dat dachten in mijn userperiode omdat ik alleen nog maar trollde en dat vroeger minder deed ofzoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
wat![]()
ca vond jou toch een schattig jongetje of zo
Hoe oud is ze eigenlijk? Eind 20 toch ook alquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind haar ook echt teringdom overkomen inderdaad.
Echt wanna be 18.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik vind vrouwen niet aantrekkelijk en kan totaal niet warm door ze worden.quote:
Zou ze willenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk? Eind 20 toch ook al
quote:
doe normaal johquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk? Eind 20 toch ook al
Wat nu?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn hoofd staat mij niet aan, en dat muziekje is valsspelen.
Zonde.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, geloof wel dat eendenborst iets bij de SumoMaar weet niet meer precies hoe het smaakt
Eend met kersensaus?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, eend is wel nice
ik eet dat vaak met kersensaus
dat eerste was genoeg geweestquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik vind vrouwen niet aantrekkelijk en kan totaal niet warm door ze worden.
Geef mij maar een piemel in mijn bek en twee ballen waar ik aan likken en ik ben gelukkig.
beetje de vrouwelijke versie van elanquote:
Vroeger was je relaxter gappie gewoon een vrolijk joch, nu een verzuurde kut zo nu en dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat dachten in mijn userperiode omdat ik alleen nog maar trollde en dat vroeger minder deed ofzo
hun conclusie was depressief
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat eerste was genoeg geweest
toch bedankt
Dat was onze grote vriend tjackaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
behalve dat ze dacht dat ik in cachies broekje wilde dat vond ik minder
wie wil dat nou niet bij cachiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
behalve dat ze dacht dat ik in cachies broekje wilde dat vond ik minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |