*Artrosequote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Arthrose, mevrouw de geneeskundestudent of whatever.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
CY laat zich ook over zich heen pissen, wil je haar oordeel gebruiken ja?
Geen dank, vriend.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik was posts van dWc aan het zoeken waar hij er alles aan doet om mensen te laten geloven dat hij niet mad is, maar dat is zo lang geleden. Wilde tot die tijd nog even doorgaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
Antwoorden met 'OK' Murderaalle beste
je weet zelf beter toch
Artrose, ik miste idd een r. Maar die h komt er alleen bij met Engelse termen, zoals ik de vorige keer uitgebreid te horen heb gekregen toen ik 'asthma' zeiquote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ook over me heen laten pissenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
dWc is wat dat betreft wel gegroeidquote:Op maandag 13 januari 2014 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was posts van dWc aan het zoeken waar hij er alles aan doet om mensen te laten geloven dat hij niet mad is, maar dat is zo lang geleden. Wilde tot die tijd nog even doorgaan.
Gifje is na 10 keer gebruiken in 20 minuten niet grappig meer hoorquote:
Dat vind jijquote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gifje is na 10 keer gebruiken in 20 minuten niet grappig meer hoor![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou over je heen pissen zodat alles weer goed is tussen ons.
Echt vies, hij drinkt telkens opnieuw uit dat glas waarin hij al 10x zijn drinken heeft terug gespuugd.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gifje is na 10 keer gebruiken in 20 minuten niet grappig meer hoor![]()
Zie niemand lache nanders heeihheheiquote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat vind jijer zijn hier genoeg die dat wel vinden hoor
Gewoon in een cirkel allemaal over elkaar heen pissenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In dat geval mag je Panz wel eens lenen voor dat triotje van je
*Er zijn er hier genoeg die dat wel vinden hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt vies, hij drinkt telkens opnieuw uit dat glas waarin hij al 10x zijn drinken heeft terug gespuugd.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij ziet wel meer niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zie niemand lache nanders heeihhehei
*Hahahahahahahahahahahahuahuahuahuahuahu!!!!!!!!!!! xDquote:Op maandag 13 januari 2014 14:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
jahjahjajhahahahahahahquote:Op maandag 13 januari 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij ziet wel meer niet.
Logica bijvoorbeeld lol hahahahahaehehueuaea
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahzhahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij ziet wel meer niet.
Logica bijvoorbeeld lol hahahahahaehehueuaea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |