quote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor, vind ik ook altijd een lekker makkelijke troll dit.
ik heb ook niets tegen paarden, maar ik hoef niet zo nodig naar neukende paarden te kijken.
wie zegt dat ik er dan ook ben?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:36 schreef CristinaYang het volgende:
Moet ik hier een uitnodiging tot een minimeet in lezen? Zal het even voorleggen
ik wist het.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom op man, ik vond mijn laatste grap best leukquote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Murdera het volgende:
die ridiculisatie van CY om te kunnen blijven ontkennen dat ze de logica er achter toch wel ziet.
Alles goed verder? proberen je gelijk te halen bij vrouwen? wtfquote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Murdera het volgende:
die ridiculisatie van CY om te kunnen blijven ontkennen dat ze de logica er achter toch wel ziet.
TR gedaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 13 januari 2014 14:45 schreef CristinaYang het volgende:
But we can agree to disagree, right?
Nu ben ik wel uitgelult.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alles goed verder? proberen je gelijk te halen bij vrouwen? wtf
Heb je niet, ook al denk je zelf misschien van wel. Genoeg mensen hier die daar anders over denken. Maar laten we het er maar mee eens worden dat we het oneens zijn he, heuehhehequote:Op maandag 13 januari 2014 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb mijn gelijk allang.insert grapje over te dom zijn om dat in te zien en dat soort shit.
Trainen nu! Btw, scheelt het veel qua niet roken? Ik merk het al als ik een dag minder rook.
Beter je hoofd dan je penis.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
zag net meisje met full black outfit en zo'n kek zwart leder jasje icm knallend blond haar. Dat contrast is echt geweldig, dit zijn echt mijn favoriete typetjes
mijn hoofd gaat daar van tollen
quote:
Wel sexy. Hoewel wij wel aan opposite sides van het trio debat staanquote:
Volgens mij worden deze posts gewoon door een bot gepost, of niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
zag net meisje met full black outfit en zo'n kek zwart leder jasje icm knallend blond haar. Dat contrast is echt geweldig, dit zijn echt mijn favoriete typetjes
Mijn hoofd begint te tollen van jou thomas de locomotief.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Deze chickquote:Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Wel sexy. Hoewel wij wel aan opposite sides van het trio debat staan
*Jouw Thomas de locomotiefquote:Op maandag 13 januari 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn hoofd begint te tollen van jou thomas de locomotief.
Arthrose, mevrouw de geneeskundestudent of whateverquote:Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Wel sexy. Hoewel wij wel aan opposite sides van het trio debat staan
Over inkomen gesproken.. Mijn rug is echt helemaal aan het gort, en ik heb geen idee waaromAls ik even gezeten heb, kan ik gewoon echt bijna niet meer overeind komen. Ben net een bejaarde met atrose ofzo
De 2e. Bedanktquote:Op maandag 13 januari 2014 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
*Jouw Thomas de locomotief
*jou, Thomas de locomotief
*Artrosequote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Arthrose, mevrouw de geneeskundestudent of whatever.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
CY laat zich ook over zich heen pissen, wil je haar oordeel gebruiken ja?
Geen dank, vriend.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik was posts van dWc aan het zoeken waar hij er alles aan doet om mensen te laten geloven dat hij niet mad is, maar dat is zo lang geleden. Wilde tot die tijd nog even doorgaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
Antwoorden met 'OK' Murderaalle beste
je weet zelf beter toch
Artrose, ik miste idd een r. Maar die h komt er alleen bij met Engelse termen, zoals ik de vorige keer uitgebreid te horen heb gekregen toen ik 'asthma' zeiquote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ook over me heen laten pissenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
dWc is wat dat betreft wel gegroeidquote:Op maandag 13 januari 2014 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was posts van dWc aan het zoeken waar hij er alles aan doet om mensen te laten geloven dat hij niet mad is, maar dat is zo lang geleden. Wilde tot die tijd nog even doorgaan.
Gifje is na 10 keer gebruiken in 20 minuten niet grappig meer hoorquote:
Dat vind jijquote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gifje is na 10 keer gebruiken in 20 minuten niet grappig meer hoor![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou over je heen pissen zodat alles weer goed is tussen ons.
Echt vies, hij drinkt telkens opnieuw uit dat glas waarin hij al 10x zijn drinken heeft terug gespuugd.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gifje is na 10 keer gebruiken in 20 minuten niet grappig meer hoor![]()
Zie niemand lache nanders heeihheheiquote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat vind jijer zijn hier genoeg die dat wel vinden hoor
Gewoon in een cirkel allemaal over elkaar heen pissenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In dat geval mag je Panz wel eens lenen voor dat triotje van je
*Er zijn er hier genoeg die dat wel vinden hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt vies, hij drinkt telkens opnieuw uit dat glas waarin hij al 10x zijn drinken heeft terug gespuugd.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij ziet wel meer niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zie niemand lache nanders heeihhehei
*Hahahahahahahahahahahahuahuahuahuahuahu!!!!!!!!!!! xDquote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
jahjahjajhahahahahahahquote:Op maandag 13 januari 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij ziet wel meer niet.
Logica bijvoorbeeld lol hahahahahaehehueuaea
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahzhahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij ziet wel meer niet.
Logica bijvoorbeeld lol hahahahahaehehueuaea
Snel verwijderd. Kom je goed wegquote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou als ik jou was matigen met mij (proberen) te verbeteren.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
*Er zijn er hier genoeg die dat wel vinden hoor.
*Er zijn hier genoeg mensen die dat wel vinden hoor.
Het woord 'wel' mag in principe ook weg.
Zonder 'h' staat kaololelijk, derhalve verwerp ik die optiequote:Op maandag 13 januari 2014 14:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Artrose, ik miste idd een r. Maar die h komt er alleen bij met Engelse termen, zoals ik de vorige keer uitgebreid te horen heb gekregen toen ik 'asthma' zeiHet is nu mevrouw de coassistent trouwens
Doet me denken aan JB die vertelde zich wel iets persoonlijk aan te trekken van wat men hier zeiquote:
Ik vind deze gif zo meesterlijkquote:
elke keer denk ik "ach, nu ben ik hem wel gewend" maar als hij uiteindelijk lacht ga ik toch weer stuk.quote:
Ja zegquote:Op maandag 13 januari 2014 14:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zonder 'h' staat kaololelijk, derhalve verwerp ik die optie.
[..]
Doet me denken aan JB die vertelde zich wel iets persoonlijk aan te trekken van wat men hier zei![]()
.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoax.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:59 schreef CristinaYang het volgende:
Het begint nu ook door te stralen naar de voorkant van m'n heupen enzo
Half jaar geen seksquote:Op maandag 13 januari 2014 14:59 schreef CristinaYang het volgende:
Maar eerlijk, iemand tips voor lage rugpijn? Het begint nu ook door te stralen naar de voorkant van m'n heupen enzo, heb nog nooit zoiets gevoeld. En masseren/tijgerbalsem/rust houden werkt nu ook al niet meer.
Kunstheup.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:59 schreef CristinaYang het volgende:
Maar eerlijk, iemand tips voor lage rugpijn? Het begint nu ook door te stralen naar de voorkant van m'n heupen enzo, heb nog nooit zoiets gevoeld. En masseren/tijgerbalsem/rust houden werkt nu ook al niet meer.
Verwijderen van de proc spinosiquote:Op maandag 13 januari 2014 14:59 schreef CristinaYang het volgende:
Het klinkt misschien omslachtig, maar de zenuwen gaan vanuit je hoofd door je rug naar beneden, dus als je 2 wervels boven de pijn gaat zitten, daar panz met een hamer ofzo een werveltje scheef laat tikken, dan heb je er totaal geen last meer van.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:59 schreef CristinaYang het volgende:
Hahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het klinkt misschien omslachtig, maar de zenuwen gaan vanuit je hoofd door je rug naar beneden, dus als je 2 wervels boven de pijn gaat zitten, daar panz met een hamer ofzo een werveltje scheef laat tikken, dan heb je er totaal geen last meer van.
Ja thanks mate, en dan zit ik met een geluxeerde wervelquote:Op maandag 13 januari 2014 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het klinkt misschien omslachtig, maar de zenuwen gaan vanuit je hoofd door je rug naar beneden, dus als je 2 wervels boven de pijn gaat zitten, daar panz met een hamer ofzo een werveltje scheef laat tikken, dan heb je er totaal geen last meer van.
ahw kom op.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja thanks mate, en dan zit ik met een geluxeerde wervelVoordat je het weet kan ik niet meer lopen of plassen ofzo en sterf ik aan een geperforeerde blaas. EN NEE, dan mag je niet loos op m'n lijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahw kom op.
panz plast wel voor je als je het lief vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De post die ik wist dat zou komen is eindelijk hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje teleurgesteld in mezelf.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
De post die ik wist dat zou komen is eindelijk hier.
quote:In news that shouldn't surprise anybody who's been wedgied so hard they could taste elastic, a 58-year old Oklahoma man died after receiving an atomic wedgie (over the head) from his 33-year old stepson. For reference, that is far too f***ing old to be giving people wedgies (wet willies and purple nurples still okay).
Brad Davis was arrested and jailed on Tuesday for killing his step-father, Denver Lee St. Clair. Apparently, the wedgie knocked St. Clair out, causing him to fall and strike his head. While unconscious, St. Clair asphyxiated inside his own briefs (or boxers--from initial reports it's not clear what he was wearing).
Wow, suffocating in your own underwear. That's a pretty shitty way to go. See what I did there? I'm ashamed of it. A MAN DIED HERE.
Helemaal geen raar verhaal dit.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:10 schreef Murdera het volgende:
http://geekologie.com/201(...)le-school-man-ki.php
[..]
Het is nog geen 15:30 en doen alsof je niet genoeg hebt aan 24 uur in een dagquote:Op maandag 13 januari 2014 15:21 schreef CristinaYang het volgende:
"De loodgieter komt tussen 13:30 en 15:30 langs!" Nog niemand gezien, gvd m'n hele dag naar de klote
Hoho, het is nog geen 15.30quote:Op maandag 13 januari 2014 15:21 schreef CristinaYang het volgende:
"De loodgieter komt tussen 13:30 en 15:30 langs!" Nog niemand gezien, gvd m'n hele dag naar de klote
Meh, ik wilde naar de bieb om daar te leren uit boeken die ik thuis niet heb. Maar moet om 19:00 bij een dansles van een vriend van me zijn, dus dan heb ik nog maar 2u ofzo, terwijl ik de hele dag wilde lerenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is nog geen 15:30 en doen alsof je niet genoeg hebt aan 24 uur in een dag.
sog ontwijkend gedragquote:Op maandag 13 januari 2014 15:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meh, ik wilde naar de bieb om daar te leren uit boeken die ik thuis niet heb. Maar moet om 19:00 bij een dansles van een vriend van me zijn, dus dan heb ik nog maar 2u ofzo, terwijl ik de hele dag wilde leren
De loodgieter uhu uhuquote:Op maandag 13 januari 2014 15:21 schreef CristinaYang het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
'Kannibalisme in CAR'
Wat een wereldmoslims die christenen op straat aanrijden en in stukken hakken met machete en christenen die moslims in de fik steken en opeten
Religie hoor, religie![]()
Jezus.quote:"Het vlees was rauw"
Dat is ook het enige waar je geshockeerd over bent?quote:
Daar heb je al 13,5 u de tijd voor gehad. Oke 4 u, want de bieb gaat pas om 9 u open?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meh, ik wilde naar de bieb om daar te leren uit boeken die ik thuis niet heb. Maar moet om 19:00 bij een dansles van een vriend van me zijn, dus dan heb ik nog maar 2u ofzo, terwijl ik de hele dag wilde leren
Aleenn tog suipeh? xDdquote:Op maandag 13 januari 2014 15:26 schreef Allure_ het volgende:
Wat een ellende die vakantie planningen invullen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:52 schreef Murdera het volgende:
http://geekologie.com/201(...)undreds-of-daddy.php
holy fuck.
als iemand dat bij mij mee naar binnen neemt ga ik ook berserk hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo'n bal meenemen naar iemand die bang is voor spinnen en dan open tikken.
hahaha hij heeft stijfje ;Dquote:
Je kijkt naar het YouTubekanaal van iemand. Bovenaan staan zijn recente uploads en onderaan zijn recente activiteiten op YouTubequote:
ahhhquote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kijkt naar het YouTubekanaal van iemand. Bovenaan staan zijn recente uploads en onderaan zijn recente activiteiten op YouTube
Hij youtubed gewoon veel te veel, nu staan er alweer allemaal andere dingen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kijkt naar het YouTubekanaal van iemand. Bovenaan staan zijn recente uploads en onderaan zijn recente activiteiten op YouTube
Ik zag het iddquote:Op maandag 13 januari 2014 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij youtubed gewoon veel te veel, nu staan er alweer allemaal andere dingen.
quote:28 jaar, dik lichaam en niet knap.
Helaas niet veel ervaring met mannen maar wil graag hier verandering in brengen.
Graag serieus reageren, nare reacties raken mij inmiddels niet meer ik ben er aan gewend dat er mannen rondlopen die niet knappe vrouwen zoals ik graag de grond in proberen te stampen.
Woonachtig in Loosdrecht in een eigen flat, ook in het bezit van een auto dus kan ontvangen en verplaatsen.
Marijke
Nee marktplaats contactadvertentie.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zuchtig naar de D, dit staat op fok?
Pics.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee marktplaats contactadvertentie.Maar er staan ook foto's bij, dus waarom zou je jezelf zo negatief omschrijven.
Oh wacht bij deze staan geen full body pics. Bij zo'n andere ik ben dik en lelijk omschrijving wel.quote:
Ik zie geen foto's.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh wacht bij deze staan geen full body pics. Bij zo'n andere ik ben dik en lelijk omschrijving wel.
link dan gvdquote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh wacht bij deze staan geen full body pics. Bij zo'n andere ik ben dik en lelijk omschrijving wel.
Geef fucking pics dan, waardeloos krengquote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 18:09 schreef Nestalgie het volgende:
Heb zo vaag gedroomd, dwc zat er ook in je was echt een koelie maar gewoon met je eigen stem dus geen hurde purde accent. En onder andere jij werkte samen met me bij zo'n c1000 maar we hadden albert heijn kleren aan![]()
Wel raar dat een fokker in mn droom zit ik fok amper nog.
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:18 schreef Germano het volgende:
Hebben jullie ooit een scheel meisje gezien die toch knap was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja twee zelfs als ik vroegah in de spiegel keek.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:18 schreef Germano het volgende:
Hebben jullie ooit een scheel meisje gezien die toch knap was?
scherpquote:Op maandag 13 januari 2014 19:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja twee zelfs als ik vroegah in de spiegel keek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lijkt ook gewoon echt op dat poppetjequote:
huhuquote:Op maandag 13 januari 2014 20:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hij lijkt ook gewoon echt op dat poppetje
Mag hopen dat de kwaliteit van je tekst beter is dan die van Spongeboss topics.quote:
Ik gebruik altijd extra veel bijvoeglijk naamwoorden om m'n word count op te krikken.quote:
Ik reken altijd referenties eb literatuurlijst mee. En dan haal ik limiet meestal nog niet Maar ben inhoudelijk zeer sterk dus maakt nooit uitquote:Op maandag 13 januari 2014 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd extra veel bijvoeglijk naamwoorden om m'n word count op te krikken.
Lief dagboek.quote:
Oh, ik niet, maar ik kan vaak nog wel zo'n extra 100 woorden uit m'n duim zuigen. Heb echt geleerd om bullshit te lullen. Daar smullen ze blijkbaar van bij ons.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik reken altijd referenties eb literatuurlijst mee. En dan haal ik limiet meestal nog niet Maar ben inhoudelijk zeer sterk dus maakt nooit uit
Lamon?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef keertjekijken het volgende:
Misschien is het niet zo verstandig om hier weer een keertje in te loggen na een aantal jaar.
Maar ik ben wel benieuwd hoe het met mensen gaat nu?
Zet wordcount er vaak ook gewoon niet bij. Alsof ze het na gaan tellen als de inhoud goed isquote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lief dagboek.
[..]
Oh, ik niet, maar ik kan vaak nog wel zo'n extra 100 woorden uit m'n duim zuigen. Heb echt geleerd om bullshit te lullen. Daar smullen ze blijkbaar van bij ons.
Mooi, dat is wel een verbetering denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Erg goed. Veel minder idioot. Maar na 1 bericht? Hoe weet je het dan al?
Sowieso zie je vaak wel of het ongeveer klopt.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zet wordcount er vaak ook gewoon niet bij. Alsof ze het na gaan tellen als de inhoud goed is
Ja, Lamon. Het is toch tig jaar geweest dat ik hier heb rondgehangen. Apart, heel erg apart (quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Mooi, dat is wel een verbetering denk ik.Als jij je je er ook beter bij voelt in ieder geval.
Dat weet ik niet. Daarom vraag ik het.
Nog steeds inderdaad. Ongelofelijk hè? En het spijt hem dat hij nooit gezellig een kopje koffie bij je is komen drinken.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Ja, Lamon. Het is toch tig jaar geweest dat ik hier heb rondgehangen. Apart, heel erg apart () dat ik zo herkenbaar ben in mijn manier van schrijven. Nog steeds gezellig met Mozy?
Dafuqquote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog steeds inderdaad. Ongelofelijk hè? En het spijt hem dat hij nooit gezellig een kopje koffie bij je is komen drinken.
Jullie mogen best een keer een kopje koffie komen drinken hoor. Ik heb veel ruzie gemaakkt hier, maar het was nooit echt persoonlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog steeds inderdaad. Ongelofelijk hè? En het spijt hem dat hij nooit gezellig een kopje koffie bij je is komen drinken.
Ik heb juist altijd te veel woorden, moet standaard inkortenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zet wordcount er vaak ook gewoon niet bij. Alsof ze het na gaan tellen als de inhoud goed is
Jij had hem toentertijd in een soort conflict jouw (zogenaamde?) adres gePMd, dus vandaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Jullie mogen best een keer een kopje koffie komen drinken hoor. Ik heb veel ruzie gemaakkt hier, maar het was nooit echt persoonlijk.
Mijn adres staat op heel google, ik denk dat ik wat dat betreft weinig te verbergen heb. Zoaals jij al eens opgezocht heb, is ook mijn telefoonnummer gewoon neergeplempt. Internet en privacy zijn lastig als je ondernemer bent.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij had hem toentertijd in een soort conflict jouw (zogenaamde?) adres gePMd, dus vandaar.
Is hij zo'n arrogante lul dan? (komt niet zo over hoor)quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Die ''is heel erg typerend voor jouw schrijfstijl, wist je dat?
Toentertijd wel een beetje, maar hij bedoelt hem volgens mij gewoon vriendelijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is hij zo'n arrogante lul dan? (komt niet zo over hoor)
Niet vervelend bedoeld verder ofzo, maar dat is toch wel zo'n irritante smiley.
Een van de weinigen dan. Vond dat ding vroegah op MSN al denigrerendquote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Toentertijd wel een beetje, maar hij bedoelt hem volgens mij gewoon vriendelijk.
Je moet eens filmpjes van hem checken op youtubequote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is hij zo'n arrogante lul dan? (komt niet zo over hoor)
Niet vervelend bedoeld verder ofzo, maar dat is toch wel zo'n irritante smiley.
Doe niet zo. Hij zegt net toch zelf dat hij nogal idioot was toen?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je moet eens filmpjes van hem checken op youtube![]()
gewoon lamon fok intypen ofzo
Doe niet zo? Chai, ik hoop serieus dat je nu een grapje maakt met wat je nu tegen me zegtquote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe niet zo. Hij zegt net toch zelf dat hij nogal idioot was toen?
Hij heeft zijn leven gebeterd nu.
Toch, ondank die puberale onzin gaat het wel goed met mij. Ik weet niet hoe het met jou gaat, maar je klinkt vrij verbitterd zo.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe niet zo? Chai, ik hoop serieus dat je nu een grapje maakt met wat je nu tegen me zegt
Iedereen uit de goede oude tijd komt terugquote:Op maandag 13 januari 2014 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
Kijk je nog steeds altijd zo moeilijk Lamon?
Ja man vet verbitterd idd hehehequote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Toch, ondank die puberale onzin gaat het wel goed met mij. Ik weet niet hoe het met jou gaat, maar je klinkt vrij verbitterd zo.Jij bent inmiddels toch ook wel wat ouder en wijzer geworden?
Ja, dat wel, ik heb gewoon altijd een zorgelijke blik. Maar kom op zeg, ineens de halve kliek hier?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
Kijk je nog steeds altijd zo moeilijk Lamon?
Bwehe, ik was hier toevallig en kreeg een 'Lamon is er' alert, dus moest even kijken.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen uit de goede oude tijd komt terug![]()
![]()
Je brengt ons samenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Ja, dat wel, ik heb gewoon altijd een zorgelijke blik. Maar kom op zeg, ineens de halve kliek hier?
Ik ben niet zo arrogant meer, maar hoe snel staan jullie met elkaar in contact?
Beetje jammer dit.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
BT, Lamon. Hoogtijdagen van de SC.
Moet niet gekker worden dit.quote:
Jij niet, jij was kut.quote:
Goed hoor. Ben bijna jarig, bijna echt volwassen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bwehe, ik was hier toevallig en kreeg een 'Lamon is er' alert, dus moest even kijken.
Hoe gaat 'ie Chai?
Oh my godquote:Op maandag 13 januari 2014 22:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij niet, jij was kut.
[..]
Goed hoor. Ben bijna jarig, bijna echt volwassen.
Oh wow.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh my godik vond je altijd al een van de meest volwassen mensen op Fok!, no joke.
Ja wel prima hoor, druk met master en werk, nog steeds in het prachtige noorden ja! Maar over een half jaartje richting randstad of richting de rest van de aardbol.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh wow.
En hoe gaat het met jou verder dan? nog steeds woonachtig in het noorden?
Weg van de aardbevingen. Lijkt me verstandig. Het noorden is prachtig, ben laatst een paar dagen in Groningen geweest, maar de provincie zit niet zonder problemen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wel prima hoor, druk met master en werk, nog steeds in het prachtige noorden ja! Maar over een half jaartje richting randstad of richting de rest van de aardbol.
Is absoluut waar, al moet ik eerlijk toegeven dat ik me daar niet heel druk om kan maken aangezien ik meer passant dan inwoner for life ben.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Weg van de aardbevingen. Lijkt me verstandig. Het noorden is prachtig, ben laatst een paar dagen in Groningen geweest, maar de provincie zit niet zonder problemen.
Kan jij inmiddels lachen om je eigen youtoubefilmpjes? Of heb je nog wel spijt?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef keertjekijken het volgende:
Ik ga om het nog erger te maken een John Lennon filmpje posten.
Spijt.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan jij inmiddels lachen om je eigen youtoubefilmpjes? Of heb je nog wel spijt?
Een reünie waar ze elkaar veren in de reet steken zo te zien.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Vandaag sinds tijden weer eens buiten geweest....had tentamen
Ik ben 4x verliefd geworden vandaag.
Onderweg naar school zal ik een blond meisje met blauwe ogen en net zo kort als mij. Ze had zo'n gebleekte broek aan ofzo, heel licht blauw, grijs en stof was dus en zat goed tegen haar billetjes geplakt. Met haar zou ik op zondagen willen scharrelen...gewoon afpspreken, neuken, cummen, douchen, dan weer weggaan.
Paar uur later bij lokaal aangekomen maar was geen plek meer dus moesten daar even wachten tot iemand ons kwam ophalen om mij en mattie naar ander lokaal te transporteren. In lokaal was een meisje met hoofddeksel aanwezig, zeker iranees / irakees / afghanees ofzo maar echt wat was ze prachtig... normaal vind ik zo'n hoofddeksel altijd afknapper. Mooie donker getinte skin met donker make-up en prachtig symmetrisch gezicht, alles klopte aan haar face. Ik wil aan haar uitgehuwelijkt worden..
Even later kwamen er nog 2 mensen (jongen en meisje) aanlopen en die moesten ook met ons mee naar ander lokaal. Maar dat meisje... sjongesjongejonge wat een meisje, ook allochtoons (zal eens niet, maar weet niet echt waarvandaan ) ze had wat weg van kim kardiashian qua gezicht (maar dan mooier) en lichaam ( maar dan niet zo extreem, gewoon goed proportions ), echt zo'n kim.k typetje. . ze was ook paar cm korter dan mij
Eenmaal aangekomen bij lokaal ging ik expres achterin zitten zodat ik achter haar kwam. Ze deed haar jas uit en ze had zo'n dik gebreide lange (tot over dr billen) snoeistrakke creme achtige trui aan, je kon haar zandloperfiguur echt perfect zien, smalle waist en je kon die vormen van die borsten gewoon goed zien en dan die heupen wat een knallers. Daaronder zo'n hele strakke zwarte legging. Met haar wil ik vaste relatie en veel seks, gewoon ook leuke dingen doen als daten; filmpje kijken uit eten op vakantie.
Toen ik weer thuis op eindstation kwam en uitstapte zag ik meisje dat paar cm langer dan mij was met donker kastanje bruin / heel donker rood haartjes en prachtig face. Haar wil ik gewoon een keertje ballen.
Chai de hypocriete paardenflosser.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een reünie waar ze elkaar veren in de reet steken zo te zien.
En Chai die doet alsof ze niet minstens elke maand over ene Lamon roddelde.
Haha, was dat maar waar. Ik ben een oude lul van 38, en BT is iets van 23 inmiddels, ik denk niet dat ik dat ga bewerkstelligen, wat overigens ook helemaal niet erg is.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:48 schreef Dimachaerus het volgende:
bt neukt lampion ofzo ??
opeens toevallig geltijdtijdig hier
als het aankomt bij meisjes weet je het heel uitgebreid te omschrijvenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben heel slecht in essay tikken
ik schrijf gewoon heel feitelijk
ben niet zo van de bull shit gewoon straight to point...
maar tekst is vaak kort dan
Wijze woorden hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Haha, was dat maar waar. Ik ben een oude lul van 38, en BT is iets van 23 inmiddels, ik denk niet dat ik dat ga bewerkstelligen, wat overigens ook helemaal niet erg is.
Als je wat ouder wordt, moet je ook leren gt beseffen dat niet iedere jonge vrouw nog om je te zitten soppen. Dat is realisme, helemaal niets mis mee.
Even eerlijk hè, dat was geen uitlachpost of zo. Het leest lekker en het is best grappig be-/om-/geschreven, dus ik moest er gewoon om lachen.quote:
Nooit.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:59 schreef chroestjov het volgende:
Wanneer ga je weer nieuwe video's maken Lamon?
Hahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chai de hypocriete paardenflosser.
Komt ze voor hem op als ik over z'n YT filmpjes beginquote:Op maandag 13 januari 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een reünie waar ze elkaar veren in de reet steken zo te zien.
En Chai die doet alsof ze niet minstens elke maand over ene Lamon roddelde.
Eén voor auti, auti's voor één.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Komt ze voor hem op als ik over z'n YT filmpjes beginHelemaal lijp
Is Lamon ook een spast?quote:
Sowieso heeft hij na vijf minuten FOK! weer een overvloed aan info binnen gekregen dat hij de komende 4 dagen weer moet bijkomen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]God damn.
Ik zag Mozy net ook al hier, die kan beter z'n naam niet Sherlocken.
Die kwam ook echt puur en alleen omdat Chai had doorgegeven dat Lamon hier was. Like, who the fucking hell cares.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]God damn.
Ik zag Mozy net ook al hier, die kan beter z'n naam niet Sherlocken.
Ja, dit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die kwam ook echt puur en alleen omdat Chai had doorgegeven dat Lamon hier was. Like, who the fucking hell cares.
Ik stuur Chlo ook altijd een appje als iemand een taalfout maakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die kwam ook echt puur en alleen omdat Chai had doorgegeven dat Lamon hier was. Like, who the fucking hell cares.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso heeft hij na vijf minuten FOK! weer een overvloed aan info binnen gekregen dat hij de komende 4 dagen weer moet bijkomen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het was dan ook wel echt even bere gezellig hier, inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dit.Al die anuslikkers meteen weer hun tongetjes bij elkaar in de aarsjes roeren.
Ik vond jou echt zooo volwassen altijd alquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het was dan ook wel echt even bere gezellig hier, inderdaad.
Een spast is iemand die hou je bek.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef keertjekijken het volgende:
Wat is een "spast"? Even puurn uit nieuwsgierigheid?
Hey Chloro, lang niet gezien (of gesproken is het meer op een forum hèquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een spast is iemand die hou je bek.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vond jou echt zooo volwassen altijd al.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een spast is iemand die hou je bek.
Arnhem ligt boven de rivieren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey Chloro, lang niet gezien (of gesproken is het meer op een forum hè), nog steeds onder de rivieren?
Hartstikke leuk, schrijf het in je dagboek.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:11 schreef Tropanzia het volgende:
Baaldag aangevraagd. Dus ben wel te porren voor een potje darts
Ik bedoel letterlijk onder de rivieren, bostrol dat je er rondloopt.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, schrijf het in je dagboek.
Wow, meteen weer schelden enzo. :s Dacht dat wij een band hadden. :s;squote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik bedoel letterlijk onder de rivieren, bostrol dat je er rondloopt.
Ben jij altijd zo zot?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, schrijf het in je dagboek.
Haha, ik las het als bo-strol, dacht wtf zegt hij nou weerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik bedoel letterlijk onder de rivieren, bostrol dat je er rondloopt.
Ja, heb net cola gedronken, hyper van de suiker nu.quote:
Oké, maar ik ga slapen denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, heb net cola gedronken, hyper van de suiker nu.
De enige band die jij hebt is een zwemband, Michelinmannetjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, meteen weer schelden enzo. :s Dacht dat wij een band hadden. :s;s
Niet dat het me verder boeit, maar waar is jouw haat voor mij begonnen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het was dan ook wel echt even bere gezellig hier, inderdaad.
Hey, maar Lamon, Chai verwees altijd naar je YouTube filmpjes en vertelde over je privéleven enzo (iets met politiek/SP oid?) en vertelde ook heel vaak over hoe raar jij wel niet zou zijn etc., vanwaar die fascinatie voor jouquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:15 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Niet dat het me verder boeit, maar waar is jouw haat voor mij begonnen?
Je hebt overduidelijk een pesthekel aan iemand die je niet kent, en het boeit me niet ontzettend, maar ik heb een vrij redelijk geheugen en kan me niet herinneren waar ik een anoniem persoon zo heb beledigd..![]()
![]()
Misschien kan ik het nog terug draaien, als het een misverstand was of zo iets?
Wrom nou weer zo. :squote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De enige band die jij hebt is een zwemband, Michelinmannetje.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De enige band die jij hebt is een zwemband, Michelinmannetje.
Mijn haat voor jou? Maak jezelf alsjeblieft niet zo belangrijk. Ik ken je inderdaad niet. Maar de filmpjes en posts die ik van je gezien heb waren lachwekkend en om te janken tegelijk. Verder heb ik volgens mij alleen gerefereerd naar jouw filmpjes. Als daar dan droeftoeterig op gereageerd wordt en het stroomt vervolgens vol met Lamon fans dan ben ik geneigd daar sarcastisch op te reageren, ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:15 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Niet dat het me verder boeit, maar waar is jouw haat voor mij begonnen?
Je hebt overduidelijk een pesthekel aan iemand die je niet kent, en het boeit me niet ontzettend, maar ik heb een vrij redelijk geheugen en kan me niet herinneren waar ik een anoniem persoon zo heb beledigd..![]()
![]()
Misschien kan ik het nog terug draaien, als het een misverstand was of zo iets?
Nou, mijn zwemband en ik zoeken wel iemand die van ons houdt zoals we zijn.quote:
Als je dit kan kunnen we misschien wel iets regelenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, mijn zwemband en ik zoeken wel iemand die van ons houdt zoals we zijn.
Geen idee. Mensen mogen schrijven wat ze willen. Als ze zich maar binnen de wet houden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey, maar Lamon, Chai verwees altijd naar je YouTube filmpjes en vertelde over je privéleven enzo (iets met politiek/SP oid?) en vertelde ook heel vaak over hoe raar jij wel niet zou zijn etc., vanwaar die fascinatie voor jou?
Ik doe dat terwijl ik een omelet du fromage voor je maak.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je dit kan kunnen we misschien wel iets regelen.
[ afbeelding ]
kk wat een hoerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je dit kan kunnen we misschien wel iets regelen.
[ afbeelding ]
Hahahahahaha weetjenie weetjeniequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:21 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Geen idee. Mensen mogen schrijven wat ze willen. Als ze zich maar binnen de wet houden.
Ik denk dat je het ooj wel een beetje overdrijft, ik heb geen stalkersmails gekregen van mensen ofzo, dus als iemand een keer iets over neen ander zegt of schrijft, who cares..?
Is dit echt een ding? kan ik me niet voorstellen. Kom ik een keertje trug voor de lol, word ik weer getrollled.
Ik overdrijf niet hoor, kende jou totaal niet, maar heb meerdere pics, filmpjes en sites gezien via haar in deze SCquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:21 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Geen idee. Mensen mogen schrijven wat ze willen. Als ze zich maar binnen de wet houden.
Ik denk dat je het ooj wel een beetje overdrijft, ik heb geen stalkersmails gekregen van mensen ofzo, dus als iemand een keer iets over neen ander zegt of schrijft, who cares..?
Is dit echt een ding? kan ik me niet voorstellen. Kom ik een keertje trug voor de lol, word ik weer getrollled.
Aight Dee-Dee, you can have this Dexter.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik doe dat terwijl ik een omelet du fromage voor je maak.
Maar ze heeft in ieder geval geen stalkersmails gestuurd, dat scheelt dan weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet hoor, kende jou totaal niet, maar heb meerdere pics, filmpjes en sites gezien via haar in deze SC.
Steek jij de kaarsjes aan? Dan zet ik een muziekje op.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:26 schreef Gridlok het volgende:
Komop jugend, laten we het gezellig houden.
krijg toch de pestpleuris.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Steek jij de kaarsjes aan? Dan zet ik een muziekje op.
Wow, jij ook al.quote:
Niks hoor poepie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, jij ook al.
Wat heb ik jullie misdaan.
Ben heartbroken nu.quote:
Chai heb-je-beven-voor-mai.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik kijk liever naar Chai The Shocker. Of Chai Cross-Eye
wow, dr veer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, deze stemmingswisselingen fascineren me.
Mezelf vanavond weer in slaap huilen alles.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet genoeg lijm op de wereld om dat porseleine hart van je te fixen.
Zou het je niet aantrekken, vooral niet hier haha.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef keertjekijken het volgende:
Dit forum gaat echt nooit veranderen he?
Altijd die idioterie. En dan ook nog eens een boze VeerAli, die ik niet eens ken, buiten een paar complimenten om, voor foto's die waarschijnlijk niet echt waren. Ik ben fan van internet en zeker van internetvrijheid, maar dat misbruik is wel eens jammer.
We zitten niet te wachten op die hersendiarree van je.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef keertjekijken het volgende:
Altijd die idioterie. En dan ook nog eens een boze VeerAli, die ik niet eens ken, buiten een paar complimenten om, voor foto's die waarschijnlijk niet echt waren. Ik ben fan van internet en zeker van internetvrijheid, maar dat misbruik is wel eens jammer.
De leegte vol huilen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mezelf vanavond weer in slaap huilen alles.
Tenzij die politieke move en dat datingsiteprofiel van jou onzin en nepaccounts waren, is dit geen idioterie vriend.quote:
Oke, dag dag! Succes met jullie leven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We zitten niet te wachten op die hersendiarree van je.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
De leegte vol huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tranen vullen mijn gebroken hart
Het was ooit een geheel
Scherven breken elkaar
Het wordt me allemaal te veel
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Het is met een E. En die foto's waren wel echt, bedankt voor het compliment. En ben niet boos hoor xoxoxquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef keertjekijken het volgende:
Houdoe en bedankt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:34 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Oke, dag dag! Succes met jullie leven.
Wel als je blind bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lezen is ook zo moeilijk namelijkNu echt weg
How about fitness dick in your mouth.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yo girl you like Wendys? cos you gon love it Wendys nuts slap yo face![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tranen vullen mijn gebroken hart
Het was ooit een geheel
Scherven breken elkaar
Het wordt me allemaal te veel
Doet het niet, haha.quote:
Heb honger, heb jij nog wat te knagenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
How about fitness dick in your mouth.
Beef tenderloin.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb honger, heb jij nog wat te knagen?
Heb wel lekker vleesje voor je.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb honger, heb jij nog wat te knagen?
Had zin in een patatje met, maar nu in vleeschquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel lekker vleesje voor je.
quote:
Chloro bashen is niet slim.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan ik toch niet laten als je dieer 2x achter zet ;s
Deed jij maar keer lief tegen me.quote:
Bitch pls, ben altijd lief tegen jou.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deed jij maar keer lief tegen me.
Ja, jullie zijn allemaal eng, wat moet ik hier zonder Chloro?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent hier ook alleen maar m.b.t. Chloro, of niet?
Mag ik weer in m'n handjes knijpen dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bitch pls, ben altijd lief tegen jou.
Waarom niet uit eten vragen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn allemaal eng, wat moet ik hier zonder Chloro?
Signature is relevant.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bitch pls, ben altijd lief tegen jou.
Chai zoekt nog een datequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn allemaal eng, wat moet ik hier zonder Chloro?
Ik eet voor 3, kan hij niet betalen. :squote:
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ik weer in m'n handjes knijpen dus.
Ben lucky.quote:
Klinkt meer als een sekte.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Chloro is m'n alles, dat wil ik niet ruïneren met menselijk contact.
Zin in chocola gekregen.quote:
you rangquote:
gvd daar gaat mn slaapquote:
ouwe wasbeer broekendief.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd daar gaat mn slaap
grapje gwn dayz hoor
ja echt vaag, noemde je ook bij je voornaam maar je was echt ching boy, denk mijn leeftijd zoquote:Op maandag 13 januari 2014 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geef fucking pics dan, waardeloos kreng.
[..]
Hahaha. Zieeek.
Hé Algjen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja echt vaag, noemde je ook bij je voornaam maar je was echt ching boy, denk mijn leeftijd zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |