Snel verwijderd. Kom je goed wegquote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou als ik jou was matigen met mij (proberen) te verbeteren.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
*Er zijn er hier genoeg die dat wel vinden hoor.
*Er zijn hier genoeg mensen die dat wel vinden hoor.
Het woord 'wel' mag in principe ook weg.
Zonder 'h' staat kaololelijk, derhalve verwerp ik die optiequote:Op maandag 13 januari 2014 14:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Artrose, ik miste idd een r. Maar die h komt er alleen bij met Engelse termen, zoals ik de vorige keer uitgebreid te horen heb gekregen toen ik 'asthma' zeiHet is nu mevrouw de coassistent trouwens
Doet me denken aan JB die vertelde zich wel iets persoonlijk aan te trekken van wat men hier zeiquote:
Ik vind deze gif zo meesterlijkquote:
elke keer denk ik "ach, nu ben ik hem wel gewend" maar als hij uiteindelijk lacht ga ik toch weer stuk.quote:
Ja zegquote:Op maandag 13 januari 2014 14:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zonder 'h' staat kaololelijk, derhalve verwerp ik die optie.
[..]
Doet me denken aan JB die vertelde zich wel iets persoonlijk aan te trekken van wat men hier zei![]()
.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoax.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:59 schreef CristinaYang het volgende:
Het begint nu ook door te stralen naar de voorkant van m'n heupen enzo
Half jaar geen seksquote:Op maandag 13 januari 2014 14:59 schreef CristinaYang het volgende:
Maar eerlijk, iemand tips voor lage rugpijn? Het begint nu ook door te stralen naar de voorkant van m'n heupen enzo, heb nog nooit zoiets gevoeld. En masseren/tijgerbalsem/rust houden werkt nu ook al niet meer.
Kunstheup.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:59 schreef CristinaYang het volgende:
Maar eerlijk, iemand tips voor lage rugpijn? Het begint nu ook door te stralen naar de voorkant van m'n heupen enzo, heb nog nooit zoiets gevoeld. En masseren/tijgerbalsem/rust houden werkt nu ook al niet meer.
Verwijderen van de proc spinosiquote:Op maandag 13 januari 2014 14:59 schreef CristinaYang het volgende:
Het klinkt misschien omslachtig, maar de zenuwen gaan vanuit je hoofd door je rug naar beneden, dus als je 2 wervels boven de pijn gaat zitten, daar panz met een hamer ofzo een werveltje scheef laat tikken, dan heb je er totaal geen last meer van.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:59 schreef CristinaYang het volgende:
Hahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het klinkt misschien omslachtig, maar de zenuwen gaan vanuit je hoofd door je rug naar beneden, dus als je 2 wervels boven de pijn gaat zitten, daar panz met een hamer ofzo een werveltje scheef laat tikken, dan heb je er totaal geen last meer van.
Ja thanks mate, en dan zit ik met een geluxeerde wervelquote:Op maandag 13 januari 2014 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het klinkt misschien omslachtig, maar de zenuwen gaan vanuit je hoofd door je rug naar beneden, dus als je 2 wervels boven de pijn gaat zitten, daar panz met een hamer ofzo een werveltje scheef laat tikken, dan heb je er totaal geen last meer van.
ahw kom op.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja thanks mate, en dan zit ik met een geluxeerde wervelVoordat je het weet kan ik niet meer lopen of plassen ofzo en sterf ik aan een geperforeerde blaas. EN NEE, dan mag je niet loos op m'n lijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahw kom op.
panz plast wel voor je als je het lief vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De post die ik wist dat zou komen is eindelijk hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje teleurgesteld in mezelf.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
De post die ik wist dat zou komen is eindelijk hier.
quote:In news that shouldn't surprise anybody who's been wedgied so hard they could taste elastic, a 58-year old Oklahoma man died after receiving an atomic wedgie (over the head) from his 33-year old stepson. For reference, that is far too f***ing old to be giving people wedgies (wet willies and purple nurples still okay).
Brad Davis was arrested and jailed on Tuesday for killing his step-father, Denver Lee St. Clair. Apparently, the wedgie knocked St. Clair out, causing him to fall and strike his head. While unconscious, St. Clair asphyxiated inside his own briefs (or boxers--from initial reports it's not clear what he was wearing).
Wow, suffocating in your own underwear. That's a pretty shitty way to go. See what I did there? I'm ashamed of it. A MAN DIED HERE.
Helemaal geen raar verhaal dit.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:10 schreef Murdera het volgende:
http://geekologie.com/201(...)le-school-man-ki.php
[..]
Het is nog geen 15:30 en doen alsof je niet genoeg hebt aan 24 uur in een dagquote:Op maandag 13 januari 2014 15:21 schreef CristinaYang het volgende:
"De loodgieter komt tussen 13:30 en 15:30 langs!" Nog niemand gezien, gvd m'n hele dag naar de klote
Hoho, het is nog geen 15.30quote:Op maandag 13 januari 2014 15:21 schreef CristinaYang het volgende:
"De loodgieter komt tussen 13:30 en 15:30 langs!" Nog niemand gezien, gvd m'n hele dag naar de klote
Meh, ik wilde naar de bieb om daar te leren uit boeken die ik thuis niet heb. Maar moet om 19:00 bij een dansles van een vriend van me zijn, dus dan heb ik nog maar 2u ofzo, terwijl ik de hele dag wilde lerenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is nog geen 15:30 en doen alsof je niet genoeg hebt aan 24 uur in een dag.
sog ontwijkend gedragquote:Op maandag 13 januari 2014 15:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meh, ik wilde naar de bieb om daar te leren uit boeken die ik thuis niet heb. Maar moet om 19:00 bij een dansles van een vriend van me zijn, dus dan heb ik nog maar 2u ofzo, terwijl ik de hele dag wilde leren
De loodgieter uhu uhuquote:Op maandag 13 januari 2014 15:21 schreef CristinaYang het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
'Kannibalisme in CAR'
Wat een wereldmoslims die christenen op straat aanrijden en in stukken hakken met machete en christenen die moslims in de fik steken en opeten
Religie hoor, religie![]()
Jezus.quote:"Het vlees was rauw"
Dat is ook het enige waar je geshockeerd over bent?quote:
Daar heb je al 13,5 u de tijd voor gehad. Oke 4 u, want de bieb gaat pas om 9 u open?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meh, ik wilde naar de bieb om daar te leren uit boeken die ik thuis niet heb. Maar moet om 19:00 bij een dansles van een vriend van me zijn, dus dan heb ik nog maar 2u ofzo, terwijl ik de hele dag wilde leren
Aleenn tog suipeh? xDdquote:Op maandag 13 januari 2014 15:26 schreef Allure_ het volgende:
Wat een ellende die vakantie planningen invullen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:52 schreef Murdera het volgende:
http://geekologie.com/201(...)undreds-of-daddy.php
holy fuck.
als iemand dat bij mij mee naar binnen neemt ga ik ook berserk hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo'n bal meenemen naar iemand die bang is voor spinnen en dan open tikken.
hahaha hij heeft stijfje ;Dquote:
Je kijkt naar het YouTubekanaal van iemand. Bovenaan staan zijn recente uploads en onderaan zijn recente activiteiten op YouTubequote:
ahhhquote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kijkt naar het YouTubekanaal van iemand. Bovenaan staan zijn recente uploads en onderaan zijn recente activiteiten op YouTube
Hij youtubed gewoon veel te veel, nu staan er alweer allemaal andere dingen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kijkt naar het YouTubekanaal van iemand. Bovenaan staan zijn recente uploads en onderaan zijn recente activiteiten op YouTube
Ik zag het iddquote:Op maandag 13 januari 2014 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij youtubed gewoon veel te veel, nu staan er alweer allemaal andere dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |