Nee. Ik heb mijn muzieksmaak allang opgeven op FOK!. Al had ik in Heppie een kameraad...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:10 schreef Ezell het volgende:
het gaat hier dus nu over zuipen en black metal?
tijd om te vertrekken, denk ik
doei
We kunnen het ook over pony`s en lolly`s hebben als je wilt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:10 schreef Ezell het volgende:
het gaat hier dus nu over zuipen en black metal?
tijd om te vertrekken, denk ik
doei
uhhh, dat vind ik niet interessantquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We kunnen het ook over pony`s en lolly`s hebben als je wilt.
Het was maar een suggestiequote:
Dan blijven koekjes, noodles, haarplukken en vakanties over.quote:
ik wil het hebben over tissuesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan blijven koekjes, noodles, haarplukken en vakanties over.
Oh en ijsjes, schoenen en Amsterdam natuurlijk.
Kiezen maar
Waarom? Ben je de Titanic aan het kijken en kan je je tranen niet meer bedwingen?quote:
jijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Ben je de Titanic aan het kijken en kan je je tranen niet meer bedwingen?
Als in verkapte zakdoekjes of trekken we het breder naar huid tissue vrij vertaald uit het Engelsquote:
ik?quote:
zakdoekjes die je uit zo'n doos moet trekkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als in verkapte zakdoekjes of trekken we het breder naar huid tissue vrij vertaald uit het Engels
jijquote:
Wat wil je zeggen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
zakdoekjes die je uit zo'n doos moet trekken
[..]
jij
Oh. Ik geloof niet dat ik daar zo'n mening over heb. Ik vind zakdoekjes/tissues over het algemeen maar onpraktisch.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
zakdoekjes die je uit zo'n doos moet trekken
Dan heb je cheap-ass gegeten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:18 schreef Ezell het volgende:
Ik heb trouwens 1,75 euro uitgegeven vandaag. Heb nog 78,25 over voor de komende vier weken.
dat jij dat allemaal doetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen?
Ik ben een tissue?
Ik kijk de Titanic?
Je moet om mij huilen?
hoezo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik geloof niet dat ik daar zo'n mening over heb. Ik vind zakdoekjes/tissues over het algemeen maar onpraktisch.
jaquote:
Oh nee. Ik vind de Titanic niet zo`n leuke film.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat jij dat allemaal doet
[..]
hoezo?
[..]
ja
Gewoon. Je snuit/veegt 1x en je zit vervolgens met een vrijwel schoonpapiertje in je hand maar toch vies genoeg om weg te moeten gooien. Dit houdt vanzelfsprekend alweer in dat je moet opstaan voor een prullenbak waar je vaak juist geen zin in hebt als je in een situatie zit waarin je een tissue nodig hebt.quote:
en ik maar denken dat je wijvenfilms kijktquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee. Ik vind de Titanic niet zo`n leuke film.
gewoon je mouw gebruiken, jatogquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon. Je snuit/veegt 1x en je zit vervolgens met een vrijwel schoonpapiertje in je hand maar toch vies genoeg om weg te moeten gooien. Dit houd vanzelfsprekend alweer in dat je moet opstaan voor een prullenbak waar je vaak juist geen zin in hebt als je in een situatie zit waarin je een tissue nodig hebt.
Al met al vind ik tissues onpraktisch
Ja. Maar de Titanic is een beetje over the top. Al is de titelsong wel mooi.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je wijvenfilms kijkt
[..]
gewoon je mouw gebruiken, jatog
Dan zijn we het erover eensquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je wijvenfilms kijkt
[..]
gewoon je mouw gebruiken, jatog
Doe jezelf een plezier en kijk over 6 uur naar Dora the Explorer. Ik heb begrepen dat ze heel mooi kan zingen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Maar de Titanic is een beetje over the top. Al is de titelsong wel mooi.
om Tjacka een plezier te doen.
Niks mis met een mouw.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zijn we het erover eens. Tissues zijn onpraktisch en omslachtig, wat zijn we toch volwassen aan het discussiëren.
Onmogelijk, aangezien ik niet bezet ben. #yoloquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:23 schreef Etsu het volgende:
Ezel, niet vreemdgaan met Fokit he, ik zie alles
Ik veeg m`n reet af met Dora the explorer #rebelsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en kijk over 6 uur naar Dora the Explorer. Ik heb begrepen dat ze heel mooi kan zingen.
[..]
Niks mis met een mouw.
[..]
Onmogelijk, aangezien ik niet bezet ben. #yolo
We zitten niet voor niks opnieuw diep in de nacht nog op FOK!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Onmogelijk, aangezien ik niet bezet ben. #yolo
My heart will go onquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga over 8 minuten richting bed. Dan is mijn nummer afgelopen.
Als je nog een emotioneel vraagstuk hebt wees er dus snel bij.
he bahquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik veeg m`n reet af met Dora the explorer #rebels
Wat zou ik anders moeten doen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We zitten niet voor niks opnieuw diep in de nacht nog op FOK!
Niks mis met Celiné Dion. Tjacka en ik waren net te laat voor kaarten voor haar unieke show in Belgie.quote:
braddie was weer 9 minuten voor goed van fok afquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:23 schreef Etsu het volgende:
Ezel, niet vreemdgaan met Fokit he, ik zie alles
Okquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
braddie was weer 9 minuten voor goed van fok af
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis met Celiné Dion. Tjacka en ik waren net te laat voor kaarten voor haar unieke show in Belgie.
jezus, jij kan ook geen geheim bewarenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu heeft een rare invloed op je sinds jullie officieel een relatie hebben.
Huh?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu heeft een rare invloed op je sinds jullie officieel een relatie hebben.
Wat snap je niet aan officieel?quote:
Sorry. Ik kan er heel slecht tegen als mensen kortaf tegen mij doen maar het spijt mij oprechtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
jezus, jij kan ook geen geheim bewaren
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik kan er heel slecht tegen als mensen kortaf tegen mij doen maar het spijt mij oprechtHet was een blinde waas.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:30 schreef Elan het volgende:
Ik zou Braddie op een willekeurige dag verkiezen boven Etsu.
ik ben domquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan officieel?
[..]
Sorry. Ik kan er heel slecht tegen als mensen kortaf tegen mij doen maar het spijt mij oprechtHet was een blinde waas.
Hoerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:30 schreef Elan het volgende:
Ik zou Braddie op een willekeurige dag verkiezen boven Etsu.
Wie is wequote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. We houden even goed van je, soms.
[..]
Zeg dat maar tegen je papa als hij de 1100 euro huur voor je appartementje weer aftikt.quote:
1100? zo pauper woon ik nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de papa als hij de 1100 euro huur voor je appartementje weer aftikt.
doe eens lief eian.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je papa als hij de 1100 euro huur voor je appartementje weer aftikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:32 schreef Ezell het volgende:
soms heb ik gewoon even een hekel aan mensen, zoals nuIdd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elan, doe ff normaal
Rijke tata.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
1100? zo pauper woon ik niet
3545 hoor.
soms heb ik gewoon even een hekel aan mensen, zoals nuHet erge is dat deze haat wel uit ons moet voortkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu met een onprettig gevoel weg aangezien mijn nummer is afgelopen
Dag Ezell
soms heb ik gewoon even een hekel aan mensen, zoals nuHaat jij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
soms heb ik gewoon even een hekel aan mensen, zoals nuNormaal zou ik zeggen vertel, maar aangezien je antwoord hoogstwaarschijnlijk laat maar wordt hou ik het op: okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
had gewoon zin om wat te plaatsenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het erge is dat deze haat wel uit ons moet voortkomenIk ga nu met een onprettig gevoel weg aangezien mijn nummer is afgelopen
Dag Ezell
niet zo serieusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen vertel, maar aangezien je antwoord hoogstwaarschijnlijk laat maar wordt hou ik het op: ok
Kijk eens naar mijn PIquote:
Uhm nee?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik geloof er geen bal van
jij bent altijd serieus
Je bent gewoon onzelfstandig,quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan nog te bedenken dat hij mijn boodschappen iedere week betaalt.
M'n papa
o ja, die kans is wel grootquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb geen PI's meer nodig. Ezell neemt mij toch niet serieus
echt wel 24/7quote:
Ook als ik slaap ja?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
o ja, die kans is wel groot
[..]
echt wel 24/7
Klopt.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt.
M'n papa betaalt ook m'n vakantie naar Miami as. zomer en ik werk niet.
Werken is voor debielen
Serieus? Miami?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt.
M'n papa betaalt ook m'n vakantie naar Miami as. zomer en ik werk niet.
Werken is voor debielen
Mensen die niet bij elke post een PI selecteren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb geen PI's meer nodig. Ezell neemt mij toch niet serieus
Ja, weet ik veel, kon toch.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee
Ik werk toch bij de AHmijn vader is wel rijk maar krijg geen cent duh
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee
Ik werk toch bij de AHmijn vader is wel rijk maar krijg geen cent duh
Maar je crib betaal je toch niet van je AH centen man kan nooit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou niet eens durven te vragen/willen krijgen.
Jij weet wel meer niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar je crib betaal je toch niet van je AH centen man kan nooit.
Mensen die ik mag, lees: Ezell, mag weten hoe ik m'n crib financieer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh normale vraag hoor maar laat maar dan. Er is ook genoeg dat jij niet weet.
xoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:42 schreef Fok-it het volgende:
Ga even niet rellen als ik probeer te slapen joh kut homo's. Doe dat morgen
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen die ik mag, lees: Ezell, mag weten hoe ik m'n crib financieer.
En daar hoor jij niet bij.
.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi Etsu, lekkere boi van me.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:44 schreef Elan het volgende:
[..]
.
Zie je dat stipje?
Dat is de amount of care die ik hierom geef.
Was meer een beleefdheidsvraag dan dat het me echt ene moer kan schelen.
Al verkocht je je kontje achter het station voor je doekoes moet jij lekker weten.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zo zo, eindelijk een lekkere opblaaspop gevonden?
Ik heb een drukke agenda. Ezell komt zo. Ik heb wel volgende week zondag plek voor je.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zo zo, eindelijk een lekkere opblaaspop gevonden?
goedquote:
Hai. Nog toetsen vandaag?quote:
nopequote:
ah lekker. Ben je wel vroeg wakker.quote:
Ik ging dan ook om tien uur slapenquote:
wel een van de eerste hier altijdquote:
Wow.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ging dan ook om tien uur slapen
de rest zegt niksquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:34 schreef supersof het volgende:
[..]
wel een van de eerste hier altijd
Is dat erg???quote:
dat kan ookquote:
Ohquote:
ik was er zo ontdaan van dat ik zelf ook niet meer kon posten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:40 schreef supersof het volgende:
niemand heeft me gemist zag ik op sherlock dus ik kan het wel vaker doen zo
jimbo kom hier. ik mis jequote:
in de stiltecoupe?quote:
zeg dat ze stil moeten zijnquote:
oke dan moet je het niet zeggenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, heb er in principe geen last van.
Bedankt en succes met leren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:47 schreef supersof het volgende:
ik ga leren
succes in de trein jc
tot ooit
succesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:58 schreef xcachet het volgende:
Ik zit nog in mijn pyjama op de bank. Heb nog 20 minuten.. Verdikkeme.
Ik moet gaan. Sorry VA. TTL
quote:
goedemorgenquote:
vaquote:
jimboquote:
ik ben trots op jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo verslagen. Sof blijft nog enkel een ambitie
goedemorgen sofjequote:
hoe gaat het?quote:
vind alleen de stukjes waar hij zingt leukquote:
ik heb een nieuwe mutsquote:
Oh ik de rest ook welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:39 schreef supersof het volgende:
[..]
vind alleen de stukjes waar hij zingt leuk
picsquote:
vind deze wel leukquote:
Ga naar een dokter ofzo, dit kan nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gaat goed, ik ging om tien uur al slapen
Die Juventa die dat remixed he? Ooit samen muziek mee gemaaktquote:
ik probeer een normaler ritme te krijgenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga naar een dokter ofzo, dit kan niet
whuuut echtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die Juventa die dat remixed he? Ooit samen muziek mee gemaakt
quote:
spreek hem dan weer keer aanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]2 jaar geleden al weer, spreek hem eigenlijk nooit. Maar eh, boeieh
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:42 schreef supersof het volgende:
[..]
pics
ja gaat goed, ik ging om tien uur al slapen
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:43 schreef supersof het volgende:
va ik vind dat je meer tijd in muziek moet steken en beroemd moet worden
Bumaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Nouja, heloef draaide mijn nummer WEER op de radio vanmorgen, dus ik ga even Buma/Stemra bellen.
ik las rukken ipv tukkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dit is hem
en lekker toch? Ik lag gister ook al vroeg op de bank te tukken(Ik zie het trouwen aan beide onze post cijfers ook
)
wat ga je bellenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Nouja, heloef draaide mijn nummer WEER op de radio vanmorgen, dus ik ga even Buma/Stemra bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |