Ik doe alleen aan snapchat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je whatsapp? Stuur ik je bepaalde foto's door![]()
![]()
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 13-01-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 515 Etsu
02. 295 Crack_
03. 274 Fok-it
04. 247 Toto69
05. 230 supersof
06. 227 Typisch
07. 222 Elan
08. 200 Littlerabbit
09. 189 Stuart
10. 188 xcachet
11. 173 VoornaamAchternaam
12. 155 Tjacka
13. 147 johannes_vermeer
14. 145 Insomnia_
15. 137 Muto
16. 124 Ezell
17. 109 Kaneelstokje
18. 108 Jimbo
19. 086 Paxcon
20. 082 arachide.
Reeks-statistieken!
Jouw kunstje is trouwens ook zo doorzichtig als wat.quote:
Helemaal leip ouwe.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik mag alles
met toestemming van tjacka
Daarom ben ik ook zo geliefd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw kunstje is trouwens ook zo doorzichtig als wat.
Op het moment dat jij denkt dat mensen zich ergens boos of druk om maken ga je lopen flamen in de hoop een rel te veroorzaken.
Meestal lukt je dat nog ook.
Ja, inderdaad. Voor mij best veel dit jaar. Ik ben er immers niet meer elke dagquote:
Precies 200quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo verslagen. Sof blijft nog enkel een ambitie
Je moet gehaat zijn hier anders herinneren mensen je niet meer over een paar jaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo geliefd.En dan ontsnap ik aan een ban ook nog.
ik was zo dichtbijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo verslagen. Sof blijft nog enkel een ambitie
dat is alleen maar omdat ik altijd precies hetzelfde doequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo geliefd.En dan ontsnap ik aan een ban ook nog.
Zo werkt het niet, Elan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet gehaat zijn hier anders herinneren mensen je niet meer over een paar jaar.
Is nog frustrerender ja.quote:
Vervelende troll. Jullie verzieken echt mijn plezierquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is alleen maar omdat ik altijd precies hetzelfde doe
precies, ik loop in jouw schaduwquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Filmpje?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:24 schreef Crack_ het volgende:
Haha Etsu, jij in dat filmpje bij dat hartje echt zo verbaasd "wat is dit?!"
Jij overschat jezelf bij hem is het nog wel redelijk oprecht denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja hallo ik wist echt niet waar dat vandaan kwamquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:24 schreef Crack_ het volgende:
Haha Etsu, jij in dat filmpje bij dat hartje echt zo verbaasd "wat is dit?!"
Hij trollt oprecht. Hoe werkt dat precies?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij overschat jezelf bij hem is het nog wel redelijk oprecht denk ik.
ga.weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
gawegquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Verkeerd gebruik van interpunctie dit snapt niemand.
ik vind jou raarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
He VAquote:
Zo, aardig doen mag ook niet meer?quote:
Ik ben stealth als een motherfucker ouwequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind jou raar
ik weet nooit wanneer je troll of niet
niemand weet iets van je
je stuurt verkeerde foto's rond
erg vreemd
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:30 schreef Elan het volgende:
Wel baas dat je helemaal research bent gaan doen Tjacka daarmee laat je echt zien dat je geen neuk geeft![]()
oh ik kreeg die foto's gewoon op de app hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:30 schreef Elan het volgende:
Wel baas dat je helemaal research bent gaan doen Tjacka daarmee laat je echt zien dat je geen neuk geeft![]()
Redundantie is voor sukkelsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik jou niet mag?
Ohjaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wow. Ga eens je rondje rennen Crack
Ok manquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik kreeg die foto's gewoon op de app hoor
Snelsnel!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kut, snel de trein pakken
Daar zitten snachts lugubere types hoor. Geen cute treinmeisjes.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kut, snel de trein pakken
Kijk wa, fok-verslaafdequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik kreeg die foto's gewoon op de app hoor
jij hebt gewoon een jaar psychologie gedaan en je loopt nu jezelf psychische stoornissen aan te praten dat denk ikquote:
Okquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]je ging toch slapen, aandachtsjunkie
Ok.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een jaar psychologie gedaan en je loopt nu jezelf psychische stoornissen aan te praten dat denk ik
wat gingj e doen?quote:
oh ik vond hem zelf ook niet logischquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok.
Ik denk trouwens oprecht dat je de enige bent die de logica achter deze opmerking begrijpt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik ben weg.quote:
Kaninchen, doe rustig!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben weg.
Stijns dag begint morgen goed met een vol quotevensterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben weg.
Haat jij mij?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik vond hem zelf ook niet logisch
aw gossiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:38 schreef Etsu het volgende:
zie je ocean
inso noemt mij ook dom
dus ik ben dom
accepteer dat
Ik denk dat Stijns hele ochtend ook afgestemd is op fok.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijns dag begint morgen goed met een vol quotevenster
niet helemaal wat ik wilde horenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
stel je vraag maar
antwoord niet gegarandeerd
Dat moet ook wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Stijns hele ochtend ook afgestemd is op fok.
Het nieuws leest hij op de FP. Waar andere mensen hun familieleden goedemorgen wensen doet Stijn dat bij de mensen die online zijn.
En zo gaat dat de hele dag door.
Ik ga geen treinmeisjes meer aanspreken hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zitten snachts lugubere types hoor. Geen cute treinmeisjes.
zit stijn niet zo belachelijk te maken johquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Stijns hele ochtend ook afgestemd is op fok.
Het nieuws leest hij op de FP. Waar andere mensen hun familieleden goedemorgen wensen doet Stijn dat bij de mensen die online zijn.
En zo gaat dat de hele dag door.
mwoahquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet helemaal wat ik wilde horen
oke
hier komt ie
vind je mij dom?
Ach, kan best hoor. Of ze spreken jou gewoon aanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga geen treinmeisjes meer aanspreken hoor
Belachelijk niet. Hij is een voorbeeld voor vele fokkersquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit stijn niet zo belachelijk te maken joh
ik weet niet wat voor persoon je bentquote:
Die haat jou nog veel meer.quote:
Hele dag in de trein zitten en daar op wachtenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, kan best hoor. Of ze spreken jou gewoon aan
Mag ik niet zeggen van Crack_. Ik ben Crack_ trouw.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Die haat jou nog veel meer.
Wat had je nou eigenlijk precies gedaan net waardoor ze zo flipte?
jaloersquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt?
Waarom eigenlijk?
Ik heb dat mens nooit wat aangedaan.
Verdikkeme.
je vindt me dom omdat ik mijn momenten hebquote:
IVind je juist wel chill op FOK! dan en verder weet ik ook niks van jou hoor wat je wel en niet meent en wie je echt als persoon bentquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor persoon je bent
snap niks van je
dat haat ik
maar stiekem vind ik je een toffe gozer
Laatst was ze weer cool met je toch, of is die fase inmiddels ook al weer voorbij?quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
je vindt me dom omdat ik mijn momenten heb
daarmee gaat haten geassocieerd vind ik
DUS
wil je nog wel verkering met mij?
Ik met haar. Zij schijnbaar niet met mij. Ik snap haar probleem niet. Tjacka flirt met dr.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatst was ze weer cool met je toch, of is die fase inmiddels ook al weer voorbij?
heb je een stijve ofzoquote:
Ik zal tjacka namens jou wel in zijn kontje knijpen xd xd lolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:48 schreef Etsu het volgende:
cachet
wat moet ik nu doen
tjacka haat mij
en hij heeft een lekker kontje
waar ik niet van af kan blijven
HELP
ik ben hoe ik postquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
IVind je juist wel chill op FOK! dan en verder weet ik ook niks van jou hoor wat je wel en niet meent en wie je echt als persoon bent
Oh weet niet dan ze had een keer een dm gestuurd dat ze je heel erg haatte en daarna dat er geen ruzie meer was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik met haar. Zij schijnbaar niet met mij. Ik snap haar probleem niet. Tjacka flirt met dr.
in welke tent sta jij de 22equote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben hoe ik post
geloof dat nou een
gewoon een luie student die niks serieus neemt
soms een beetje onzeker is
maar voor de rest hem niks kan schelen op een paar dingen na
Trusten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:50 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat nu slapen. Welterusten mensen![]()
wat voor toets had jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toen ik vanmorgen een toets had ja. Ik vrees voor t ergste.
a oke xdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal tjacka namens jou wel in zijn kontje knijpen xd xd lol
ik welquote:
staat genoteerdquote:
Tjacka is shewashed player.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh weet niet dan ze had een keer een dm gestuurd dat ze je heel erg haatte en daarna dat er geen ruzie meer was.
Tjacka flirt met iedereen zelfs met mij.
door Ezellquote:
vlakbij de kerk zit hetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
staat genoteerd
ik ga eerst ergens eten en dan kijk ik hoelaat het is en of ik het aandurf om de man met het apenpak te ontmoeten
Ben eerlijk gezegd niet zo met jou bezig man wie je bent of wat je doet zijn jouw zaken zelfs nooit een foto gezien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben hoe ik post
geloof dat nou een
gewoon een luie student die niks serieus neemt
soms een beetje onzeker is
maar voor de rest hem niks kan schelen op een paar dingen na
Ezell haar muts is wel schattig thoughquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb jij ook haar muts al gezien?
jeetje
Jij bent helemaal geen partij voor haar manquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tjacka is shewashed player.
Ik heb nooit ruzie met haar. Zij wel met mij.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben eerlijk gezegd niet zo met jou bezig man wie je bent of wat je doet zijn jouw zaken zelfs nooit een foto gezien.
Alleen als ik je op de kast kan jagen is dat leuk nu als mod trouwens een stuk makkelijker als toen je user was in VBL op de een of andere manier.
Burgerschapskunde over de sociaal-maatschappelijke dimensie.quote:
Witte boordenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Burgerschapskunde over de sociaal-maatschappelijke dimensie.
Nu klink ik slim. Maar wist niet wat eitte-boorden-criminaliteit was.
Oh, en nu?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent helemaal geen partij voor haar man.
Wat is toch zo.quote:
cachet was tjacka voor zijn modschap meer aan het trollen en minder serieus ja/nee?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, en nu?
Gaat ze me slaan?
Of omver rollen?
ohquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Burgerschapskunde over de sociaal-maatschappelijke dimensie.
Nu klink ik slim. Maar wist niet wat eitte-boorden-criminaliteit was.
ik blijf alleen posten om supersof te verslaan, vandaag ga ik er voorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik haat deze teringzooi. Gewoon weer niet moe.
En zijn jullie nou nog steeds dit toneelstukje aan het opvoerenZal ik anders weer wat PM's schrijven?
Ga dit filmpje kijken:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
En zijn jullie nou nog steeds dit toneelstukje aan het opvoerenZal ik anders weer wat PM's schrijven?
Uhquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
cachet was tjacka voor zijn modschap meer aan het trollen en minder serieus ja/nee?
Dat je nog niet oververmoeid bent na al die nachten doorhalen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze oefenen alvast voor FOK!- the movie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
wat maakt mij dat nou uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is toch zo.
In VBL trolde je er op los in je nieuwe rol ben je veel serieuzer ga maar rondvragen daar aan mensen als je weer niet gelooft.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef Elan het volgende:
Jhali zal je post trouwens erg leuk vinden vooral dat omrollen
Enkel overdag mijn inzinkingen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat je nog niet oververmoeid bent na al die nachten doorhalen.
Oké.quote:
precies hetzelfdequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uh
Let ik eigenlijk niet op
Weet niet meer goed hoe hij eerst op fok was.
Eend? is dat lekker?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhm... Noedels met stukjes eend en groente.
oquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhm... Noedels met stukjes eend en groente.
c_a is een lieve FOK!sterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat maakt mij dat nou uit.
smoofie en c_a dachten dat ik depressief was
dat zegt genoeg hoe serieus ik hun moet nemen
watquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat maakt mij dat nou uit.
smoofie en c_a dachten dat ik depressief was
dat zegt genoeg hoe serieus ik hun moet nemen
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
kutjes likkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
vind jij vrouwen helemaal niet aantrekkelijk?
Zijn hoofd staat mij niet aan, en dat muziekje is valsspelen.quote:
ik stel een serieuze vraag faggotquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
kutjes likken
tepels likken
oke nu ben ik echt hetero
ik neem het terug
Ja, geloof wel dat eendenborst iets bij de Sumoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja. Nog nooit gegeten?
[..]
Is fucking lekker.
Ik vind haar ook echt teringdom overkomen inderdaad.quote:
ja, eend is wel nicequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja. Nog nooit gegeten?
[..]
Is fucking lekker.
dat dachten in mijn userperiode omdat ik alleen nog maar trollde en dat vroeger minder deed ofzoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
wat![]()
ca vond jou toch een schattig jongetje of zo
Hoe oud is ze eigenlijk? Eind 20 toch ook alquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind haar ook echt teringdom overkomen inderdaad.
Echt wanna be 18.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik vind vrouwen niet aantrekkelijk en kan totaal niet warm door ze worden.quote:
Zou ze willenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk? Eind 20 toch ook al
quote:
doe normaal johquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk? Eind 20 toch ook al
Wat nu?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn hoofd staat mij niet aan, en dat muziekje is valsspelen.
Zonde.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, geloof wel dat eendenborst iets bij de SumoMaar weet niet meer precies hoe het smaakt
Eend met kersensaus?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, eend is wel nice
ik eet dat vaak met kersensaus
dat eerste was genoeg geweestquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik vind vrouwen niet aantrekkelijk en kan totaal niet warm door ze worden.
Geef mij maar een piemel in mijn bek en twee ballen waar ik aan likken en ik ben gelukkig.
beetje de vrouwelijke versie van elanquote:
Vroeger was je relaxter gappie gewoon een vrolijk joch, nu een verzuurde kut zo nu en dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat dachten in mijn userperiode omdat ik alleen nog maar trollde en dat vroeger minder deed ofzo
hun conclusie was depressief
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat eerste was genoeg geweest
toch bedankt
Dat was onze grote vriend tjackaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
behalve dat ze dacht dat ik in cachies broekje wilde dat vond ik minder
wie wil dat nou niet bij cachiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
behalve dat ze dacht dat ik in cachies broekje wilde dat vond ik minder
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Vroeger was je relaxter gappie gewoon een vrolijk joch, nu een verzuurde kut zo nu en dan.
Vooral doen. Daar heb je recht op.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga een boze youtube comment schrijven
Maar dat bord ziet er wel enorm karig uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.libelle-lekker(...)borst-met-kersensaus
libelle![]()
doeiquote:
ja je moet dan ook gewoon een pannetje met saus en een flink groot stuk eend op je bord nemenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vooral doen. Daar heb je recht op.
[..]
Maar dat bord ziet er wel enorm karig uit.
Idd. Jij bent mijn beste vriend.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wij weten wel beter he gewoon bff toch
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beetje de vrouwelijke versie van elan
maar van binnen hebben ze allebei een goed hart
Wou net vragen of we onze maandendurende fittie konden beëindigen maar zit er weer niet in op deze manier.quote:
Eend uit de tuin halen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja je moet dan ook gewoon een pannetje met saus en een flink groot stuk eend op je bord nemen
worden vers geschoten ja, dan bij mij op het werk gebracht en soms mag ik er ook eentje meenemenquote:
Hutspot.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil morgen of woensdag iets bijzonders koken wat zal ik koken
welke keukenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb hier de laatste tijd 2 keer boerenkool gekookt. Dat viel niet goed.quote:
Patat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo. Hopelijk is mijn Engels niet te gebrekkig, straks word ik nog uitgelachenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vooral doen. Daar heb je recht op.
[..]
Maar dat bord ziet er wel enorm karig uit.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Wou net vragen of we onze maandendurende fittie konden beëindigen maar zit er weer niet in op deze manier.
Trusten Tjack
Ik heb gewoon bereik hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:07 schreef xcachet het volgende:
"Wie u probeert te bellen is miet bereikbaar en u kunt geen voice-mail bericht achter laten" ok
pasta polloquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
rijst?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maakt niet uit als het maar niet iets van pasta is
quote:
wacht wat? wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
worden vers geschoten ja, dan bij mij op het werk gebracht en soms mag ik er ook eentje meenemen
je kan het wel!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo. Hopelijk is mijn Engels niet te gebrekkig, straks word ik nog uitgelachen
mobiel is uitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:07 schreef xcachet het volgende:
"Wie u probeert te bellen is miet bereikbaar en u kunt geen voice-mail bericht achter laten" ok
babi ketjapquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon een kankerdikke rollade halen bij de slager en die in de oven pleuren. Serveren met een salade en zelfgemaakte friet/patatquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik durf jou niet eens te bellen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bereik hoor
biertjes tappen en andere dingen in een evenementcentrumquote:
ben je serieus over die gratis eend?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
biertjes tappen en andere dingen in een evenementcentrum
en daar serveren ze dus ook wel eens eend
Rollade is wel overrated.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon een kankerdikke rollade halen bij de slager en die in de oven pleuren. Serveren met een salade en zelfgemaakte friet/patat.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:09 schreef xcachet het volgende:
Okon
Ik dor wel weet hard-to-get tjacka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |