Vandaag sinds tijden weer eens buiten geweest....had tentamen
Ik ben 4x verliefd geworden vandaag.
Onderweg naar school zal ik een blond meisje met blauwe ogen en net zo kort als mij. Ze had zo'n gebleekte broek aan ofzo, heel licht blauw, grijs en stof was dus en zat goed tegen haar billetjes geplakt. Met haar zou ik op zondagen willen scharrelen...gewoon afpspreken, neuken, cummen, douchen, dan weer weggaan.
Paar uur later bij lokaal aangekomen maar was geen plek meer dus moesten daar even wachten tot iemand ons kwam ophalen om mij en mattie naar ander lokaal te transporteren. In lokaal was een meisje met hoofddeksel aanwezig, zeker iranees / irakees / afghanees ofzo maar echt wat was ze prachtig... normaal vind ik zo'n hoofddeksel altijd afknapper. Mooie donker getinte skin met donker make-up en prachtig symmetrisch gezicht, alles klopte aan haar face. Ik wil aan haar uitgehuwelijkt worden..
Even later kwamen er nog 2 mensen (jongen en meisje) aanlopen en die moesten ook met ons mee naar ander lokaal. Maar dat meisje... sjongesjongejonge wat een meisje, ook allochtoons (zal eens niet

, maar weet niet echt waarvandaan ) ze had wat weg van kim kardiashian qua gezicht (maar dan mooier) en lichaam ( maar dan niet zo extreem, gewoon goed proportions ), echt zo'n kim.k typetje. . ze was ook paar cm korter dan mij

Eenmaal aangekomen bij lokaal ging ik expres achterin zitten zodat ik achter haar kwam. Ze deed haar jas uit en ze had zo'n dik gebreide lange (tot over dr billen) snoeistrakke creme achtige trui aan, je kon haar zandloperfiguur echt perfect zien, smalle waist en je kon die vormen van die borsten gewoon goed zien en dan die heupen wat een knallers. Daaronder zo'n hele strakke zwarte legging. Met haar wil ik vaste relatie en veel seks, gewoon ook leuke dingen doen als daten; filmpje kijken uit eten op vakantie.
Toen ik weer thuis op eindstation kwam en uitstapte zag ik meisje dat paar cm langer dan mij was met donker kastanje bruin / heel donker rood haartjes en prachtig face. Haar wil ik gewoon een keertje ballen.