Aah, erg realistisch dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die heeft het veel te druk met de aandacht die hij van Karina krijgt.
[..]
[..]
Het is wat de visjes er zelf van maken natuurlijk. Ik behandel het als Big Brother, ik kijk er alleen naar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok.... dat huisje is dus eigenlijk een PI?
Gekke jongen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:30 schreef Buitendam het volgende:
Noem mij een gekke jongen, maar ik vind het frisjes.
Leuk, succesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi
Schaatsen laten slijpen o.a. en ik wil nog wat sollicitaties de deur uit doen.
Ga je moeder pesten, bloedhond. Tevens mag je enkel de quote van Stijn gebruiken.quote:
Ik ga alleen om te schaatsen denk ik. Koukleumen op de tribune zie ik niet zo zittenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Leuk, succes
Ik vond de tickets voor het schaatstoernooi in het olympisch stadion nog best duur, denk dat ik er niet heen ga
Schaatsen is ook extreem gay.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Leuk, succes
Ik vond de tickets voor het schaatstoernooi in het olympisch stadion nog best duur, denk dat ik er niet heen ga
Heb je al kaartjes? Ik zag dat sommige tijden al uitverkocht waren namelijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:36 schreef Dven het volgende:
Ik ga ook schaatsen met dank aan Karina's tip
Nu maar even boeken dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je al kaartjes? Ik zag dat sommige tijden al uitverkocht waren namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |