Mijn adres staat op heel google, ik denk dat ik wat dat betreft weinig te verbergen heb. Zoaals jij al eens opgezocht heb, is ook mijn telefoonnummer gewoon neergeplempt. Internet en privacy zijn lastig als je ondernemer bent.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij had hem toentertijd in een soort conflict jouw (zogenaamde?) adres gePMd, dus vandaar.
Is hij zo'n arrogante lul dan? (komt niet zo over hoor)quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Die ''is heel erg typerend voor jouw schrijfstijl, wist je dat?
Toentertijd wel een beetje, maar hij bedoelt hem volgens mij gewoon vriendelijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is hij zo'n arrogante lul dan? (komt niet zo over hoor)
Niet vervelend bedoeld verder ofzo, maar dat is toch wel zo'n irritante smiley.
Een van de weinigen dan. Vond dat ding vroegah op MSN al denigrerendquote:Op maandag 13 januari 2014 22:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Toentertijd wel een beetje, maar hij bedoelt hem volgens mij gewoon vriendelijk.
Je moet eens filmpjes van hem checken op youtubequote:Op maandag 13 januari 2014 22:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is hij zo'n arrogante lul dan? (komt niet zo over hoor)
Niet vervelend bedoeld verder ofzo, maar dat is toch wel zo'n irritante smiley.
Doe niet zo. Hij zegt net toch zelf dat hij nogal idioot was toen?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je moet eens filmpjes van hem checken op youtube![]()
gewoon lamon fok intypen ofzo
Doe niet zo? Chai, ik hoop serieus dat je nu een grapje maakt met wat je nu tegen me zegtquote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe niet zo. Hij zegt net toch zelf dat hij nogal idioot was toen?
Hij heeft zijn leven gebeterd nu.
Toch, ondank die puberale onzin gaat het wel goed met mij. Ik weet niet hoe het met jou gaat, maar je klinkt vrij verbitterd zo.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe niet zo? Chai, ik hoop serieus dat je nu een grapje maakt met wat je nu tegen me zegt
Iedereen uit de goede oude tijd komt terugquote:Op maandag 13 januari 2014 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
Kijk je nog steeds altijd zo moeilijk Lamon?
Ja man vet verbitterd idd hehehequote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Toch, ondank die puberale onzin gaat het wel goed met mij. Ik weet niet hoe het met jou gaat, maar je klinkt vrij verbitterd zo.Jij bent inmiddels toch ook wel wat ouder en wijzer geworden?
Ja, dat wel, ik heb gewoon altijd een zorgelijke blik. Maar kom op zeg, ineens de halve kliek hier?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
Kijk je nog steeds altijd zo moeilijk Lamon?
Bwehe, ik was hier toevallig en kreeg een 'Lamon is er' alert, dus moest even kijken.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen uit de goede oude tijd komt terug![]()
![]()
Je brengt ons samenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Ja, dat wel, ik heb gewoon altijd een zorgelijke blik. Maar kom op zeg, ineens de halve kliek hier?
Ik ben niet zo arrogant meer, maar hoe snel staan jullie met elkaar in contact?
Beetje jammer dit.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
BT, Lamon. Hoogtijdagen van de SC.
Moet niet gekker worden dit.quote:
Jij niet, jij was kut.quote:
Goed hoor. Ben bijna jarig, bijna echt volwassen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bwehe, ik was hier toevallig en kreeg een 'Lamon is er' alert, dus moest even kijken.
Hoe gaat 'ie Chai?
Oh my godquote:Op maandag 13 januari 2014 22:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij niet, jij was kut.
[..]
Goed hoor. Ben bijna jarig, bijna echt volwassen.
Oh wow.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh my godik vond je altijd al een van de meest volwassen mensen op Fok!, no joke.
Ja wel prima hoor, druk met master en werk, nog steeds in het prachtige noorden ja! Maar over een half jaartje richting randstad of richting de rest van de aardbol.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh wow.
En hoe gaat het met jou verder dan? nog steeds woonachtig in het noorden?
Weg van de aardbevingen. Lijkt me verstandig. Het noorden is prachtig, ben laatst een paar dagen in Groningen geweest, maar de provincie zit niet zonder problemen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wel prima hoor, druk met master en werk, nog steeds in het prachtige noorden ja! Maar over een half jaartje richting randstad of richting de rest van de aardbol.
Is absoluut waar, al moet ik eerlijk toegeven dat ik me daar niet heel druk om kan maken aangezien ik meer passant dan inwoner for life ben.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Weg van de aardbevingen. Lijkt me verstandig. Het noorden is prachtig, ben laatst een paar dagen in Groningen geweest, maar de provincie zit niet zonder problemen.
Kan jij inmiddels lachen om je eigen youtoubefilmpjes? Of heb je nog wel spijt?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef keertjekijken het volgende:
Ik ga om het nog erger te maken een John Lennon filmpje posten.
Spijt.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan jij inmiddels lachen om je eigen youtoubefilmpjes? Of heb je nog wel spijt?
Een reünie waar ze elkaar veren in de reet steken zo te zien.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Vandaag sinds tijden weer eens buiten geweest....had tentamen
Ik ben 4x verliefd geworden vandaag.
Onderweg naar school zal ik een blond meisje met blauwe ogen en net zo kort als mij. Ze had zo'n gebleekte broek aan ofzo, heel licht blauw, grijs en stof was dus en zat goed tegen haar billetjes geplakt. Met haar zou ik op zondagen willen scharrelen...gewoon afpspreken, neuken, cummen, douchen, dan weer weggaan.
Paar uur later bij lokaal aangekomen maar was geen plek meer dus moesten daar even wachten tot iemand ons kwam ophalen om mij en mattie naar ander lokaal te transporteren. In lokaal was een meisje met hoofddeksel aanwezig, zeker iranees / irakees / afghanees ofzo maar echt wat was ze prachtig... normaal vind ik zo'n hoofddeksel altijd afknapper. Mooie donker getinte skin met donker make-up en prachtig symmetrisch gezicht, alles klopte aan haar face. Ik wil aan haar uitgehuwelijkt worden..
Even later kwamen er nog 2 mensen (jongen en meisje) aanlopen en die moesten ook met ons mee naar ander lokaal. Maar dat meisje... sjongesjongejonge wat een meisje, ook allochtoons (zal eens niet, maar weet niet echt waarvandaan ) ze had wat weg van kim kardiashian qua gezicht (maar dan mooier) en lichaam ( maar dan niet zo extreem, gewoon goed proportions ), echt zo'n kim.k typetje. . ze was ook paar cm korter dan mij
Eenmaal aangekomen bij lokaal ging ik expres achterin zitten zodat ik achter haar kwam. Ze deed haar jas uit en ze had zo'n dik gebreide lange (tot over dr billen) snoeistrakke creme achtige trui aan, je kon haar zandloperfiguur echt perfect zien, smalle waist en je kon die vormen van die borsten gewoon goed zien en dan die heupen wat een knallers. Daaronder zo'n hele strakke zwarte legging. Met haar wil ik vaste relatie en veel seks, gewoon ook leuke dingen doen als daten; filmpje kijken uit eten op vakantie.
Toen ik weer thuis op eindstation kwam en uitstapte zag ik meisje dat paar cm langer dan mij was met donker kastanje bruin / heel donker rood haartjes en prachtig face. Haar wil ik gewoon een keertje ballen.
Chai de hypocriete paardenflosser.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een reünie waar ze elkaar veren in de reet steken zo te zien.
En Chai die doet alsof ze niet minstens elke maand over ene Lamon roddelde.
Haha, was dat maar waar. Ik ben een oude lul van 38, en BT is iets van 23 inmiddels, ik denk niet dat ik dat ga bewerkstelligen, wat overigens ook helemaal niet erg is.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:48 schreef Dimachaerus het volgende:
bt neukt lampion ofzo ??
opeens toevallig geltijdtijdig hier
als het aankomt bij meisjes weet je het heel uitgebreid te omschrijvenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:19 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben heel slecht in essay tikken
ik schrijf gewoon heel feitelijk
ben niet zo van de bull shit gewoon straight to point...
maar tekst is vaak kort dan
Wijze woorden hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef keertjekijken het volgende:
[..]
Haha, was dat maar waar. Ik ben een oude lul van 38, en BT is iets van 23 inmiddels, ik denk niet dat ik dat ga bewerkstelligen, wat overigens ook helemaal niet erg is.
Als je wat ouder wordt, moet je ook leren gt beseffen dat niet iedere jonge vrouw nog om je te zitten soppen. Dat is realisme, helemaal niets mis mee.
Even eerlijk hè, dat was geen uitlachpost of zo. Het leest lekker en het is best grappig be-/om-/geschreven, dus ik moest er gewoon om lachen.quote:
Nooit.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:59 schreef chroestjov het volgende:
Wanneer ga je weer nieuwe video's maken Lamon?
Hahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chai de hypocriete paardenflosser.
Komt ze voor hem op als ik over z'n YT filmpjes beginquote:Op maandag 13 januari 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een reünie waar ze elkaar veren in de reet steken zo te zien.
En Chai die doet alsof ze niet minstens elke maand over ene Lamon roddelde.
Eén voor auti, auti's voor één.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Komt ze voor hem op als ik over z'n YT filmpjes beginHelemaal lijp
Is Lamon ook een spast?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |