quote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor, vind ik ook altijd een lekker makkelijke troll dit.
ik heb ook niets tegen paarden, maar ik hoef niet zo nodig naar neukende paarden te kijken.
wie zegt dat ik er dan ook ben?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:36 schreef CristinaYang het volgende:
Moet ik hier een uitnodiging tot een minimeet in lezen? Zal het even voorleggen
ik wist het.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom op man, ik vond mijn laatste grap best leukquote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Murdera het volgende:
die ridiculisatie van CY om te kunnen blijven ontkennen dat ze de logica er achter toch wel ziet.
Alles goed verder? proberen je gelijk te halen bij vrouwen? wtfquote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Murdera het volgende:
die ridiculisatie van CY om te kunnen blijven ontkennen dat ze de logica er achter toch wel ziet.
TR gedaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 13 januari 2014 14:45 schreef CristinaYang het volgende:
But we can agree to disagree, right?
Nu ben ik wel uitgelult.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alles goed verder? proberen je gelijk te halen bij vrouwen? wtf
Heb je niet, ook al denk je zelf misschien van wel. Genoeg mensen hier die daar anders over denken. Maar laten we het er maar mee eens worden dat we het oneens zijn he, heuehhehequote:Op maandag 13 januari 2014 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb mijn gelijk allang.insert grapje over te dom zijn om dat in te zien en dat soort shit.
Trainen nu! Btw, scheelt het veel qua niet roken? Ik merk het al als ik een dag minder rook.
Beter je hoofd dan je penis.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
zag net meisje met full black outfit en zo'n kek zwart leder jasje icm knallend blond haar. Dat contrast is echt geweldig, dit zijn echt mijn favoriete typetjes
mijn hoofd gaat daar van tollen
quote:
Wel sexy. Hoewel wij wel aan opposite sides van het trio debat staanquote:
Volgens mij worden deze posts gewoon door een bot gepost, of niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
zag net meisje met full black outfit en zo'n kek zwart leder jasje icm knallend blond haar. Dat contrast is echt geweldig, dit zijn echt mijn favoriete typetjes
Mijn hoofd begint te tollen van jou thomas de locomotief.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Deze chickquote:Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Wel sexy. Hoewel wij wel aan opposite sides van het trio debat staan
*Jouw Thomas de locomotiefquote:Op maandag 13 januari 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn hoofd begint te tollen van jou thomas de locomotief.
Arthrose, mevrouw de geneeskundestudent of whateverquote:Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Wel sexy. Hoewel wij wel aan opposite sides van het trio debat staan
Over inkomen gesproken.. Mijn rug is echt helemaal aan het gort, en ik heb geen idee waaromAls ik even gezeten heb, kan ik gewoon echt bijna niet meer overeind komen. Ben net een bejaarde met atrose ofzo
De 2e. Bedanktquote:Op maandag 13 januari 2014 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
*Jouw Thomas de locomotief
*jou, Thomas de locomotief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |