jimboquote:
ik ben trots op jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo verslagen. Sof blijft nog enkel een ambitie
goedemorgen sofjequote:
hoe gaat het?quote:
vind alleen de stukjes waar hij zingt leukquote:
ik heb een nieuwe mutsquote:
Oh ik de rest ook welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:39 schreef supersof het volgende:
[..]
vind alleen de stukjes waar hij zingt leuk
picsquote:
vind deze wel leukquote:
Ga naar een dokter ofzo, dit kan nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gaat goed, ik ging om tien uur al slapen
Die Juventa die dat remixed he? Ooit samen muziek mee gemaaktquote:
ik probeer een normaler ritme te krijgenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga naar een dokter ofzo, dit kan niet
whuuut echtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die Juventa die dat remixed he? Ooit samen muziek mee gemaakt
quote:
spreek hem dan weer keer aanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]2 jaar geleden al weer, spreek hem eigenlijk nooit. Maar eh, boeieh
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:42 schreef supersof het volgende:
[..]
pics
ja gaat goed, ik ging om tien uur al slapen
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:43 schreef supersof het volgende:
va ik vind dat je meer tijd in muziek moet steken en beroemd moet worden
Bumaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Nouja, heloef draaide mijn nummer WEER op de radio vanmorgen, dus ik ga even Buma/Stemra bellen.
ik las rukken ipv tukkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dit is hem
en lekker toch? Ik lag gister ook al vroeg op de bank te tukken(Ik zie het trouwen aan beide onze post cijfers ook
)
wat ga je bellenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Nouja, heloef draaide mijn nummer WEER op de radio vanmorgen, dus ik ga even Buma/Stemra bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |