Deed jij maar keer lief tegen me.quote:
Bitch pls, ben altijd lief tegen jou.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deed jij maar keer lief tegen me.
Ja, jullie zijn allemaal eng, wat moet ik hier zonder Chloro?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent hier ook alleen maar m.b.t. Chloro, of niet?
Mag ik weer in m'n handjes knijpen dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bitch pls, ben altijd lief tegen jou.
Waarom niet uit eten vragen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn allemaal eng, wat moet ik hier zonder Chloro?
Signature is relevant.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bitch pls, ben altijd lief tegen jou.
Chai zoekt nog een datequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn allemaal eng, wat moet ik hier zonder Chloro?
Ik eet voor 3, kan hij niet betalen. :squote:
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ik weer in m'n handjes knijpen dus.
Ben lucky.quote:
Klinkt meer als een sekte.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Chloro is m'n alles, dat wil ik niet ruïneren met menselijk contact.
Zin in chocola gekregen.quote:
you rangquote:
gvd daar gaat mn slaapquote:
ouwe wasbeer broekendief.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd daar gaat mn slaap
grapje gwn dayz hoor
ja echt vaag, noemde je ook bij je voornaam maar je was echt ching boy, denk mijn leeftijd zoquote:Op maandag 13 januari 2014 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geef fucking pics dan, waardeloos kreng.
[..]
Hahaha. Zieeek.
Hé Algjen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja echt vaag, noemde je ook bij je voornaam maar je was echt ching boy, denk mijn leeftijd zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |