Precies 200quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo verslagen. Sof blijft nog enkel een ambitie
Je moet gehaat zijn hier anders herinneren mensen je niet meer over een paar jaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo geliefd.En dan ontsnap ik aan een ban ook nog.
ik was zo dichtbijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo verslagen. Sof blijft nog enkel een ambitie
dat is alleen maar omdat ik altijd precies hetzelfde doequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo geliefd.En dan ontsnap ik aan een ban ook nog.
Zo werkt het niet, Elan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet gehaat zijn hier anders herinneren mensen je niet meer over een paar jaar.
Is nog frustrerender ja.quote:
Vervelende troll. Jullie verzieken echt mijn plezierquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is alleen maar omdat ik altijd precies hetzelfde doe
precies, ik loop in jouw schaduwquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Filmpje?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:24 schreef Crack_ het volgende:
Haha Etsu, jij in dat filmpje bij dat hartje echt zo verbaasd "wat is dit?!"
Jij overschat jezelf bij hem is het nog wel redelijk oprecht denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja hallo ik wist echt niet waar dat vandaan kwamquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:24 schreef Crack_ het volgende:
Haha Etsu, jij in dat filmpje bij dat hartje echt zo verbaasd "wat is dit?!"
Hij trollt oprecht. Hoe werkt dat precies?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij overschat jezelf bij hem is het nog wel redelijk oprecht denk ik.
ga.weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij overschat jezelf bij hem is het nog wel redelijk oprecht denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |