dat jij dat allemaal doetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen?
Ik ben een tissue?
Ik kijk de Titanic?
Je moet om mij huilen?
hoezo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik geloof niet dat ik daar zo'n mening over heb. Ik vind zakdoekjes/tissues over het algemeen maar onpraktisch.
jaquote:
Oh nee. Ik vind de Titanic niet zo`n leuke film.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat jij dat allemaal doet
[..]
hoezo?
[..]
ja
Gewoon. Je snuit/veegt 1x en je zit vervolgens met een vrijwel schoonpapiertje in je hand maar toch vies genoeg om weg te moeten gooien. Dit houdt vanzelfsprekend alweer in dat je moet opstaan voor een prullenbak waar je vaak juist geen zin in hebt als je in een situatie zit waarin je een tissue nodig hebt.quote:
en ik maar denken dat je wijvenfilms kijktquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee. Ik vind de Titanic niet zo`n leuke film.
gewoon je mouw gebruiken, jatogquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon. Je snuit/veegt 1x en je zit vervolgens met een vrijwel schoonpapiertje in je hand maar toch vies genoeg om weg te moeten gooien. Dit houd vanzelfsprekend alweer in dat je moet opstaan voor een prullenbak waar je vaak juist geen zin in hebt als je in een situatie zit waarin je een tissue nodig hebt.
Al met al vind ik tissues onpraktisch
Ja. Maar de Titanic is een beetje over the top. Al is de titelsong wel mooi.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je wijvenfilms kijkt
[..]
gewoon je mouw gebruiken, jatog
Dan zijn we het erover eensquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je wijvenfilms kijkt
[..]
gewoon je mouw gebruiken, jatog
Doe jezelf een plezier en kijk over 6 uur naar Dora the Explorer. Ik heb begrepen dat ze heel mooi kan zingen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Maar de Titanic is een beetje over the top. Al is de titelsong wel mooi.
om Tjacka een plezier te doen.
Niks mis met een mouw.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zijn we het erover eens. Tissues zijn onpraktisch en omslachtig, wat zijn we toch volwassen aan het discussiëren.
Onmogelijk, aangezien ik niet bezet ben. #yoloquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:23 schreef Etsu het volgende:
Ezel, niet vreemdgaan met Fokit he, ik zie alles
Ik veeg m`n reet af met Dora the explorer #rebelsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en kijk over 6 uur naar Dora the Explorer. Ik heb begrepen dat ze heel mooi kan zingen.
[..]
Niks mis met een mouw.
[..]
Onmogelijk, aangezien ik niet bezet ben. #yolo
We zitten niet voor niks opnieuw diep in de nacht nog op FOK!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Onmogelijk, aangezien ik niet bezet ben. #yolo
My heart will go onquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga over 8 minuten richting bed. Dan is mijn nummer afgelopen.
Als je nog een emotioneel vraagstuk hebt wees er dus snel bij.
he bahquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik veeg m`n reet af met Dora the explorer #rebels
Wat zou ik anders moeten doen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We zitten niet voor niks opnieuw diep in de nacht nog op FOK!
Niks mis met Celiné Dion. Tjacka en ik waren net te laat voor kaarten voor haar unieke show in Belgie.quote:
braddie was weer 9 minuten voor goed van fok afquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:23 schreef Etsu het volgende:
Ezel, niet vreemdgaan met Fokit he, ik zie alles
Okquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
braddie was weer 9 minuten voor goed van fok af
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis met Celiné Dion. Tjacka en ik waren net te laat voor kaarten voor haar unieke show in Belgie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |