Uhquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
cachet was tjacka voor zijn modschap meer aan het trollen en minder serieus ja/nee?
Dat je nog niet oververmoeid bent na al die nachten doorhalen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik haat deze teringzooi. Gewoon weer niet moe.
En zijn jullie nou nog steeds dit toneelstukje aan het opvoerenZal ik anders weer wat PM's schrijven?
Ze oefenen alvast voor FOK!- the movie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
En zijn jullie nou nog steeds dit toneelstukje aan het opvoerenZal ik anders weer wat PM's schrijven?
wat maakt mij dat nou uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is toch zo.
In VBL trolde je er op los in je nieuwe rol ben je veel serieuzer ga maar rondvragen daar aan mensen als je weer niet gelooft.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef Elan het volgende:
Jhali zal je post trouwens erg leuk vinden vooral dat omrollen
Enkel overdag mijn inzinkingen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat je nog niet oververmoeid bent na al die nachten doorhalen.
Oké.quote:
precies hetzelfdequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uh
Let ik eigenlijk niet op
Weet niet meer goed hoe hij eerst op fok was.
Eend? is dat lekker?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhm... Noedels met stukjes eend en groente.
oquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhm... Noedels met stukjes eend en groente.
c_a is een lieve FOK!sterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat maakt mij dat nou uit.
smoofie en c_a dachten dat ik depressief was
dat zegt genoeg hoe serieus ik hun moet nemen
watquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat maakt mij dat nou uit.
smoofie en c_a dachten dat ik depressief was
dat zegt genoeg hoe serieus ik hun moet nemen
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
kutjes likkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
vind jij vrouwen helemaal niet aantrekkelijk?
Zijn hoofd staat mij niet aan, en dat muziekje is valsspelen.quote:
ik stel een serieuze vraag faggotquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
kutjes likken
tepels likken
oke nu ben ik echt hetero
ik neem het terug
Ja, geloof wel dat eendenborst iets bij de Sumoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja. Nog nooit gegeten?
[..]
Is fucking lekker.
Ik vind haar ook echt teringdom overkomen inderdaad.quote:
ja, eend is wel nicequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja. Nog nooit gegeten?
[..]
Is fucking lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |