quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:55 schreef Saind het volgende:
Net een uur Crash Bandicoot 2 gespeeld
fucking vet
Vanavond LANnen oid met vrienden hier, net de PS1 aangeslotenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:56 schreef Dven het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Crash Bandicoot Team Racing is ook kanjerruig. Heerst over Mario Kart
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sjaak [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat zeggen alleen mensen die geen ultieme pro zijn in Mario Kart.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:56 schreef Dven het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Crash Bandicoot Team Racing is ook kanjerruig. Heerst over Mario Kart
Nintendo is kutquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die geen ultieme pro zijn in Mario Kart.
denk terug aan tijden dat we smookten op de zolder,quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Zo stoned als een garnaal Mario Kart of Halo spelen. Dat vond Sjaak leuk toen hij 16 was.
Speciaal voor jou heb ik dit uitgezocht. Hou me op de hoogte van de vorderingenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej dat is best een idee, een soort Tamagochi maar dan visjes.
Ik ken het niet. Waar is dat van?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:18 schreef Saind het volgende:
[..]
denk terug aan tijden dat we smookten op de zolder,
grepen naar die folder van new york pizza bezorgers,
playstation in effect, Tekken tot de dood,
haha dankje dat ziet er nog best grappig uit. vanmiddag even een visje uitzoekenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik dit uitgezocht. Hou me op de hoogte van de vorderingenEn veel speelplezier
http://s1.freeaquazoo.nl/
Opgezwolle mongoolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Waar is dat van?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mario Kart op de SNES >>>>> Mario Kart op de 64 trouwens kanjer hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |