Zoveel mogelijk afsnijden blijkt dus het geheime wapen te zijnquote:
superstart vereistquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]![]()
Thuis maar even bekijken en ondertussen zoeken naar een SNES met mario kart. Dit kan niet door de beugel en ik moet en zal dat record gaan breken
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:45 schreef onlogisch het volgende:
V&A / [Gez] SNES met Mario kart
Zo, die staat. Sami Cetin zal het nu alvast in zijn broek doen
Gemistquote:
Dan lacht ie me uit met zijn 56 secondequote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
https://twitter.com/SamiCetinSMK
Daag hem uit. Vertel je verhaal over telekids
Stuur een foto van jezelf mee inclusief hoolie trui. Dan lacht ie niet meer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan lacht ie me uit met zijn 56 seconde
Eerst zo'n ding op de kop tikken en weer spelen. Is zeker 15 jaar geleden dat ik daar voor het laatst op heb gespeeld
Misschien kan de volgende editie van het Groene Haas toernooi worden afgesloten met een epische Mario Kart battle.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stuur een foto van jezelf mee inclusief hoolie trui. Dan lacht ie niet meer.
Op zich wel een goed idee. Met name voor Jimbo Schellevis, dan hoeft hij namelijk niet te lopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan de volgende editie van het Groene Haas toernooi worden afgesloten met een epische Mario Kart battle.
Inderdaad. Speel het op de intimidatie. Dat lulletje rozenwater wat door moet gaan als Engelsman kun je wel hebbenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stuur een foto van jezelf mee inclusief hoolie trui. Dan lacht ie niet meer.
Ik vind het nog steeds jammer dat ik daar niet bij was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op zich wel een goed idee. Met name voor Jimbo Schellevis, dan hoeft hij namelijk niet te lopen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
Maar echt, dit is een domper op mijn bekroning van beste mario kart speler in Nederland Ik weiger dit vooralsnog te geloven totdat GGMM met een degelijke bron komt
Cheaten. Hij cut alles short.quote:
Nou zeg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk snap jij het allemaal niet zo goed.
Hij rijdt niet eens over de weg. Normaal rem je dan erg af, maar hier nietquote:
Wat je zegt ben je zelf.quote:
Ik heb er pas een gekocht. 2 keer op gespeeld en staat weer stof te happen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan lacht ie me uit met zijn 56 seconde
Eerst zo'n ding op de kop tikken en weer spelen. Is zeker 15 jaar geleden dat ik daar voor het laatst op heb gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |