Wrom nou weer zo. :squote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De enige band die jij hebt is een zwemband, Michelinmannetje.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De enige band die jij hebt is een zwemband, Michelinmannetje.
Mijn haat voor jou? Maak jezelf alsjeblieft niet zo belangrijk. Ik ken je inderdaad niet. Maar de filmpjes en posts die ik van je gezien heb waren lachwekkend en om te janken tegelijk. Verder heb ik volgens mij alleen gerefereerd naar jouw filmpjes. Als daar dan droeftoeterig op gereageerd wordt en het stroomt vervolgens vol met Lamon fans dan ben ik geneigd daar sarcastisch op te reageren, ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:15 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Niet dat het me verder boeit, maar waar is jouw haat voor mij begonnen?
Je hebt overduidelijk een pesthekel aan iemand die je niet kent, en het boeit me niet ontzettend, maar ik heb een vrij redelijk geheugen en kan me niet herinneren waar ik een anoniem persoon zo heb beledigd..![]()
![]()
Misschien kan ik het nog terug draaien, als het een misverstand was of zo iets?
Nou, mijn zwemband en ik zoeken wel iemand die van ons houdt zoals we zijn.quote:
Als je dit kan kunnen we misschien wel iets regelenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, mijn zwemband en ik zoeken wel iemand die van ons houdt zoals we zijn.
Geen idee. Mensen mogen schrijven wat ze willen. Als ze zich maar binnen de wet houden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey, maar Lamon, Chai verwees altijd naar je YouTube filmpjes en vertelde over je privéleven enzo (iets met politiek/SP oid?) en vertelde ook heel vaak over hoe raar jij wel niet zou zijn etc., vanwaar die fascinatie voor jou?
Ik doe dat terwijl ik een omelet du fromage voor je maak.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je dit kan kunnen we misschien wel iets regelen.
[ afbeelding ]
kk wat een hoerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je dit kan kunnen we misschien wel iets regelen.
[ afbeelding ]
Hahahahahaha weetjenie weetjeniequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:21 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Geen idee. Mensen mogen schrijven wat ze willen. Als ze zich maar binnen de wet houden.
Ik denk dat je het ooj wel een beetje overdrijft, ik heb geen stalkersmails gekregen van mensen ofzo, dus als iemand een keer iets over neen ander zegt of schrijft, who cares..?
Is dit echt een ding? kan ik me niet voorstellen. Kom ik een keertje trug voor de lol, word ik weer getrollled.
Ik overdrijf niet hoor, kende jou totaal niet, maar heb meerdere pics, filmpjes en sites gezien via haar in deze SCquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:21 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Geen idee. Mensen mogen schrijven wat ze willen. Als ze zich maar binnen de wet houden.
Ik denk dat je het ooj wel een beetje overdrijft, ik heb geen stalkersmails gekregen van mensen ofzo, dus als iemand een keer iets over neen ander zegt of schrijft, who cares..?
Is dit echt een ding? kan ik me niet voorstellen. Kom ik een keertje trug voor de lol, word ik weer getrollled.
Aight Dee-Dee, you can have this Dexter.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik doe dat terwijl ik een omelet du fromage voor je maak.
Maar ze heeft in ieder geval geen stalkersmails gestuurd, dat scheelt dan weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet hoor, kende jou totaal niet, maar heb meerdere pics, filmpjes en sites gezien via haar in deze SC.
Steek jij de kaarsjes aan? Dan zet ik een muziekje op.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:26 schreef Gridlok het volgende:
Komop jugend, laten we het gezellig houden.
krijg toch de pestpleuris.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Steek jij de kaarsjes aan? Dan zet ik een muziekje op.
Wow, jij ook al.quote:
Niks hoor poepie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, jij ook al.
Wat heb ik jullie misdaan.
Ben heartbroken nu.quote:
Chai heb-je-beven-voor-mai.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik kijk liever naar Chai The Shocker. Of Chai Cross-Eye
wow, dr veer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, deze stemmingswisselingen fascineren me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |