Laatst was ze weer cool met je toch, of is die fase inmiddels ook al weer voorbij?quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
je vindt me dom omdat ik mijn momenten heb
daarmee gaat haten geassocieerd vind ik
DUS
wil je nog wel verkering met mij?
Ik met haar. Zij schijnbaar niet met mij. Ik snap haar probleem niet. Tjacka flirt met dr.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatst was ze weer cool met je toch, of is die fase inmiddels ook al weer voorbij?
heb je een stijve ofzoquote:
Ik zal tjacka namens jou wel in zijn kontje knijpen xd xd lolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:48 schreef Etsu het volgende:
cachet
wat moet ik nu doen
tjacka haat mij
en hij heeft een lekker kontje
waar ik niet van af kan blijven
HELP
ik ben hoe ik postquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
IVind je juist wel chill op FOK! dan en verder weet ik ook niks van jou hoor wat je wel en niet meent en wie je echt als persoon bent
Oh weet niet dan ze had een keer een dm gestuurd dat ze je heel erg haatte en daarna dat er geen ruzie meer was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik met haar. Zij schijnbaar niet met mij. Ik snap haar probleem niet. Tjacka flirt met dr.
in welke tent sta jij de 22equote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben hoe ik post
geloof dat nou een
gewoon een luie student die niks serieus neemt
soms een beetje onzeker is
maar voor de rest hem niks kan schelen op een paar dingen na
Trusten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:50 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat nu slapen. Welterusten mensen![]()
wat voor toets had jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toen ik vanmorgen een toets had ja. Ik vrees voor t ergste.
a oke xdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal tjacka namens jou wel in zijn kontje knijpen xd xd lol
ik welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |