Nee. Ik heb mijn muzieksmaak allang opgeven op FOK!. Al had ik in Heppie een kameraad...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:10 schreef Ezell het volgende:
het gaat hier dus nu over zuipen en black metal?
tijd om te vertrekken, denk ik
doei
We kunnen het ook over pony`s en lolly`s hebben als je wilt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:10 schreef Ezell het volgende:
het gaat hier dus nu over zuipen en black metal?
tijd om te vertrekken, denk ik
doei
uhhh, dat vind ik niet interessantquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We kunnen het ook over pony`s en lolly`s hebben als je wilt.
Het was maar een suggestiequote:
Dan blijven koekjes, noodles, haarplukken en vakanties over.quote:
ik wil het hebben over tissuesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan blijven koekjes, noodles, haarplukken en vakanties over.
Oh en ijsjes, schoenen en Amsterdam natuurlijk.
Kiezen maar
Waarom? Ben je de Titanic aan het kijken en kan je je tranen niet meer bedwingen?quote:
jijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Ben je de Titanic aan het kijken en kan je je tranen niet meer bedwingen?
Als in verkapte zakdoekjes of trekken we het breder naar huid tissue vrij vertaald uit het Engelsquote:
ik?quote:
zakdoekjes die je uit zo'n doos moet trekkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als in verkapte zakdoekjes of trekken we het breder naar huid tissue vrij vertaald uit het Engels
jijquote:
Wat wil je zeggen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
zakdoekjes die je uit zo'n doos moet trekken
[..]
jij
Oh. Ik geloof niet dat ik daar zo'n mening over heb. Ik vind zakdoekjes/tissues over het algemeen maar onpraktisch.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
zakdoekjes die je uit zo'n doos moet trekken
Dan heb je cheap-ass gegeten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:18 schreef Ezell het volgende:
Ik heb trouwens 1,75 euro uitgegeven vandaag. Heb nog 78,25 over voor de komende vier weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |