quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Vroeger was je relaxter gappie gewoon een vrolijk joch, nu een verzuurde kut zo nu en dan.
Vooral doen. Daar heb je recht op.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga een boze youtube comment schrijven
Maar dat bord ziet er wel enorm karig uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.libelle-lekker(...)borst-met-kersensaus
libelle![]()
doeiquote:
ja je moet dan ook gewoon een pannetje met saus en een flink groot stuk eend op je bord nemenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vooral doen. Daar heb je recht op.
[..]
Maar dat bord ziet er wel enorm karig uit.
Idd. Jij bent mijn beste vriend.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wij weten wel beter he gewoon bff toch
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beetje de vrouwelijke versie van elan
maar van binnen hebben ze allebei een goed hart
Wou net vragen of we onze maandendurende fittie konden beëindigen maar zit er weer niet in op deze manier.quote:
Eend uit de tuin halen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja je moet dan ook gewoon een pannetje met saus en een flink groot stuk eend op je bord nemen
worden vers geschoten ja, dan bij mij op het werk gebracht en soms mag ik er ook eentje meenemenquote:
Hutspot.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil morgen of woensdag iets bijzonders koken wat zal ik koken
welke keukenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb hier de laatste tijd 2 keer boerenkool gekookt. Dat viel niet goed.quote:
Patat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |