jezus, jij kan ook geen geheim bewarenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu heeft een rare invloed op je sinds jullie officieel een relatie hebben.
Huh?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu heeft een rare invloed op je sinds jullie officieel een relatie hebben.
Wat snap je niet aan officieel?quote:
Sorry. Ik kan er heel slecht tegen als mensen kortaf tegen mij doen maar het spijt mij oprechtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
jezus, jij kan ook geen geheim bewaren
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik kan er heel slecht tegen als mensen kortaf tegen mij doen maar het spijt mij oprechtHet was een blinde waas.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:30 schreef Elan het volgende:
Ik zou Braddie op een willekeurige dag verkiezen boven Etsu.
ik ben domquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan officieel?
[..]
Sorry. Ik kan er heel slecht tegen als mensen kortaf tegen mij doen maar het spijt mij oprechtHet was een blinde waas.
Hoerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:30 schreef Elan het volgende:
Ik zou Braddie op een willekeurige dag verkiezen boven Etsu.
Wie is wequote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. We houden even goed van je, soms.
[..]
Zeg dat maar tegen je papa als hij de 1100 euro huur voor je appartementje weer aftikt.quote:
1100? zo pauper woon ik nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de papa als hij de 1100 euro huur voor je appartementje weer aftikt.
doe eens lief eian.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je papa als hij de 1100 euro huur voor je appartementje weer aftikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:32 schreef Ezell het volgende:
soms heb ik gewoon even een hekel aan mensen, zoals nuIdd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elan, doe ff normaal
Rijke tata.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
1100? zo pauper woon ik niet
3545 hoor.
soms heb ik gewoon even een hekel aan mensen, zoals nuHet erge is dat deze haat wel uit ons moet voortkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu met een onprettig gevoel weg aangezien mijn nummer is afgelopen
Dag Ezell
soms heb ik gewoon even een hekel aan mensen, zoals nuHaat jij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
soms heb ik gewoon even een hekel aan mensen, zoals nuNormaal zou ik zeggen vertel, maar aangezien je antwoord hoogstwaarschijnlijk laat maar wordt hou ik het op: okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |