Nee hoor, ik heb mijn gelijk allang.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]Helaas pindakaas. Volgende keer beter, dan. Kusje
Lol, goede invalshoek wel, hij is betrapt door collega's en probeertquote:Op maandag 13 januari 2014 14:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
No one knows what it means, but it's provocative
Maar even serieus. Volgens mij is deze discussie compleet zinloosMur is gewoon pissig omdat hij niet wil dat z'n collega's hem een homo vinden. Of had je het ook erg gevonden als het een chick was geweest die aan het droogpijpen was?
Er is een ruzie. Daar meng ik mij graag in om vervolgens bij mijn internethubby te gaan huilen dat ik gepest word op het internet.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
Oh no de huispsycholoog is binnen en gaat vragen stellen
nee, meer dat het niet echt leuk is als mijn baas langsloopt en die toevallig een gifje van een kerel die een andere kerel afzuigt ziet.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar even serieus. Volgens mij is deze discussie compleet zinloosMur is gewoon pissig omdat hij niet wil dat z'n collega's hem een homo vinden. Of had je het ook erg gevonden als het een chick was geweest die aan het droogpijpen was?
Ja, dan zit je daar met een awkward boner.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar het issue is dus wel degelijk dat het gaat om een man die een man pijpt? Als het een vrouw op een man was geweest was het wel goed geweest? Srsly?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee, meer dat het niet echt leuk is als mijn baas langsloopt en die toevallig een gifje van een kerel die een andere kerel afzuigt ziet.
Ben niet bang dat mensen denken dat ik een homo ben hoor, ben wel bang dat mijn contract niet verlengt gaat worden door dat soort dingen.
Dan moet je maar niet FOK!ken tijdens werktijd, Kolonel Kutkapsel.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee, meer dat het niet echt leuk is als mijn baas langsloopt en die toevallig een gifje van een kerel die een andere kerel afzuigt ziet.
Ben niet bang dat mensen denken dat ik een homo ben hoor, ben wel bang dat mijn contract niet verlengt gaat worden door dat soort dingen.
Was al benieuwd wanneer dat woord of een synoniem er van zou gaan vallenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er is een ruzie. Daar meng ik mij graag in om vervolgens bij mijn internethubby te gaan huilen dat ik gepest word op het internet.
Hahahahaha klootzakquote:
Gelachenquote:
nee hoor, maar wil een precedent scheppen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, goede invalshoek wel, hij is betrapt door collega's en probeert [ afbeelding ] Geforceerd. stampij te maken nu.
Pijpen ook niet nee. bouncende borsten of een goede kont is dan weer geen probleem.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar het issue is dus wel degelijk dat het gaat om een man die een man pijpt? Als het een vrouw op een man was geweest was het wel goed geweest? Srsly?
Even bevestigen dat we niet uit elkaar zijn he, ik weet dat iedereen hier nog steeds stiekem op een FOK!-bruiloft hooptquote:Op maandag 13 januari 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was al benieuwd wanneer dat woord of een synoniem er van zou gaan vallen
Ik persoonlijk meer op een fokgezins dramaquote:Op maandag 13 januari 2014 14:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Even bevestigen dat we niet uit elkaar zijn he, ik weet dat iedereen hier nog steeds stiekem op een FOK!-bruiloft hoopt
Dan is jouw baas gewoon een mongoolquote:Op maandag 13 januari 2014 14:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pijpen ook niet nee. bouncende borsten of een goede kont is dan weer geen probleem.
er lopen al weddenschappen over hoe ver na hun 20e panzer zijn kindertjes swag zullen hebben.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Even bevestigen dat we niet uit elkaar zijn he, ik weet dat iedereen hier nog steeds stiekem op een FOK!-bruiloft hoopt
Nee hoor. Bouncende borsten is iets wat je vaker ziet en minder een issue is.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan is jouw baas gewoon een mongoolHij zou er een probleem mee moeten hebben dat jij andere shit tijdens werktijd doet, jouw seksualiteit zou daar compleet los van moeten staan. Bouncende borsten of een pijpende vent, is allemaal shit buiten je werk die je thuis moet doen. Dus eigenlijk is jouw baas gewoon een homofobe eikel en schik je daar ook nog eens naar, om vervolgens hier een rel te veroorzaken
Kom op Mur, this is beneath you.
komen jij en panzer nou nog eens een keer grinden bij Encore of wat?quote:
Beffende wijven op kantoor moet gewoon kunnenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor. Bouncende borsten is iets wat je vaker ziet en minder een issue is.
Pijpende gasten daarentegen..
Kom op CY, ga nou niet beweren dat je geen verschil ziet tussen deze zaken.
er werken hier alleen maar mannen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Beffende wijven op kantoor moet gewoon kunnen
Hij riep wel laatst "als je zo doorgaat ga ik op FOK! posten dat je dik bent", telt dat?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik persoonlijk meer op een fokgezins drama
Hardopquote:Op maandag 13 januari 2014 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
er lopen al weddenschappen over hoe ver na hun 20e panzer zijn kindertjes swag zullen hebben.
Moet ik hier een uitnodiging tot een minimeet in lezen? Zal het even voorleggenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
komen jij en panzer nou nog eens een keer grinden bij Encore of wat?
Hoop daar maar bij mij op.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik persoonlijk meer op een fokgezins drama
Jouw stage, maar dat heeft niets te maken met het verschil tussen die zaken.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:36 schreef CristinaYang het volgende:
HardopMaar wat betreft je andere post: ik zou op mijn werk/stage met allebei een even groot probleem hebben hoor
De reactie zou in beiden gevallen "wat ben je in godsnaam aan het doen?" zijn, dus ik zie idd weinig verschil.
Wie gelooft hem nou nog dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij riep wel laatst "als je zo doorgaat ga ik op FOK! posten dat je dik bent", telt dat?
[..]
HardopMaar wat betreft je andere post: ik zou op mijn werk/stage met allebei een even groot probleem hebben hoor
De reactie zou in beiden gevallen "wat ben je in godsnaam aan het doen?" zijn, dus ik zie idd weinig verschil.
[..]
Moet ik hier een uitnodiging tot een minimeet in lezen? Zal het even voorleggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Jawel. Dat heeft te maken met dat het wel geaccepteerd is voor mannen om naar tieten te kijken tijdens werk, maar niet voor vrouwen. Sorry Mur, ben het gewoon echt niet met je eens.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jouw stage, maar dat heeft niets te maken met het verschil tussen die zaken.
Wat dan? zou jou voor geen goud willen missen hier.quote:
Gewoon allemaal mislukte kinderen door de slechte genen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dan? zou jou voor geen goud willen missen hier.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie gelooft hem nou nog dan?Warm geworden, dankuzeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wacht even hoor, dus je ziet nu wel verschil?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jawel. Dat heeft te maken met dat het wel geaccepteerd is voor mannen om naar tieten te kijken tijdens werk, maar niet voor vrouwen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dan? zou jou voor geen goud willen missen hier.
Voor alles een tijdquote:
Heb je slechte genen? waarin uit dit zich?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon allemaal mislukte kinderen door de slechte genen.
Nee, ik erken dat er mensen zijn die er verschil tussen maken, dat is wat anders.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wacht even hoor, dus je ziet nu wel verschil?
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
Heb je slechte genen? waarin uit dit zich?
globale acceptatie is wat anders dan "mensen", denk je niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, ik erken dat er mensen zijn die er verschil tussen maken, dat is wat anders.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Not even sure if srs, maar ik ga los hier.
ik mag dat ook niet op het werkquote:Op maandag 13 januari 2014 14:40 schreef Chai het volgende:
Ik word feminist. Ik ga naar tieten kijken op mijn stage en werk om het taboe te doorbreken dat alleen mannen dat mogen.
Nee hoor, vind ik ook altijd een lekker makkelijke troll dit.quote:
ja, dat kan welquote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Op je eigen telefoon/laptop in de pauze?
Ik weet echt niet waar je die globale acceptatie vandaan haaltquote:Op maandag 13 januari 2014 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
globale acceptatie is wat anders dan "mensen", denk je niet?
quote:Op zondag 12 januari 2014 09:35 schreef supergirl- het volgende:
Weet iemand wat je met saffraan kan doen?
Hahahaquote:Op zondag 12 januari 2014 09:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Verkopen. Kan je echt veel geld voor vragen.
Was geen troll, gewoon een serieuze vraag.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor, vind ik ook altijd een lekker makkelijke troll dit.
ik heb ook niets tegen paarden, maar ik hoef niet zo nodig naar neukende paarden te kijken.
CYquote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar je die globale acceptatie vandaan haaltAls mannen op mijn/stage werk, of mijn vader of zijn werk, of noem maar een man die ik ken met een serieuze/vaste baan naar tieten gaat zitten kijken op z'n werk, is dat niet oké
Jouw werk hanteert gewoon een dubbele standaard.
Vergelijking tussen homofilie en bestialiteit, de discussie heeft zojuist redneck kenmerken aangenomenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor, vind ik ook altijd een lekker makkelijke troll dit.
ik heb ook niets tegen paarden, maar ik hoef niet zo nodig naar neukende paarden te kijken.
Ik had het niet alleen over werk?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar je die globale acceptatie vandaan haaltAls mannen op mijn/stage werk, of mijn vader of zijn werk, of noem maar een man die ik ken met een serieuze/vaste baan naar tieten gaat zitten kijken op z'n werk, is dat niet oké
Jouw werk hanteert gewoon een dubbele standaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |