Zo. Hopelijk is mijn Engels niet te gebrekkig, straks word ik nog uitgelachenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vooral doen. Daar heb je recht op.
[..]
Maar dat bord ziet er wel enorm karig uit.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Wou net vragen of we onze maandendurende fittie konden beëindigen maar zit er weer niet in op deze manier.
Trusten Tjack
Ik heb gewoon bereik hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:07 schreef xcachet het volgende:
"Wie u probeert te bellen is miet bereikbaar en u kunt geen voice-mail bericht achter laten" ok
pasta polloquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil morgen of woensdag iets bijzonders koken wat zal ik koken
rijst?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maakt niet uit als het maar niet iets van pasta is
quote:
wacht wat? wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
worden vers geschoten ja, dan bij mij op het werk gebracht en soms mag ik er ook eentje meenemen
je kan het wel!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo. Hopelijk is mijn Engels niet te gebrekkig, straks word ik nog uitgelachen
mobiel is uitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:07 schreef xcachet het volgende:
"Wie u probeert te bellen is miet bereikbaar en u kunt geen voice-mail bericht achter laten" ok
babi ketjapquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon een kankerdikke rollade halen bij de slager en die in de oven pleuren. Serveren met een salade en zelfgemaakte friet/patatquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik durf jou niet eens te bellen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bereik hoor
biertjes tappen en andere dingen in een evenementcentrumquote:
ben je serieus over die gratis eend?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
biertjes tappen en andere dingen in een evenementcentrum
en daar serveren ze dus ook wel eens eend
Rollade is wel overrated.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon een kankerdikke rollade halen bij de slager en die in de oven pleuren. Serveren met een salade en zelfgemaakte friet/patat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |