Nee hij wist het niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen excuus man.Wat een kankermaat heb jij dan, dat hij met een fles cognac aan komt zetten.
Ik ben de afgelopen tijd bijna serieus op FOK!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nou ja, je weet het niet bij littlerabbit
Vreemd dat hij het niet doorheeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hij wist het niet.
En ik was te laf om hem te vertellen dat ik gekapt was.
Dus eigen schuld.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:45 schreef Adames het volgende:
inderdaad rustig, misschien even nog een fles jenever open trekken om de verveling te doden. schijnt voor anderen heel goed te helpen
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 03:27 schreef kapiteintje het volgende:
Had je nog een lelijkere foto kunnen kiezen van Kate?
Dag Sjaak. Hoe gaat het vandaag met je?quote:
Oke dat is wel zo fijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon rustig jatoch. Met jou dan kankerjood?
Doe jij Sjaak zijn berichten eens niet verwijderen, schelm. Zo raken we de draad nog kwijt.quote:
Gelukkig maar. Ik ben een beetje aan het werk enzo. Verder ga ik vanaf vanmiddag 4 uur tot slaaptijd FIFA spelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke dat is wel zo fijn.Hier gaat alles wel goed hoor. Een beetje koud maar gelukkig wel zonnig. En ik heb een jas aangetrokken die me warm houdt.
Ga je vandaag nog iets leuks doen?
Wat een leuk tijdsverdrijf heb jij Sjaak! Wat doe je nu eigenlijk voor de kost? Ik heb gehoord dat je een leuke functie vervult. Dat doen veel mensen jou niet na!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik ben een beetje aan het werk enzo. Verder ga ik vanaf vanmiddag 4 uur tot slaaptijd FIFA spelen.
In run een bordeel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat een leuk tijdsverdrijf heb jij Sjaak! Wat doe je nu eigenlijk voor de kost? Ik heb gehoord dat je een leuke functie vervult. Dat doen veel mensen jou niet na!
Verdient dat nog een beetje of is het zo karig dat je af en toe zonder lul naar de hoeren gaat?quote:
Kuttopicquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:15 schreef SjaakBauer het volgende:
GC / [GRTD #3541] Zuipen
Is dit de SC voor alle mongolen van de VBL SC ofzo? En Inso.
Schuift wel aaardig door ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Verdient dat nog een beetje of is het zo karig dat je af en toe zonder lul naar de hoeren gaat?
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:15 schreef SjaakBauer het volgende:
GC / [GRTD #3541] Zuipen
Is dit de SC voor alle mongolen van de VBL SC ofzo? En Inso.
Turken op Fok?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:33 schreef Saind het volgende:
Waarom staat onze sc niet in dat portaal voor reeksen maar Turken op Fok, Anime Manga, Arctic monkeys en shit als de motorclub wel
Ik las net dat topic van dat blije wijf. Kotsmisselijk werd ik er van. Die gun ik direct een driedubbele depressiequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:34 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik stel trouwens voor om onze SC te verplaatsen naar R&P. Wat een prachtig forum is dat zeg.
R&P / 'Vriend' verliefd op mijn vriendinquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik las net dat topic van dat blije wijf. Kotsmisselijk werd ik er van. Die gun ik direct een driedubbele depressie
R&P / Het wordt beter, en beter-:) Happy!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
R&P / 'Vriend' verliefd op mijn vriendin
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:47 schreef Dven het volgende:
Echt zo'n dik fatsig wijf dat altijd gepest is geweest maar nu haarzelf heeft gevonden, een hip wit brilmontuurtje draagt en een kleurtje in haar haren flikkert en zichzelf goed gaat voelen omdat ze een paar kankerturken helpt een uitkering aan te vragenOh zo sterk nu ze net uit een 'pittige' relatie is gestapt en zich eindelijk beseft hoe ze voor zichzelf op moet komen en vooral lekker haar eigen ding moet blijven doen
Lekker blij omdat ze in één of andere flat in een achterstandsbuurt van één der grote steden woont, maar ach, dat is zo lekker multicultureel en ze hebben zulke lekkere broden en groentes bij de Turkse bakker/groenteboer om de hoek
En dan die teringsmileys die ze steeds gebruikt -:)
![]()
![]()
Over een week loopt dat tyfuswijf weer in der armen te snijden en maakt ze er zielige topics over in R&PSTERF GODVERDOMME, STERF!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Oke. Ik heb niets met carnaval en ik wist dat het wel eens in februari kon zijn. Ik ben blij dat ik het ontloopquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Weekend van Feyenoord - Ajax. Begin maart dacht ik.
Niks mis mee ouwe reusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:47 schreef Dven het volgende:
ekker blij omdat ze in één of andere flat in een achterstandsbuurt van één der grote steden woont, maar ach, dat is zo lekker multicultureel en ze hebben zulke lekkere broden en groentes bij de Turkse bakker/groenteboer om de hoek
Een user?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:36 schreef Karina het volgende:
Rene zeker weerGeen idee wat een amarantje is trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |