaad rustig, misschien even nog een fles jenever open trekken om de verveling te doden. schijnt voor anderen heel goed te helpen
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 03:27 schreef kapiteintje het volgende:
Had je nog een lelijkere foto kunnen kiezen van Kate?
Dag Sjaak. Hoe gaat het vandaag met je?quote:
Oke dat is wel zo fijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon rustig jatoch. Met jou dan kankerjood?
Doe jij Sjaak zijn berichten eens niet verwijderen, schelm. Zo raken we de draad nog kwijt.quote:
Gelukkig maar. Ik ben een beetje aan het werk enzo. Verder ga ik vanaf vanmiddag 4 uur tot slaaptijd FIFA spelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke dat is wel zo fijn.Hier gaat alles wel goed hoor. Een beetje koud maar gelukkig wel zonnig. En ik heb een jas aangetrokken die me warm houdt.
Ga je vandaag nog iets leuks doen?
Wat een leuk tijdsverdrijf heb jij Sjaak! Wat doe je nu eigenlijk voor de kost? Ik heb gehoord dat je een leuke functie vervult. Dat doen veel mensen jou niet na!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik ben een beetje aan het werk enzo. Verder ga ik vanaf vanmiddag 4 uur tot slaaptijd FIFA spelen.
In run een bordeel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat een leuk tijdsverdrijf heb jij Sjaak! Wat doe je nu eigenlijk voor de kost? Ik heb gehoord dat je een leuke functie vervult. Dat doen veel mensen jou niet na!
Verdient dat nog een beetje of is het zo karig dat je af en toe zonder lul naar de hoeren gaat?quote:
Kuttopicquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:15 schreef SjaakBauer het volgende:
GC / [GRTD #3541] Zuipen
Is dit de SC voor alle mongolen van de VBL SC ofzo? En Inso.
Schuift wel aaardig door ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Verdient dat nog een beetje of is het zo karig dat je af en toe zonder lul naar de hoeren gaat?
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:15 schreef SjaakBauer het volgende:
GC / [GRTD #3541] Zuipen
Is dit de SC voor alle mongolen van de VBL SC ofzo? En Inso.
Turken op Fok?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:33 schreef Saind het volgende:
Waarom staat onze sc niet in dat portaal voor reeksen maar Turken op Fok, Anime Manga, Arctic monkeys en shit als de motorclub wel
Ik las net dat topic van dat blije wijf. Kotsmisselijk werd ik er van. Die gun ik direct een driedubbele depressiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik stel trouwens voor om onze SC te verplaatsen naar R&P. Wat een prachtig forum is dat zeg.
R&P / 'Vriend' verliefd op mijn vriendinquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik las net dat topic van dat blije wijf. Kotsmisselijk werd ik er van. Die gun ik direct een driedubbele depressie
R&P / Het wordt beter, en beter-:) Happy!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
R&P / 'Vriend' verliefd op mijn vriendin
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:47 schreef Dven het volgende:
Echt zo'n dik fatsig wijf dat altijd gepest is geweest maar nu haarzelf heeft gevonden, een hip wit brilmontuurtje draagt en een kleurtje in haar haren flikkert en zichzelf goed gaat voelen omdat ze een paar kankerturken helpt een uitkering aan te vragenOh zo sterk nu ze net uit een 'pittige' relatie is gestapt en zich eindelijk beseft hoe ze voor zichzelf op moet komen en vooral lekker haar eigen ding moet blijven doen
Lekker blij omdat ze in één of andere flat in een achterstandsbuurt van één der grote steden woont, maar ach, dat is zo lekker multicultureel en ze hebben zulke lekkere broden en groentes bij de Turkse bakker/groenteboer om de hoek
En dan die teringsmileys die ze steeds gebruikt -:)
![]()
![]()
Over een week loopt dat tyfuswijf weer in der armen te snijden en maakt ze er zielige topics over in R&PSTERF GODVERDOMME, STERF!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Oke. Ik heb niets met carnaval en ik wist dat het wel eens in februari kon zijn. Ik ben blij dat ik het ontloopquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Weekend van Feyenoord - Ajax. Begin maart dacht ik.
Niks mis mee ouwe reusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:47 schreef Dven het volgende:
ekker blij omdat ze in één of andere flat in een achterstandsbuurt van één der grote steden woont, maar ach, dat is zo lekker multicultureel en ze hebben zulke lekkere broden en groentes bij de Turkse bakker/groenteboer om de hoek
Een user?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:36 schreef Karina het volgende:
Rene zeker weerGeen idee wat een amarantje is trouwens.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:47 schreef Dven het volgende:
Echt zo'n dik fatsig wijf dat altijd gepest is geweest maar nu haarzelf heeft gevonden, een hip wit brilmontuurtje draagt en een kleurtje in haar haren flikkert en zichzelf goed gaat voelen omdat ze een paar kankerturken helpt een uitkering aan te vragenOh zo sterk nu ze net uit een 'pittige' relatie is gestapt en zich eindelijk beseft hoe ze voor zichzelf op moet komen en vooral lekker haar eigen ding moet blijven doen
Lekker blij omdat ze in één of andere flat in een achterstandsbuurt van één der grote steden woont, maar ach, dat is zo lekker multicultureel en ze hebben zulke lekkere broden en groentes bij de Turkse bakker/groenteboer om de hoek
En dan die teringsmileys die ze steeds gebruikt -:)
![]()
![]()
Over een week loopt dat tyfuswijf weer in der armen te snijden en maakt ze er zielige topics over in R&PSTERF GODVERDOMME, STERF!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik mijd alles buiten VBL en CUL als de pestquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet haast wel ja. Ik kom nooit (of heel zelden) in dat topic.
Oh ik kijk wel overal maar kom alleen in deze SC en die van NWS.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik mijd alles buiten VBL en CUL als de pest
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik mijd alles buiten VBL en CUL MEN als de pest
Ik vind tv en sport ook wel leukquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik mijd alles buiten VBL en CUL als de pest
Fa waka met de visjes?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals je ziet is iedereen uitzinnig van vreugde.
Ik zit ff tussen meetings.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Donja![]()
Ik ben er ook maar even, koffie drinken en zometeen moet ik wat doen.
Valt hier wel nu mee, we zitten in de opstartfase. We moeten dus nog veel beslissingen nemen, later gaan er status/progress-meetings zijn en die zijn wel dodelijk saai. Daar stuur ik meestal 1 van de coordinatoren naar toequote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaak meetings he? Zo saai vond ik dat altijd.
Cool, nog geen coupe d'etat geplanned door Ron dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed.Ze zwemmen alle 5 vrolijk rond.
Wat ik altijd zo irritant vond is het geouwehoer om niks. En er zit er altijd eentje tussen die allerlei vragen gaat stellen als de meeting bijna over is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Valt hier wel nu mee, we zitten in de opstartfase. We moeten dus nog veel beslissingen nemen, later gaan er status/progress-meetings zijn en die zijn wel dodelijk saai. Daar stuur ik meestal 1 van de coordinatoren naar toe
Nee, die heeft het veel te druk met de aandacht die hij van Karina krijgt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, nog geen coupe d'etat geplanned door Ron dus.
quote:
quote:
Dat is niet wat je moeder gisteravond zeiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die heeft het veel te druk met de aandacht die hij van Karina krijgt.
[..]
[..]
Hallo Karina.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Donja![]()
Ik ben er ook maar even, koffie drinken en zometeen moet ik wat doen.
D'r digitale vissen eten geven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo Karina.
Wat moet je straks doen?
Hoiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo Karina.
Wat moet je straks doen?
In België stelt niemand vragen. Ze bewaren die voor ná de meetings...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik altijd zo irritant vond is het geouwehoer om niks. En er zit er altijd eentje tussen die allerlei vragen gaat stellen als de meeting bijna over is.
Aah, erg realistisch dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die heeft het veel te druk met de aandacht die hij van Karina krijgt.
[..]
[..]
Het is wat de visjes er zelf van maken natuurlijk. Ik behandel het als Big Brother, ik kijk er alleen naar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok.... dat huisje is dus eigenlijk een PI?
Gekke jongen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:30 schreef Buitendam het volgende:
Noem mij een gekke jongen, maar ik vind het frisjes.
Leuk, succesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi
Schaatsen laten slijpen o.a. en ik wil nog wat sollicitaties de deur uit doen.
Ga je moeder pesten, bloedhond. Tevens mag je enkel de quote van Stijn gebruiken.quote:
Ik ga alleen om te schaatsen denk ik. Koukleumen op de tribune zie ik niet zo zittenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Leuk, succes
Ik vond de tickets voor het schaatstoernooi in het olympisch stadion nog best duur, denk dat ik er niet heen ga
Schaatsen is ook extreem gay.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Leuk, succes
Ik vond de tickets voor het schaatstoernooi in het olympisch stadion nog best duur, denk dat ik er niet heen ga
Heb je al kaartjes? Ik zag dat sommige tijden al uitverkocht waren namelijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:36 schreef Dven het volgende:
Ik ga ook schaatsen met dank aan Karina's tip
Nu maar even boeken dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je al kaartjes? Ik zag dat sommige tijden al uitverkocht waren namelijk.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:55 schreef Saind het volgende:
Net een uur Crash Bandicoot 2 gespeeld
fucking vet
Vanavond LANnen oid met vrienden hier, net de PS1 aangeslotenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:56 schreef Dven het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Crash Bandicoot Team Racing is ook kanjerruig. Heerst over Mario Kart
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sjaak [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat zeggen alleen mensen die geen ultieme pro zijn in Mario Kart.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:56 schreef Dven het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Crash Bandicoot Team Racing is ook kanjerruig. Heerst over Mario Kart
Nintendo is kutquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die geen ultieme pro zijn in Mario Kart.
denk terug aan tijden dat we smookten op de zolder,quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Zo stoned als een garnaal Mario Kart of Halo spelen. Dat vond Sjaak leuk toen hij 16 was.
Speciaal voor jou heb ik dit uitgezocht. Hou me op de hoogte van de vorderingenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej dat is best een idee, een soort Tamagochi maar dan visjes.
Ik ken het niet. Waar is dat van?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:18 schreef Saind het volgende:
[..]
denk terug aan tijden dat we smookten op de zolder,
grepen naar die folder van new york pizza bezorgers,
playstation in effect, Tekken tot de dood,
haha dankje dat ziet er nog best grappig uit. vanmiddag even een visje uitzoekenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik dit uitgezocht. Hou me op de hoogte van de vorderingenEn veel speelplezier
http://s1.freeaquazoo.nl/
Opgezwolle mongoolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Waar is dat van?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mario Kart op de SNES >>>>> Mario Kart op de 64 trouwens kanjer hard.
Ik ben het al aan het spelenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
haha dankje dat ziet er nog best grappig uit. vanmiddag even een visje uitzoeken
Wat een leuk kijkje in de jeugd van Sjaak!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Zo stoned als een garnaal Mario Kart of Halo spelen. Dat vond Sjaak leuk toen hij 16 was.
Ballonnetjesprincipe was revolutionair.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En of. Echte pro's zullen dit beamen.
Dat had je al op de SNES?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ballonnetjesprincipe was revolutionair.
Ja, feit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En of. Echte pro's zullen dit beamen.
Je kunt altijd vragen om meer leuke anekdotes uit mijn jeugd hoor!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een leuk kijkje in de jeugd van Sjaak!
Alsof jij nog normaal zo'n controller vast kan houden met die kolenschoppen van jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:23 schreef onlogisch het volgende:
God wat was ik een pro daar in zeg. Ik moet maar weer eens kijken of ik een SNES op de kop kan tikken
Ik heb er wel eentje. Wel helemaal geel uitgeslagen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:23 schreef onlogisch het volgende:
God wat was ik een pro daar in zeg. Ik moet maar weer eens kijken of ik een SNES op de kop kan tikken
Je moet niet zo veel eten rokenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje. Wel helemaal geel uitgeslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal het onthouden!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je kunt altijd vragen om meer leuke anekdotes uit mijn jeugd hoor!
Ah dat is lief van jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb net mijn eerste vis gevangen. Ik heb haar Karina genoemd
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:24 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben nooit echt een uitblinker geweest in computerspelletjes, maar wel degelijk in Mario Kart op de SNES.
Er was ooit zo'n contest bij Telekids. Mario circuit 1 beste tijd was 1:08 of zo. Ik reed die met Kong in 1:03:47precies 1:03:37 ook echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak haar terug, en share haar pics hier. Dat zal der leren1!!11quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik word genegeerd door een meisjeVieze kanjerhoer.
Mario Circuit 1, from Super Mario Kart.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pak haar terug, en share haar pics hier. Dat zal der leren1!!11
Dat is 150 CC met sterren etc. Ik doel op een 1 on 1 contest.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Mario Circuit 1, from Super Mario Kart.
Information
Appearance(s) Super Mario Kart
Mario Kart: Super Circuit
Mario Kart DS
Cup(s) it Appears in Mushroom Cup (SMK)
Extra Mushroom Cup (MKSC)
Shell Cup (MKDS)
Staff Ghost 0:50.688
Ik beuk d'r zaterdag wel in elkaar, grafwijf!!!11!!11!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pak haar terug, en share haar pics hier. Dat zal der leren1!!11
Ah.quote:
Dat is Mario Kart DS, debiel die je er bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Mario Circuit 1, from Super Mario Kart.
Information
Appearance(s) Super Mario Kart
Mario Kart: Super Circuit
Mario Kart DS
Cup(s) it Appears in Mushroom Cup (SMK)
Extra Mushroom Cup (MKSC)
Shell Cup (MKDS)
Staff Ghost 0:50.688
De vraag is. Is die oom een stukje wincest geweest of ging ze vreemd met de broer van haar manquote:
56 seconde?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah.
Het wereldrecord staat op 56 seconde.
[..]
Dat is Mario Kart DS, debiel die je er bent.
Hell to the yeah yeahquote:
Maar echt, dit is een domper op mijn bekroning van beste mario kart speler in Nederlandquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond je heel stoer, maar dit is nogal een domper.
http://www.mariokart64.com/smk/quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hell to the yeah yeah
[..]
Maar echt, dit is een domper op mijn bekroning van beste mario kart speler in Nederland
Ik weiger dit vooralsnog te geloven totdat GGMM met een degelijke bron komt
Dat is op de N64 dan tochquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.mariokart64.com/smk/
Sami Cetin set new NTSC World Records on Mario Circuit 1 with 0'56"40 and 0'10"86
Sami Cetin zal je moeten uitdagen. Mijn steun heb je
Ik kan hier op het werk helaas geen youtube bekijken. Is het wel van de SNES of is het de 64? De 64 is namelijk voor de mensen die de SNES niet aankunnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.mariokart64.com/smk/
Sami Cetin set new NTSC World Records on Mario Circuit 1 with 0'56"40 and 0'10"86
Sami Cetin zal je moeten uitdagen. Mijn steun heb je
32 jaar oud. Qua leeftijd moet het ook lukken.
filmpje is snes jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan hier op het werk helaas geen youtube bekijken. Is het wel van de SNES of is het de 64? De 64 is namelijk voor de mensen die de SNES niet aankunnen.
quote:
Zoveel mogelijk afsnijden blijkt dus het geheime wapen te zijnquote:
superstart vereistquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]![]()
Thuis maar even bekijken en ondertussen zoeken naar een SNES met mario kart. Dit kan niet door de beugel en ik moet en zal dat record gaan breken
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:45 schreef onlogisch het volgende:
V&A / [Gez] SNES met Mario kart
Zo, die staat. Sami Cetin zal het nu alvast in zijn broek doen
Gemistquote:
Dan lacht ie me uit met zijn 56 secondequote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
https://twitter.com/SamiCetinSMK
Daag hem uit. Vertel je verhaal over telekids
Stuur een foto van jezelf mee inclusief hoolie trui. Dan lacht ie niet meer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan lacht ie me uit met zijn 56 seconde
Eerst zo'n ding op de kop tikken en weer spelen. Is zeker 15 jaar geleden dat ik daar voor het laatst op heb gespeeld
Misschien kan de volgende editie van het Groene Haas toernooi worden afgesloten met een epische Mario Kart battle.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stuur een foto van jezelf mee inclusief hoolie trui. Dan lacht ie niet meer.
Op zich wel een goed idee. Met name voor Jimbo Schellevis, dan hoeft hij namelijk niet te lopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan de volgende editie van het Groene Haas toernooi worden afgesloten met een epische Mario Kart battle.
Inderdaad. Speel het op de intimidatie. Dat lulletje rozenwater wat door moet gaan als Engelsman kun je wel hebbenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stuur een foto van jezelf mee inclusief hoolie trui. Dan lacht ie niet meer.
Ik vind het nog steeds jammer dat ik daar niet bij was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op zich wel een goed idee. Met name voor Jimbo Schellevis, dan hoeft hij namelijk niet te lopen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
Maar echt, dit is een domper op mijn bekroning van beste mario kart speler in Nederland Ik weiger dit vooralsnog te geloven totdat GGMM met een degelijke bron komt
Cheaten. Hij cut alles short.quote:
Nou zeg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk snap jij het allemaal niet zo goed.
Hij rijdt niet eens over de weg. Normaal rem je dan erg af, maar hier nietquote:
Wat je zegt ben je zelf.quote:
Ik heb er pas een gekocht. 2 keer op gespeeld en staat weer stof te happen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan lacht ie me uit met zijn 56 seconde
Eerst zo'n ding op de kop tikken en weer spelen. Is zeker 15 jaar geleden dat ik daar voor het laatst op heb gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |