quote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor, vind ik ook altijd een lekker makkelijke troll dit.
ik heb ook niets tegen paarden, maar ik hoef niet zo nodig naar neukende paarden te kijken.
wie zegt dat ik er dan ook ben?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:36 schreef CristinaYang het volgende:
Moet ik hier een uitnodiging tot een minimeet in lezen? Zal het even voorleggen
ik wist het.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom op man, ik vond mijn laatste grap best leukquote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Murdera het volgende:
die ridiculisatie van CY om te kunnen blijven ontkennen dat ze de logica er achter toch wel ziet.
Alles goed verder? proberen je gelijk te halen bij vrouwen? wtfquote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Murdera het volgende:
die ridiculisatie van CY om te kunnen blijven ontkennen dat ze de logica er achter toch wel ziet.
TR gedaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 13 januari 2014 14:45 schreef CristinaYang het volgende:
But we can agree to disagree, right?
Nu ben ik wel uitgelult.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alles goed verder? proberen je gelijk te halen bij vrouwen? wtf
Heb je niet, ook al denk je zelf misschien van wel. Genoeg mensen hier die daar anders over denken. Maar laten we het er maar mee eens worden dat we het oneens zijn he, heuehhehequote:Op maandag 13 januari 2014 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb mijn gelijk allang.insert grapje over te dom zijn om dat in te zien en dat soort shit.
Trainen nu! Btw, scheelt het veel qua niet roken? Ik merk het al als ik een dag minder rook.
Beter je hoofd dan je penis.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
zag net meisje met full black outfit en zo'n kek zwart leder jasje icm knallend blond haar. Dat contrast is echt geweldig, dit zijn echt mijn favoriete typetjes
mijn hoofd gaat daar van tollen
quote:
Wel sexy. Hoewel wij wel aan opposite sides van het trio debat staanquote:
Volgens mij worden deze posts gewoon door een bot gepost, of niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
zag net meisje met full black outfit en zo'n kek zwart leder jasje icm knallend blond haar. Dat contrast is echt geweldig, dit zijn echt mijn favoriete typetjes
Mijn hoofd begint te tollen van jou thomas de locomotief.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Deze chickquote:Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Wel sexy. Hoewel wij wel aan opposite sides van het trio debat staan
*Jouw Thomas de locomotiefquote:Op maandag 13 januari 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn hoofd begint te tollen van jou thomas de locomotief.
Arthrose, mevrouw de geneeskundestudent of whateverquote:Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Wel sexy. Hoewel wij wel aan opposite sides van het trio debat staan
Over inkomen gesproken.. Mijn rug is echt helemaal aan het gort, en ik heb geen idee waaromAls ik even gezeten heb, kan ik gewoon echt bijna niet meer overeind komen. Ben net een bejaarde met atrose ofzo
De 2e. Bedanktquote:Op maandag 13 januari 2014 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
*Jouw Thomas de locomotief
*jou, Thomas de locomotief
*Artrosequote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Arthrose, mevrouw de geneeskundestudent of whatever.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
CY laat zich ook over zich heen pissen, wil je haar oordeel gebruiken ja?
Geen dank, vriend.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik was posts van dWc aan het zoeken waar hij er alles aan doet om mensen te laten geloven dat hij niet mad is, maar dat is zo lang geleden. Wilde tot die tijd nog even doorgaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
Antwoorden met 'OK' Murderaalle beste
je weet zelf beter toch
Artrose, ik miste idd een r. Maar die h komt er alleen bij met Engelse termen, zoals ik de vorige keer uitgebreid te horen heb gekregen toen ik 'asthma' zeiquote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ook over me heen laten pissenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
dWc is wat dat betreft wel gegroeidquote:Op maandag 13 januari 2014 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was posts van dWc aan het zoeken waar hij er alles aan doet om mensen te laten geloven dat hij niet mad is, maar dat is zo lang geleden. Wilde tot die tijd nog even doorgaan.
Gifje is na 10 keer gebruiken in 20 minuten niet grappig meer hoorquote:
Dat vind jijquote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gifje is na 10 keer gebruiken in 20 minuten niet grappig meer hoor![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou over je heen pissen zodat alles weer goed is tussen ons.
Echt vies, hij drinkt telkens opnieuw uit dat glas waarin hij al 10x zijn drinken heeft terug gespuugd.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gifje is na 10 keer gebruiken in 20 minuten niet grappig meer hoor![]()
Zie niemand lache nanders heeihheheiquote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat vind jijer zijn hier genoeg die dat wel vinden hoor
Gewoon in een cirkel allemaal over elkaar heen pissenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In dat geval mag je Panz wel eens lenen voor dat triotje van je
*Er zijn er hier genoeg die dat wel vinden hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt vies, hij drinkt telkens opnieuw uit dat glas waarin hij al 10x zijn drinken heeft terug gespuugd.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij ziet wel meer niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zie niemand lache nanders heeihhehei
*Hahahahahahahahahahahahuahuahuahuahuahu!!!!!!!!!!! xDquote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
jahjahjajhahahahahahahquote:Op maandag 13 januari 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij ziet wel meer niet.
Logica bijvoorbeeld lol hahahahahaehehueuaea
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahzhahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij ziet wel meer niet.
Logica bijvoorbeeld lol hahahahahaehehueuaea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |