quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:55 schreef Saind het volgende:
Net een uur Crash Bandicoot 2 gespeeld
fucking vet
Vanavond LANnen oid met vrienden hier, net de PS1 aangeslotenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:56 schreef Dven het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Crash Bandicoot Team Racing is ook kanjerruig. Heerst over Mario Kart
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sjaak [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat zeggen alleen mensen die geen ultieme pro zijn in Mario Kart.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:56 schreef Dven het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Crash Bandicoot Team Racing is ook kanjerruig. Heerst over Mario Kart
Nintendo is kutquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die geen ultieme pro zijn in Mario Kart.
denk terug aan tijden dat we smookten op de zolder,quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Zo stoned als een garnaal Mario Kart of Halo spelen. Dat vond Sjaak leuk toen hij 16 was.
Speciaal voor jou heb ik dit uitgezocht. Hou me op de hoogte van de vorderingenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej dat is best een idee, een soort Tamagochi maar dan visjes.
Ik ken het niet. Waar is dat van?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:18 schreef Saind het volgende:
[..]
denk terug aan tijden dat we smookten op de zolder,
grepen naar die folder van new york pizza bezorgers,
playstation in effect, Tekken tot de dood,
haha dankje dat ziet er nog best grappig uit. vanmiddag even een visje uitzoekenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik dit uitgezocht. Hou me op de hoogte van de vorderingenEn veel speelplezier
http://s1.freeaquazoo.nl/
Opgezwolle mongoolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Waar is dat van?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mario Kart op de SNES >>>>> Mario Kart op de 64 trouwens kanjer hard.
Ik ben het al aan het spelenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
haha dankje dat ziet er nog best grappig uit. vanmiddag even een visje uitzoeken
Wat een leuk kijkje in de jeugd van Sjaak!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Zo stoned als een garnaal Mario Kart of Halo spelen. Dat vond Sjaak leuk toen hij 16 was.
Ballonnetjesprincipe was revolutionair.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En of. Echte pro's zullen dit beamen.
Dat had je al op de SNES?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ballonnetjesprincipe was revolutionair.
Ja, feit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En of. Echte pro's zullen dit beamen.
Je kunt altijd vragen om meer leuke anekdotes uit mijn jeugd hoor!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een leuk kijkje in de jeugd van Sjaak!
Alsof jij nog normaal zo'n controller vast kan houden met die kolenschoppen van jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:23 schreef onlogisch het volgende:
God wat was ik een pro daar in zeg. Ik moet maar weer eens kijken of ik een SNES op de kop kan tikken
Ik heb er wel eentje. Wel helemaal geel uitgeslagen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:23 schreef onlogisch het volgende:
God wat was ik een pro daar in zeg. Ik moet maar weer eens kijken of ik een SNES op de kop kan tikken
Je moet niet zo veel eten rokenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje. Wel helemaal geel uitgeslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal het onthouden!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je kunt altijd vragen om meer leuke anekdotes uit mijn jeugd hoor!
Ah dat is lief van jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb net mijn eerste vis gevangen. Ik heb haar Karina genoemd
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:24 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben nooit echt een uitblinker geweest in computerspelletjes, maar wel degelijk in Mario Kart op de SNES.
Er was ooit zo'n contest bij Telekids. Mario circuit 1 beste tijd was 1:08 of zo. Ik reed die met Kong in 1:03:47precies 1:03:37 ook echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak haar terug, en share haar pics hier. Dat zal der leren1!!11quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik word genegeerd door een meisjeVieze kanjerhoer.
Mario Circuit 1, from Super Mario Kart.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pak haar terug, en share haar pics hier. Dat zal der leren1!!11
Dat is 150 CC met sterren etc. Ik doel op een 1 on 1 contest.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Mario Circuit 1, from Super Mario Kart.
Information
Appearance(s) Super Mario Kart
Mario Kart: Super Circuit
Mario Kart DS
Cup(s) it Appears in Mushroom Cup (SMK)
Extra Mushroom Cup (MKSC)
Shell Cup (MKDS)
Staff Ghost 0:50.688
| Forum Opties | |
|---|---|