Mezelf vanavond weer in slaap huilen alles.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet genoeg lijm op de wereld om dat porseleine hart van je te fixen.
Zou het je niet aantrekken, vooral niet hier haha.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef keertjekijken het volgende:
Dit forum gaat echt nooit veranderen he?
Altijd die idioterie. En dan ook nog eens een boze VeerAli, die ik niet eens ken, buiten een paar complimenten om, voor foto's die waarschijnlijk niet echt waren. Ik ben fan van internet en zeker van internetvrijheid, maar dat misbruik is wel eens jammer.
We zitten niet te wachten op die hersendiarree van je.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef keertjekijken het volgende:
Altijd die idioterie. En dan ook nog eens een boze VeerAli, die ik niet eens ken, buiten een paar complimenten om, voor foto's die waarschijnlijk niet echt waren. Ik ben fan van internet en zeker van internetvrijheid, maar dat misbruik is wel eens jammer.
De leegte vol huilen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mezelf vanavond weer in slaap huilen alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij die politieke move en dat datingsiteprofiel van jou onzin en nepaccounts waren, is dit geen idioterie vriend.quote:
Oke, dag dag! Succes met jullie leven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We zitten niet te wachten op die hersendiarree van je.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
De leegte vol huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tranen vullen mijn gebroken hart
Het was ooit een geheel
Scherven breken elkaar
Het wordt me allemaal te veel
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Het is met een E. En die foto's waren wel echt, bedankt voor het compliment. En ben niet boos hoor xoxoxquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:31 schreef keertjekijken het volgende:
Houdoe en bedankt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:34 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Oke, dag dag! Succes met jullie leven.
Wel als je blind bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lezen is ook zo moeilijk namelijkNu echt weg
How about fitness dick in your mouth.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yo girl you like Wendys? cos you gon love it Wendys nuts slap yo face![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tranen vullen mijn gebroken hart
Het was ooit een geheel
Scherven breken elkaar
Het wordt me allemaal te veel
Doet het niet, haha.quote:
Heb honger, heb jij nog wat te knagenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
How about fitness dick in your mouth.
Beef tenderloin.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb honger, heb jij nog wat te knagen?
Heb wel lekker vleesje voor je.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb honger, heb jij nog wat te knagen?
Had zin in een patatje met, maar nu in vleeschquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel lekker vleesje voor je.
quote:
Chloro bashen is niet slim.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan ik toch niet laten als je dieer 2x achter zet ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |