quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:47 schreef Dven het volgende:
Echt zo'n dik fatsig wijf dat altijd gepest is geweest maar nu haarzelf heeft gevonden, een hip wit brilmontuurtje draagt en een kleurtje in haar haren flikkert en zichzelf goed gaat voelen omdat ze een paar kankerturken helpt een uitkering aan te vragenOh zo sterk nu ze net uit een 'pittige' relatie is gestapt en zich eindelijk beseft hoe ze voor zichzelf op moet komen en vooral lekker haar eigen ding moet blijven doen
Lekker blij omdat ze in één of andere flat in een achterstandsbuurt van één der grote steden woont, maar ach, dat is zo lekker multicultureel en ze hebben zulke lekkere broden en groentes bij de Turkse bakker/groenteboer om de hoek
En dan die teringsmileys die ze steeds gebruikt -:)
![]()
![]()
Over een week loopt dat tyfuswijf weer in der armen te snijden en maakt ze er zielige topics over in R&PSTERF GODVERDOMME, STERF!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik mijd alles buiten VBL en CUL als de pestquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet haast wel ja. Ik kom nooit (of heel zelden) in dat topic.
Oh ik kijk wel overal maar kom alleen in deze SC en die van NWS.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik mijd alles buiten VBL en CUL als de pest
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik mijd alles buiten VBL en CUL MEN als de pest
Ik vind tv en sport ook wel leukquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik mijd alles buiten VBL en CUL als de pest
Fa waka met de visjes?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals je ziet is iedereen uitzinnig van vreugde.
Ik zit ff tussen meetings.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Donja![]()
Ik ben er ook maar even, koffie drinken en zometeen moet ik wat doen.
Valt hier wel nu mee, we zitten in de opstartfase. We moeten dus nog veel beslissingen nemen, later gaan er status/progress-meetings zijn en die zijn wel dodelijk saai. Daar stuur ik meestal 1 van de coordinatoren naar toequote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaak meetings he? Zo saai vond ik dat altijd.
Cool, nog geen coupe d'etat geplanned door Ron dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed.Ze zwemmen alle 5 vrolijk rond.
Wat ik altijd zo irritant vond is het geouwehoer om niks. En er zit er altijd eentje tussen die allerlei vragen gaat stellen als de meeting bijna over is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Valt hier wel nu mee, we zitten in de opstartfase. We moeten dus nog veel beslissingen nemen, later gaan er status/progress-meetings zijn en die zijn wel dodelijk saai. Daar stuur ik meestal 1 van de coordinatoren naar toe
Nee, die heeft het veel te druk met de aandacht die hij van Karina krijgt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, nog geen coupe d'etat geplanned door Ron dus.
quote:
quote:
Dat is niet wat je moeder gisteravond zeiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die heeft het veel te druk met de aandacht die hij van Karina krijgt.
[..]
[..]
Hallo Karina.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Donja![]()
Ik ben er ook maar even, koffie drinken en zometeen moet ik wat doen.
D'r digitale vissen eten geven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo Karina.
Wat moet je straks doen?
Hoiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hallo Karina.
Wat moet je straks doen?
In België stelt niemand vragen. Ze bewaren die voor ná de meetings...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik altijd zo irritant vond is het geouwehoer om niks. En er zit er altijd eentje tussen die allerlei vragen gaat stellen als de meeting bijna over is.
Aah, erg realistisch dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die heeft het veel te druk met de aandacht die hij van Karina krijgt.
[..]
[..]
Het is wat de visjes er zelf van maken natuurlijk. Ik behandel het als Big Brother, ik kijk er alleen naar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok.... dat huisje is dus eigenlijk een PI?
Gekke jongen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:30 schreef Buitendam het volgende:
Noem mij een gekke jongen, maar ik vind het frisjes.
Leuk, succesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi
Schaatsen laten slijpen o.a. en ik wil nog wat sollicitaties de deur uit doen.
Ga je moeder pesten, bloedhond. Tevens mag je enkel de quote van Stijn gebruiken.quote:
Ik ga alleen om te schaatsen denk ik. Koukleumen op de tribune zie ik niet zo zittenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Leuk, succes
Ik vond de tickets voor het schaatstoernooi in het olympisch stadion nog best duur, denk dat ik er niet heen ga
Schaatsen is ook extreem gay.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Leuk, succes
Ik vond de tickets voor het schaatstoernooi in het olympisch stadion nog best duur, denk dat ik er niet heen ga
Heb je al kaartjes? Ik zag dat sommige tijden al uitverkocht waren namelijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:36 schreef Dven het volgende:
Ik ga ook schaatsen met dank aan Karina's tip
Nu maar even boeken dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je al kaartjes? Ik zag dat sommige tijden al uitverkocht waren namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |