Het is nog geen 15:30 en doen alsof je niet genoeg hebt aan 24 uur in een dagquote:Op maandag 13 januari 2014 15:21 schreef CristinaYang het volgende:
"De loodgieter komt tussen 13:30 en 15:30 langs!" Nog niemand gezien, gvd m'n hele dag naar de klote
Hoho, het is nog geen 15.30quote:Op maandag 13 januari 2014 15:21 schreef CristinaYang het volgende:
"De loodgieter komt tussen 13:30 en 15:30 langs!" Nog niemand gezien, gvd m'n hele dag naar de klote
Meh, ik wilde naar de bieb om daar te leren uit boeken die ik thuis niet heb. Maar moet om 19:00 bij een dansles van een vriend van me zijn, dus dan heb ik nog maar 2u ofzo, terwijl ik de hele dag wilde lerenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is nog geen 15:30 en doen alsof je niet genoeg hebt aan 24 uur in een dag.
sog ontwijkend gedragquote:Op maandag 13 januari 2014 15:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meh, ik wilde naar de bieb om daar te leren uit boeken die ik thuis niet heb. Maar moet om 19:00 bij een dansles van een vriend van me zijn, dus dan heb ik nog maar 2u ofzo, terwijl ik de hele dag wilde leren
De loodgieter uhu uhuquote:Op maandag 13 januari 2014 15:21 schreef CristinaYang het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
'Kannibalisme in CAR'
Wat een wereldmoslims die christenen op straat aanrijden en in stukken hakken met machete en christenen die moslims in de fik steken en opeten
Religie hoor, religie![]()
Jezus.quote:"Het vlees was rauw"
Dat is ook het enige waar je geshockeerd over bent?quote:
Daar heb je al 13,5 u de tijd voor gehad. Oke 4 u, want de bieb gaat pas om 9 u open?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meh, ik wilde naar de bieb om daar te leren uit boeken die ik thuis niet heb. Maar moet om 19:00 bij een dansles van een vriend van me zijn, dus dan heb ik nog maar 2u ofzo, terwijl ik de hele dag wilde leren
Aleenn tog suipeh? xDdquote:Op maandag 13 januari 2014 15:26 schreef Allure_ het volgende:
Wat een ellende die vakantie planningen invullen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:52 schreef Murdera het volgende:
http://geekologie.com/201(...)undreds-of-daddy.php
holy fuck.
als iemand dat bij mij mee naar binnen neemt ga ik ook berserk hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo'n bal meenemen naar iemand die bang is voor spinnen en dan open tikken.
hahaha hij heeft stijfje ;Dquote:
Je kijkt naar het YouTubekanaal van iemand. Bovenaan staan zijn recente uploads en onderaan zijn recente activiteiten op YouTubequote:
ahhhquote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kijkt naar het YouTubekanaal van iemand. Bovenaan staan zijn recente uploads en onderaan zijn recente activiteiten op YouTube
Hij youtubed gewoon veel te veel, nu staan er alweer allemaal andere dingen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kijkt naar het YouTubekanaal van iemand. Bovenaan staan zijn recente uploads en onderaan zijn recente activiteiten op YouTube
Ik zag het iddquote:Op maandag 13 januari 2014 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij youtubed gewoon veel te veel, nu staan er alweer allemaal andere dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |