quote:28 jaar, dik lichaam en niet knap.
Helaas niet veel ervaring met mannen maar wil graag hier verandering in brengen.
Graag serieus reageren, nare reacties raken mij inmiddels niet meer ik ben er aan gewend dat er mannen rondlopen die niet knappe vrouwen zoals ik graag de grond in proberen te stampen.
Woonachtig in Loosdrecht in een eigen flat, ook in het bezit van een auto dus kan ontvangen en verplaatsen.
Marijke
Nee marktplaats contactadvertentie.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zuchtig naar de D, dit staat op fok?
Pics.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee marktplaats contactadvertentie.Maar er staan ook foto's bij, dus waarom zou je jezelf zo negatief omschrijven.
Oh wacht bij deze staan geen full body pics. Bij zo'n andere ik ben dik en lelijk omschrijving wel.quote:
Ik zie geen foto's.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh wacht bij deze staan geen full body pics. Bij zo'n andere ik ben dik en lelijk omschrijving wel.
link dan gvdquote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh wacht bij deze staan geen full body pics. Bij zo'n andere ik ben dik en lelijk omschrijving wel.
Geef fucking pics dan, waardeloos krengquote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 18:09 schreef Nestalgie het volgende:
Heb zo vaag gedroomd, dwc zat er ook in je was echt een koelie maar gewoon met je eigen stem dus geen hurde purde accent. En onder andere jij werkte samen met me bij zo'n c1000 maar we hadden albert heijn kleren aan![]()
Wel raar dat een fokker in mn droom zit ik fok amper nog.
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:18 schreef Germano het volgende:
Hebben jullie ooit een scheel meisje gezien die toch knap was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja twee zelfs als ik vroegah in de spiegel keek.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:18 schreef Germano het volgende:
Hebben jullie ooit een scheel meisje gezien die toch knap was?
scherpquote:Op maandag 13 januari 2014 19:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja twee zelfs als ik vroegah in de spiegel keek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lijkt ook gewoon echt op dat poppetjequote:
huhuquote:Op maandag 13 januari 2014 20:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hij lijkt ook gewoon echt op dat poppetje
Mag hopen dat de kwaliteit van je tekst beter is dan die van Spongeboss topics.quote:
Ik gebruik altijd extra veel bijvoeglijk naamwoorden om m'n word count op te krikken.quote:
Ik reken altijd referenties eb literatuurlijst mee. En dan haal ik limiet meestal nog niet Maar ben inhoudelijk zeer sterk dus maakt nooit uitquote:Op maandag 13 januari 2014 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd extra veel bijvoeglijk naamwoorden om m'n word count op te krikken.
Lief dagboek.quote:
Oh, ik niet, maar ik kan vaak nog wel zo'n extra 100 woorden uit m'n duim zuigen. Heb echt geleerd om bullshit te lullen. Daar smullen ze blijkbaar van bij ons.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik reken altijd referenties eb literatuurlijst mee. En dan haal ik limiet meestal nog niet Maar ben inhoudelijk zeer sterk dus maakt nooit uit
Lamon?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef keertjekijken het volgende:
Misschien is het niet zo verstandig om hier weer een keertje in te loggen na een aantal jaar.
Maar ik ben wel benieuwd hoe het met mensen gaat nu?
Zet wordcount er vaak ook gewoon niet bij. Alsof ze het na gaan tellen als de inhoud goed isquote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lief dagboek.
[..]
Oh, ik niet, maar ik kan vaak nog wel zo'n extra 100 woorden uit m'n duim zuigen. Heb echt geleerd om bullshit te lullen. Daar smullen ze blijkbaar van bij ons.
Mooi, dat is wel een verbetering denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Erg goed. Veel minder idioot. Maar na 1 bericht? Hoe weet je het dan al?
Sowieso zie je vaak wel of het ongeveer klopt.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zet wordcount er vaak ook gewoon niet bij. Alsof ze het na gaan tellen als de inhoud goed is
Ja, Lamon. Het is toch tig jaar geweest dat ik hier heb rondgehangen. Apart, heel erg apart (quote:Op maandag 13 januari 2014 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Mooi, dat is wel een verbetering denk ik.Als jij je je er ook beter bij voelt in ieder geval.
Dat weet ik niet. Daarom vraag ik het.
Nog steeds inderdaad. Ongelofelijk hè? En het spijt hem dat hij nooit gezellig een kopje koffie bij je is komen drinken.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Ja, Lamon. Het is toch tig jaar geweest dat ik hier heb rondgehangen. Apart, heel erg apart () dat ik zo herkenbaar ben in mijn manier van schrijven. Nog steeds gezellig met Mozy?
Dafuqquote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog steeds inderdaad. Ongelofelijk hè? En het spijt hem dat hij nooit gezellig een kopje koffie bij je is komen drinken.
Jullie mogen best een keer een kopje koffie komen drinken hoor. Ik heb veel ruzie gemaakkt hier, maar het was nooit echt persoonlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog steeds inderdaad. Ongelofelijk hè? En het spijt hem dat hij nooit gezellig een kopje koffie bij je is komen drinken.
Ik heb juist altijd te veel woorden, moet standaard inkortenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zet wordcount er vaak ook gewoon niet bij. Alsof ze het na gaan tellen als de inhoud goed is
Jij had hem toentertijd in een soort conflict jouw (zogenaamde?) adres gePMd, dus vandaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:32 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Jullie mogen best een keer een kopje koffie komen drinken hoor. Ik heb veel ruzie gemaakkt hier, maar het was nooit echt persoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |