Haat jij mij?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik vond hem zelf ook niet logisch
aw gossiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:38 schreef Etsu het volgende:
zie je ocean
inso noemt mij ook dom
dus ik ben dom
accepteer dat
Ik denk dat Stijns hele ochtend ook afgestemd is op fok.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijns dag begint morgen goed met een vol quotevenster
niet helemaal wat ik wilde horenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
stel je vraag maar
antwoord niet gegarandeerd
Dat moet ook wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Stijns hele ochtend ook afgestemd is op fok.
Het nieuws leest hij op de FP. Waar andere mensen hun familieleden goedemorgen wensen doet Stijn dat bij de mensen die online zijn.
En zo gaat dat de hele dag door.
Ik ga geen treinmeisjes meer aanspreken hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zitten snachts lugubere types hoor. Geen cute treinmeisjes.
zit stijn niet zo belachelijk te maken johquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Stijns hele ochtend ook afgestemd is op fok.
Het nieuws leest hij op de FP. Waar andere mensen hun familieleden goedemorgen wensen doet Stijn dat bij de mensen die online zijn.
En zo gaat dat de hele dag door.
mwoahquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet helemaal wat ik wilde horen
oke
hier komt ie
vind je mij dom?
Ach, kan best hoor. Of ze spreken jou gewoon aanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga geen treinmeisjes meer aanspreken hoor
Belachelijk niet. Hij is een voorbeeld voor vele fokkersquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit stijn niet zo belachelijk te maken joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |