Niet voor de M...Maar ze hebben mooie modellen. Ik verwacht veel van de C en CLA is ook een mooie bak.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een mooie wagen inderdaad.
Had jij geen voorkeur voor de Mercedes M-klasse?
Ik hou zelf ook wel van Volvo'squote:Op zondag 12 januari 2014 21:16 schreef Webschip het volgende:
[..]
Niet voor de M...Maar hebben mooie modellen. Ik verwacht veel van de C en CLA is ook een mooie bak.
Maar ik heb meer met Volvo. Stijlvoller.
Dat gebruik je gewoon als excuus om je kaalheid te kunnen verhullen met een petje.quote:
Meer om iets passend te vinden bij mijn budget.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat gebruik je gewoon als excuus om je kaalheid te kunnen verhullen met een petje.
Dat laatste maakt de auto stijlvol.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Vind die nieuwe V60 persoonlijk mooier. Gestroomlijnder vooral. Die V70 is toch al jaren een rijdende rechthoek.
Dan lijkt een fiets mij een realistischere optie.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Meer om iets passend te vinden bij mijn budget.
Dure bakken, de nieuwe Golfjes.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Meer om iets passend te vinden bij mijn budget.
Veel plezier met dit soort dingen:quote:Op zondag 12 januari 2014 21:22 schreef arjan1112 het volgende:
Dat vind ik ook van die vierkante autos, uit de jaren 80 en 90 zijn gewoon mooier dan die autos die ze nu maken.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:22 schreef arjan1112 het volgende:
Dat vind ik ook van die vierkante autos, uit de jaren 80 en 90 zijn gewoon mooier dan die autos die ze nu maken.
Ik zet mijn zinnen op deze:quote:Op zondag 12 januari 2014 21:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dure bakken, de nieuwe Golfjes.
Is dit niet iets voor je:
[ afbeelding ]
Dat schreeuw jij graag rond?quote:
Beter dan nouveau riche. Kan ik ongehinderd gepeupel slaan met de bediendenstok. Verwacht niet dat ik tijdens mijn studie ook maar enige stappen richting iets dat op een rijbewijs lijkt ga zetten, dus de Noorse wegen zullen geen probleem vormenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat schreeuw jij graag rond?
Je Rolls kan je hier wel vergeten, heb gehoord dat Noorwegen ook niet zulke gladde wegen heeft, waar laat jij die bak?
ahaaa.. ok.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:32 schreef Pokkelmans het volgende:
Verwacht niet dat ik tijdens mijn studie ook maar enige stappen richting iets dat op een rijbewijs lijkt ga zetten
Toch mijn pa dan maar weer es benaderen...quote:Op zondag 12 januari 2014 21:30 schreef arjan1112 het volgende:
Oud geld hebben volgens Jort juist een hele dure auto die ze nooit wassen en een beetje laten verroesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Voor die twee modellen die ik postte ben je allebei minder geld kwijt dan voor een nieuwe Opelquote:Op zondag 12 januari 2014 21:35 schreef GSbrder het volgende:
Oud geld heeft nooit een dure auto.
Die leven altijd ontzettend zuinig.
Die rijden allemaal Peugeots en Citroëns, inderdaadquote:Op zondag 12 januari 2014 21:35 schreef GSbrder het volgende:
Oud geld heeft nooit een dure auto.
Die leven altijd ontzettend zuinig.
Ja, zie er af en toe eens eentje rijden over de Canisiussingel. Zal wel van een van de vastgoedbobo's daar zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ahaaa.. ok.
Die Maserati is het trouwens wel helemaal. Prachtige wagens.
Mwah, ik dacht eerder aan een Saab van 12-15 jaar oud of, als ze eens gek doen, een Spartaanse Land Rover voor de jacht.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Die rijden allemaal Peugeots en Citroëns, inderdaad
Welnee, OV-studentenquote:
Hoeveel verbruikt 'ie?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:45 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb er zo eentje [ afbeelding ]
En een week-OV voor de langere afstanden
Bohh, verdomd goed ontwerp dan.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
25 calorieën per kilometer, ongeveer.
Ik weet nog dat hij een keer een Mercedes wou huren om op de autobahn te gassenquote:
En dan elke bocht op z'n kant liggen uiteraard.quote:
Beetje zuinig zijn met inkt he.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo spel je topprioriteit helemaal niet.
Wat een prutsers.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo spel je topprioriteit helemaal niet.
Net of Poetin überhaupt zich er iets van aantrekt wat die kasthomo ervan vindt.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:21 schreef waht het volgende:
De waarheid dat het ons niet zoveel boeit.
Rutte zal de dochter van Poetin onheus bejegenen als hij onze richtlijnen niet respecteert.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Net of Poetin überhaupt zich er iets van aantrekt wat die kasthomo ervan vindt.
Volgende premier mag wat mij betreft transgender Spekman worden.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:24 schreef De_Guidance het volgende:
Mag ook wel een keer uit de kast komen inderdaad, samen met Tofik.
Hebben we dat ook weer gehad.
Tofu is al lang uit de kast, GroenLinks immers.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:24 schreef De_Guidance het volgende:
Mag ook wel een keer uit de kast komen inderdaad, samen met Tofik.
Hebben we dat ook weer gehad.
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:25 schreef waht het volgende:
[..]
Rutte zal de dochter van Poetin onheus bejegenen als hij onze richtlijnen niet respecteert.
Hij heeft het Samsom doen geloven in ieder geval.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:25 schreef GSbrder het volgende:
Net alsof je in een zwaar orthodox land je populair maakt met homorechten.
Net alsof Rutte dit soort onderwerpen ook aankaart bij het WK in Qatar. Of bij een bezoekje aan Indonesie.
Haha, niet liegen, wil je niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgende premier mag wat mij betreft transgender Spekman worden.
Wat nou eindelijk, elke grap van mijn kant is minstens 7,5/10.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
eindelijk een goede grap weer waht
Inderdaad. Gejank altijd. In China worden busladingen dissidenten na een nekschot in een naamloos graf gesmeten om te sterven. Tijdens/na de Olympische Spelen hoorden we daar ook niemand meer over. Maar nu moet Rusland weer geboycot worden omdat de homorechten niet zo fantastisch zijn als de onze.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:25 schreef GSbrder het volgende:
Net alsof Rutte dit soort onderwerpen ook aankaart bij het WK in Qatar. Of bij een bezoekje aan Indonesie.
Sst, met een beetje geluk gebeurt het straks. En ik wil erbij zijn als GS dat te horen krijgt.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Haha, niet liegen, wil je niet.
Of in het Witte Huis, wat dat betreft.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:25 schreef GSbrder het volgende:
Nou ja het is best erg in Rusland hoor. Sinds die wet zijn de mishandelingen (met doden en zwaar geworden) vanwege geaardheid ook erg toegenomen.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Inderdaad. Gejank altijd. In China worden busladingen dissidenten na een nekschot in een naamloos graf gesmeten om te sterven. Tijdens/na de Olympische Spelen hoorden we daar ook niemand meer over. Maar nu moet Rusland weer geboycot worden omdat de homorechten niet zo fantastisch zijn als de onze.
Jawel joh!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Haha, niet liegen, wil je niet.
Die mishandelingen zijn niet van de staat uit, die Chinese executies wel. Dat de Russische machocultuur weinig homotolerant is kun je in bepaalde mate zeker toerekenen aan het overheidsbeleid, maar niet dusdanig dat je daarom de Olympische Spelen maar zou moeten boycotten.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou ja het is best erg in Rusland hoor. Sinds die wet zijn de mishandelingen (met doden en zwaar geworden) vanwege geaardheid ook erg toegenomen.
'niet zo fantastisch' is dan ook een beetje flauw.
Los daarvan heb je gelijk. Het is dan ook puur politiek en weinig oprecht op deze manier.
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het bewijs dat onderwijs een iets grotere prioriteit heeft dan werk en economie.
In Italië worden die rechten gewaarborgd door de EU.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:36 schreef GSbrder het volgende:
Homorechten zijn in de VS ook beter gewaarborgd dan in Italië en Turkije.
Klopt.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:36 schreef GSbrder het volgende:
Homorechten zijn in de VS ook beter gewaarborgd dan in Italië en Turkije.
Op een lager niveau dan wat wij in Nederland zouden willenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
In Italië worden die rechten gewaarborgd door de EU.
Welke anti-homowetten zijn er in de States dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt.
Turkije heeft echter geen anti-homowetten.
Ruslandquote:Op zondag 12 januari 2014 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke anti-homowetten zijn er in de States dan?
Het vierde rijk, wat net als z'n voorganger zal falen.quote:
Ach, je mag als homo niet in het leger, niet adopteren en je moet je laten steriliseren als je van geslacht wil veranderen in Turkije. Dat stukje "propaganda" is dus maar een klein stapje verderquote:
De misdaden die de KKK pleegde ook niet, bepaalde sheriffs daargelaten.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die mishandelingen zijn niet van de staat uit, die Chinese executies wel.
Je kan het bestaan van de KKK, of mensen met dergelijke sympathieën, toch ook moeilijk aan de staat verwijten?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De misdaden die de KKK pleegde ook niet, bepaalde sheriffs daargelaten.
En de homo app Grindr is verboden in Turkije. Dus Guido heeft het niet helemaal juist.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, je mag als homo niet in het leger, niet adopteren en je moet je laten steriliseren als je van geslacht wil veranderen in Turkije. Dat stukje "propaganda" is dus maar een klein stapje verder.
Vooruitgang!quote:Op zondag 12 januari 2014 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar goed, dat is pas recentelijk, nu opperkneus Erdogan de Islamieten steeds verder in de reet kruipt.
Erdogan heeft ook niet lang meer, veel te veel vijanden.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En de homo app Grindr is verboden in Turkije. Dus Guido heeft het niet helemaal juist.
Maar goed, dat is pas recentelijk, nu opperkneus Erdogan de Islamieten steeds verder in de reet kruipt.
Volgens Turken wel, maar iedere Westerse verstandige ziet dat land dagelijks aftakelen.quote:
Guido zal bij het lezen wel achter z'n pc zitten, z'n broekje omlaag doen en daarna snel weer omhoog omdat het niet mag.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens Turken wel, maar iedere Westerse verstandige ziet dat land dagelijks aftakelen.
Daarom snap ik moslims ook niet, alles wat leuk is moet weg. Of het nou muziek is, dames in bikini, alcohol of wat dan ook.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Guido zal bij het lezen wel achter z'n pc zitten, z'n broekje omlaag doen en daarna snel weer omhoog omdat het niet mag.
quote:Het Basel-comité, dat internationale bankregels opstelt, versoepelt de kapitaaleisen voor de bankensector na waarschuwingen dat de eisen activiteiten met een laag risico zouden dwarsbomen en de kredietverstrekking kunnen beperken.
Je moet wel begrijpen, als een iemand, iets, 2000 jaar geleden opgeschreven heeft, dan moet je je daaraan houden.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom snap ik moslims ook niet, alles wat leuk is moet weg. Of het nou muziek is, dames in bikini, alcohol of wat dan ook.
Dom volk.
Toch leuk dat ze na jaren inzien wat banken en economen al tijdenlang zeggen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef GSbrder het volgende:
Aha, een nieuwe tijd is aangebroken:
[..]
Moet je nagaan wat mensen over 2000 jaar doen n.a.v. 50 tinten grijs.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je moet wel begrijpen, als een iemand, iets, 2000 jaar geleden opgeschreven heeft, dan moet je je daaraan houden.
Zal een hele matiging zijn als ze enkele eeuwen daarvoor even een hommage brengen aan de werken van De Sade.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat mensen over 2000 jaar doen n.a.v. 50 tinten grijs.
Die moet ik nog lezen. Nou ja "moet"... De maatschappij dwingt mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat mensen over 2000 jaar doen n.a.v. 50 tinten grijs.
Je kan de Joden niks kwalijk nemen, maar het beleid van de staat Israël is een land dat zich als 'westers' wil profileren onwaardig.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:47 schreef monkyyy het volgende:
Hoe meer ik over Joden lees, hoe antisemetischer ik word. Ik weet niet of ik slecht beïnvloed word of dat de waarheid langzaam doordringt.
Of je neemt gewoon Netflixquote:Op maandag 13 januari 2014 01:49 schreef Drugshond het volgende:
Geinig, ik zit usb-sticks te formateren naar NTFS (ze werken wel die sticks van de Aldi). Ik ga straks met een zooi films naar Spanje. Getest op mijn Smart-TV en spotless.
Heb ook al reply uit China, over een return USB-stuck (lees Frankrijk, waar hun verkoopafdeling zit). Die stick ligt alweer in de winkel (DOA), maar onder de moterkap heb ik heel wat vragen.
Ik ga straks ook travelen met een portable HD media player + sticks. Ff de stekkers van de hotel TV eruit sleuren en gaan met die banaan.quote:
Hello Drugshond,quote:Op maandag 13 januari 2014 02:02 schreef Drugshond het volgende:
I did test this stick in mutiple ways, by formatting via various software. I could not change the Fat32 to NTFS or exFat file system. At best the fysical storage was/kept at 14,8 GB.
The 32 GB threshold or formatted section something like 29 GB was never visible in whatever software partition magic program i've used. That's on low level (under the hood not good.
I returned my purchage to a local shop (in Eindhoven/Netherlands - Paradigit), and purchage has been changed (without any problems/issues) towards a Kingston Traveler G3 (32 GB) which worked like a charm straight out of the box.
Kind regards,
Die sticks van de Aldi heb ik er later bij gekocht. (Helft van de prijs, nadeel USB 2.0). Maar voor streaming goed genoeg. Heb er nu dus 3 van 32 GB.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hello Drugshond,
We are happy to see you are happy with your experience at aldi BV. We hope you have lots of fun with your USB Stick. Please let us know if we can be of further assistance
Best Regards,
Aldi Support
3 USB sticks. Wow. Veel. Waarom niet 1 grote.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die sticks van de Aldi heb ik er later bij gekocht. Heb er nu dus 3.
Prijstechnisch maakt het GB/Euro niet zo veel uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
3 USB sticks. Wow. Veel. Waarom niet 1 grote.
Ik zag laatst bij mijn ouders dat ik via mijn telefoon video's en muziek kon afspelen op hun TV. Volgende keer ga ik kijken of USB sticks erin kunnen. Zij hebben zo'n vet dure smarttelevisie waar ze nooit naar kijken.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die sticks van de Aldi heb ik er later bij gekocht. (Helft van de prijs, nadeel USB 2.0). Maar voor streaming goed genoeg. Heb er nu dus 3 van 32 GB.
Totaal aantal USB sticks, van wat ik heb 7 denk ik.
256 MB, 2 GB, 2x8GB, en 3x32 GB, en 32 GB was ook mijn grens waarop een portible HD media player een beetje nuttig begint te worden.
Die passen erin die test ben ik al voorbij. (USB 2.0/3.0 in de Smart TV maakt niet zoveel uit, behalve bij bron waar je alles om moet zetten). Dan is USB 2.0 wel een stuk langzamer. maar niet beperkend.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zag laatst bij mijn ouders dat ik via mijn telefoon video's en muziek kon afspelen op hun TV. Volgende keer ga ik kijken of USB sticks erin kunnen. Zij hebben zo'n vet dure smarttelevisie waar ze nooit naar kijken.
Het juiste is geheime deur C.quote:Op maandag 13 januari 2014 03:00 schreef monkyyy het volgende:
De economie is gewoon een Deur A/Deur B vraagstuk. Daar A is goed, Deur B is fout. Easy as pie. Iedereen die het oneens is, moet een econ 1 course volgen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 07:15 schreef waht het volgende:
NWS / Diabetespatiënte aangezien voor plassende junk
Ongehoord.
Dat geeft een mens hoop.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:20 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.hollanddoc.nl/(...)-doc-sta-me-bij.html
Zit ik te kijken.
Zo'n gast die wajong aanvraagt, maar afgewezen wordt. MAAR DAAR HEB IK RECHT OP terwijl hij gezellig online poker speelt.quote:
Dergelijke lui horen in het gevang, alwaar ze sleutelhangers maken voor ¤0,10/uur.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo'n gast die wajong aanvraagt, maar afgewezen wordt. MAAR DAAR HEB IK RECHT OP terwijl hij gezellig online poker speelt.
Samen met zijn vriendin een wajong aanvragen en dan gezamenlijk lekker 1800 (ex alle subsidies) vangen en lekker doorroken, een teringhond hebben en verder geen anus uitvoeren.
Ik moet ook eens zo'n ding aanvragen.![]()
Die heeft nog een ban tot begin februari.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar is Koos eigenlijk met z'n kater, of staat hij nog sneeuw te happen?
Zo'n Turk die thuisbleef om voor z'n vrouw te zorgen omdat die ziek was moest als test doosjes vouwen. Maar dat was toch niets voor hem. Vervolgens wilde hij bij zijn zoon in de supermarkt gaan werken en opeens kon die vrouw daar ook helpen, maar die zoon kon hem dan weer niet betalen.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:59 schreef waht het volgende:
[..]
Dergelijke lui horen in het gevang, alwaar ze sleutelhangers maken voor ¤0,10/uur.
Het zal is niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heeft nog een ban tot begin februari.
Typisch Guido om z'n vader voor hem te laten werken.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo'n Turk die thuisbleef om voor z'n vrouw te zorgen omdat die ziek was moest als test doosjes vouwen. Maar dat was toch niets voor hem. Vervolgens wilde hij bij zijn zoon in de supermarkt gaan werken en opeens kon die vrouw daar ook helpen, maar die zoon kon hem dan weer niet betalen.
Zitten een paar aardige kneuzen tussen.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Zit ik te kijken.
Zet je leven even op fast forward.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:48 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb nu alweer zin om vanavond te gaan slapen.
Tommy zien we dus niet meer terug in Sesamstraat.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:56 schreef Tem het volgende:
NWS / Lichaam vermiste Claudia Oskam gevonden
[ afbeelding ]
Scherp.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tommy zien we dus niet meer terug in Sesamstraat.
Middagdutje is het heilzame middel.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:48 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb nu alweer zin om vanavond te gaan slapen.
Documakers die van te voren al besloten hebben wat de conclusie is. En dan lekker zo gaan monteren (manipuleren) om daarnaartoe te werken.quote:Verder wijs ik een ieder die wil horen, dat het maken van een documentaire onder de omstandigheden zoals deze is gemaakt, zo onderhevig is aan druk, omdat er geprofiteerd moet worden aan het resultaat, dat er van vele uren materiaal van iedereen die er zijn medewerking aan heeft toegezegd, slechts een beeld wordt weergegeven van de diverse personen, zoals je een oppervlakkig gesprek zou kunnen voeren zoals je ook wel eens doet als je in de rij staat voor de kassa.
Ik wil via deze route mijn complimenten uitspreken voor de makers van deze klucht en hoop dat ze over 20 jaar nog net zo trots zijn op het bereikte resultaat als dat ze u en mij op dit moment willen doen geloven.
Voor iedereen die nog even een schopje na wil trappen, ga lekker je gang dan, maar vergeet niet, dat je zelf al lang op dat lijstje staat van die geweldige baas van jouw, waarover je zo trots spreekt op dit moment.
U allen, veel geluk, waar dat dan ook heen mag gaan.
Grrrrrr, marco.
Waar gaat het hier over?quote:Op maandag 13 januari 2014 09:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Documakers die van te voren al besloten hebben wat de conclusie is. En dan lekker zo gaan monteren (manipuleren) om daarnaartoe te werken.
Tja, zo krijg je klimaatverandering op de politieke agenda he.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Documakers die van te voren al besloten hebben wat de conclusie is. En dan lekker zo gaan monteren (manipuleren) om daarnaartoe te werken.
Niet over jezelf in de derde persoonsvorm praten, Robin.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:38 schreef robin007bond het volgende:
Ik ken iemand met WAJONG. Autistisch in een ergere vorm, kan niet alleen naar de supermarkt zonder zijn moeder en koopt van zijn geld alleen maar van die animefiguurtjes.
quote:Op maandag 13 januari 2014 09:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet over jezelf in de derde persoonsvorm praten, Robin.
De armen bloot, de korte zwarte harenquote:Op maandag 13 januari 2014 09:38 schreef Tem het volgende:
Drie uur 's nachts zeven januari. Haar panterbloesje en een spijkerbroek.
quote:Op maandag 13 januari 2014 09:56 schreef remlof het volgende:
[..]
De armen bloot, de korte zwarte haren
En ik stond daar ergens op een hoek
Armand, niet te vergeten.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:13 schreef Tem het volgende:
[..]Dat waren nog eens Nederlandse bands. Toontje lager, Kadanz etc. Nu heb je de drie J's
Ach in die tijd had je natuurlijk net zo goed een hoop bagger en ook in deze tijd heb je weer genoeg kwaliteit.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:13 schreef Tem het volgende:
[..]Dat waren nog eens Nederlandse bands. Toontje lager, Kadanz etc. Nu heb je de drie J's
De_Monuance.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach in die tijd had je natuurlijk net zo goed een hoop bagger en ook in deze tijd heb je weer genoeg kwaliteit.
Toontje Lager vind ik nog steeds geweldig, maar als ik de liedjes van Kadanz nu terugluister schrik ik hoe kil en elektronisch die muziek van hen klinkt. In het synthesizer tijdperk viel me dat niet zo op kennelijkquote:Op maandag 13 januari 2014 10:13 schreef Tem het volgende:
Komt door de Brusselse bureaucratie. In Casablanca was je huisje twintig jaar geleden al klaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:44 schreef Mutant01 het volgende:
Wat gaat het toch weer traag allemaal.
Komende donderdag en vrijdag nog maar eens kijken of er nog wat leuke nieuwe bandjes te ontdekken vallen op Eurosonic.quote:
Der hollandische arbeiter ist nichts mehr was est gewesen ist.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:46 schreef waht het volgende:
[..]
Komt door de Brusselse bureaucratie. In Casablanca was je huisje twintig jaar geleden al klaar.
Daarom hebben we nu Polen.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Der hollandische arbeiter ist nichts mehr was est gewesen ist.
.
..
Oh is het alweer zover. Jij gaat ieder jaar toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Komende donderdag en vrijdag nog maar eens kijken of er nog wat leuke nieuwe bandjes te ontdekken vallen op Eurosonic.
...quote:Op maandag 13 januari 2014 10:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
.
..
Als het uitkomt wel ja. Vorig jaar niet geweest, maar de jaren daarvoor wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh is het alweer zover. Jij gaat ieder jaar toch?
Der Arbeiter tanzt nicht....der Arbeiter schwitzt!quote:Op maandag 13 januari 2014 10:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een hotelkamer proberen te boeken is daarentegen vrijwel altijd onmogelijk in Groningen in de week van Eurosonic.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als het uitkomt wel ja. Vorig jaar niet geweest, maar de jaren daarvoor wel.
Het was ook wel afwachten of je überhaupt kaarten kon krijgen de laatste jaren, hoewel het dit jaar vrij probleemloos ging.
Als ik zo even snel kijk kom ik niet eens tot een handje vol bands die ik ken.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Komende donderdag en vrijdag nog maar eens kijken of er nog wat leuke nieuwe bandjes te ontdekken vallen op Eurosonic.
Birth of Joy kijken, Truckfighters kijken, afterparty met Noisiaquote:Op maandag 13 januari 2014 10:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is amper winter. Het is nog steeds veels te heet.
Was geen enkel probleem. Gewoon alvast een optie genomen en na het bemachtigen van een ticket bevestigd.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Een hotelkamer proberen te boeken is daarentegen vrijwel altijd onmogelijk in Groningen in de week van Eurosonic.
Dat is ook een beetje het idee achter het festival. Ik ben zelf ook meestal te lui om uitgebreid vooronderzoek te doen, dus ik doe ff een snelle check vlak een paar dagen voor aanvang en hobbel verder achter mensen aan die wel alle bandjes hebben gecheckt.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als ik zo even snel kijk kom ik niet eens tot een handje vol bands die ik ken.
Ga toch heen man. Het is stervenskoud.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is amper winter. Het is nog steeds veels te heet.
Zitten wel een aantal hele goede nummers tussen inderdaadquote:Op maandag 13 januari 2014 10:13 schreef Tem het volgende:
Meh, dit is tot nu toe wel zo ongeveer de slapste winter die ik heb meegemaakt in Nederland.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga toch heen man. Het is stervenskoud.
Het is 3 graden. Ik heb nog geen enkele keer mijn auto hoeven krabben.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ook. Het begin is al geweldig. ''Tja, hmm''.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Zit ik te kijken.
Nachtdiensten met een hond in de auto, ik zie het helemaal zitten.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ook. Het begin is al geweldig. ''Tja, hmm''.
Laat je Russische vrienden het maar niet horen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een maandje terug oid was dat nog wel een paar keer nodig zag ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is 3 graden. Ik heb nog geen enkele keer mijn auto hoeven krabben.
De meesten zien echter niet zoveel zitten.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nachtdiensten met een hond in de auto, ik zie het helemaal zitten.
Die wat zwakbegaafde jongen vind ik erg sympathiek.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De meesten zien echter niet zoveel zitten.
Met z'n speelgoedwinkel en niet willen werken, maar wel 5 dagen fulltime vrijwilligerswerk doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die wat zwakbegaafde jongen vind ik erg sympathiek.
Lekker de rente inrollen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:41 schreef De_Guidance het volgende:
Ik kan sneeuw wel waarderen, maar zou er ook geen probleem mee hebben als we zo weer de rente inrollen.
Zal wel weer niet.
Daar was ik nog niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met z'n speelgoedwinkel en niet willen werken, maar wel 5 dagen fulltime vrijwilligerswerk doen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:44 schreef waht het volgende:
RenteRechts is immoreel en moet derhalve verboden worden.
''Mijn werktempo ligt gewoon twee keer hoger dan een ander. Als ik te werk hard, krijg ik weer een collega tegenover mij van: doe eens normaal, dit en dat. Dat kost hem misschien zijn baan''.quote:
We noemen het een rechtsstaat, niet een linksstaat. Dat moet voldoende zeggen over je denkbeelden.quote:
En een Rechter, niet een Linker. En Sinister voor slechte mensen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:46 schreef waht het volgende:
[..]
We noemen het een rechtstaat, niet een linkstaat. Dat moet voldoende zeggen over je denkbeelden.
Kunstmatige inflatie is immoreel. Een beetje op slinkse wijze mensen beroven van hun koopkracht.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:44 schreef waht het volgende:
Rente is immoreel en moet derhalve verboden worden.
De goustandaard is daarentegen een bijzonder goed idee wanneer je de bevolking arm en dom wilt houden.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kunstmatige inflatie is immoreel. Een beetje op slinkse wijze mensen beroven van hun koopkracht.
Ook is staatsschuld toekomstige belastingheffing.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kunstmatige inflatie is immoreel. Een beetje op slinkse wijze mensen beroven van hun koopkracht.
Van kinderen blijf je af, zei de bisschop tegen de actrice.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:46 schreef De_Guidance het volgende:
Veldkamp is weer lekker bezig in het homotopic. Als je niks te doen hebt en wil lachen, aanrader.
Als ik wil lachen ga ik onderstaand topic wel lezen, Grijze Wolf.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:46 schreef De_Guidance het volgende:
Veldkamp is weer lekker bezig in het homotopic. Als je niks te doen hebt en wil lachen, aanrader.
Hij doet mij een beetje denken aan:quote:Op maandag 13 januari 2014 11:46 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb niet zoveel inzicht in economische processen dat ik direct zou kunnen zeggen dat het een stuk gecompliceerder wordt voor Jan Modaal om zijn eigen positie in het geheel te begrijpen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De goustandaard is daarentegen een bijzonder goed idee wanneer je de bevolking arm en dom wilt houden.
Hoe is dat grappig.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:56 schreef waht het volgende:
[..]
Als ik wil lachen ga ik onderstaand topic wel lezen, Grijze Wolf.
NWS / Uitgehuwelijkt meisje in Turkije (14) dood
Het Limburg van Turkije.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoe is dat grappig.
Overigens ligt Siirt amper in Turkije meer, qua denkwijze,ligging ed.
Succes met het innenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:30 schreef remlof het volgende:
Kabinet: celstraf gaat gedetineerde 16 euro per dag kosten
U heeft 2 jaar vastgezeten, mogen we even ¤11.680 vangen?
Die buitenlanders krijgen weer een uitzonderingspositie.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:30 schreef remlof het volgende:
Vooral om Wilders te trollen vermoed ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die buitenlanders krijgen weer een uitzonderingspositie.
Ik ben benieuwd hoeveel dit effectief gaat opleveren.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:30 schreef remlof het volgende:
Ik zie al dat je het best een zo zwaar mogelijk vergrijp kunt plegen, dan krijg je het meeste waar voor je geld.quote:
Ja, als je precies op twee jaar uitkomt heb je het niet handig gedaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie al dat je het best een zo zwaar mogelijk vergrijp kunt plegen, dan krijg je het meeste waar voor je geld.
Voortaan bij het inchecken moet men z'n creditcard meenemen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, als je precies op twee jaar uitkomt heb je het niet handig gedaan.
Als we tegenwoordig overal apart voor moeten betalen, waarom betalen we dan eigenlijk nog belasting?quote:Het kabinet hoopt 65 miljoen euro per jaar op te halen door een bijdrage te eisen van gedetineerden.
Of elke dag met een collectebus langs de cellen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Voortaan bij het inchecken moet men z'n creditcard meenemen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Het is wachten op de eerste SP'er die ervoor pleit om die bijdrage aan je gevangenhouding inkomensafhankelijke te maken
En terecht. Nivelleren.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als we tegenwoordig overal apart voor moeten betalen, waarom betalen we dan eigenlijk nog belasting?
Ohja wacht, dat is om te nivelleren natuurlijk.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Het is wachten op de eerste SP'er die ervoor pleit om die bijdrage aan je gevangenhouding inkomensafhankelijke te maken
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En terecht. Nivelleren.![]()
Egalitarisme.
Hup, boodschappen met je moeder doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nivelleren is een uitstekend recept tegen criminaliteit.
Nivelleren als in iedereen dezelfde kansen bieden ja, niet nivelleren als in eindeloos met geld smijten om alle mogelijke vitaliteit uit hele bevolkingsgroepen te wringen, en helemaal niet nivelleren zoals de randgevallen hier op FOK! willen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nivelleren is een uitstekend recept tegen criminaliteit.
Hoe beviel Silence of the Lambs?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:51 schreef Friek_ het volgende:
Competentiegericht onderwijs; de bedenkers daarvan verdienen een enkele reis naar de hel.
Tsja.. het ligt er een beetje aan. Er is wel een correlatie te vinden tussen landen met een hoger GINI-coeffeciënt (?) en met een lagere criminaliteit.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:50 schreef waht het volgende:
[..]
Nivelleren als in iedereen dezelfde kansen bieden ja, niet nivelleren als in eindeloos met geld smijten om alle mogelijke vitaliteit uit hele bevolkingsgroepen te wringen, en helemaal niet nivelleren zoals de randgevallen hier op FOK! willen.
Lekker boeiend. Het onderbuikt lekker.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:51 schreef Reya het volgende:
Ik weet trouwens niet waar die 65 miljoen vandaan komt. In 2012 kende Nederland 12110 gedetineerden, plus ongeveer 1700 TBS-patiënten. Theoretisch zouden die samen, mits het hier gaat om gemiddelden, zo'n 80 miljoen kunnen betalen. Als je daar de langdurig gedetineerden vanaf trekt, haal je misschien net 65 miljoen als iedereen perfect betaalt. dat lijkt me toch een weinig realistisch scenario.
Eens!quote:Op maandag 13 januari 2014 12:51 schreef Friek_ het volgende:
Competentiegericht onderwijs; de bedenkers daarvan verdienen een enkele reis naar de hel.
Maar wanneer?quote:
Wat dat betreft is 16 euro wel laag; hotels kosten veelal veel meer, en bij de gevangenis is roomservice dan ook nog eens in de prijs inbegrepen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Het onderbuikt lekker.
Je krijgt je rapport dan mee in een papieren zakje.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef arjan1112 het volgende:
he? wat ? wat is competentiegericht onderwijs dan? dat je cijvers krijgt ?
Nee, het is vooral dat je allerlei zooi moet gaan verantwoorden in plaats van dat docenten gewoon beoordelen of je iets goed doet of niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef arjan1112 het volgende:
he? wat ? wat is competentiegericht onderwijs dan? dat je cijvers krijgt ?
Ik stel voor om een additionele aanslag in te voeren: 50 euro voor een gele kaart in Pro Evolution Soccer, 100 euro voor een rode.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat dat betreft is 16 euro wel laag; hotels kosten veelal veel meer, en bij de gevangenis is roomservice dan ook nog eens in de prijs inbegrepen.
Formele gelijkheid > materiële gelijkheid.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:50 schreef waht het volgende:
[..]
Nivelleren als in iedereen dezelfde kansen bieden ja, niet nivelleren als in eindeloos met geld smijten om alle mogelijke vitaliteit uit hele bevolkingsgroepen te wringen, en helemaal niet nivelleren zoals de randgevallen hier op FOK! willen.
Nee, naar bedrijven.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:56 schreef arjan1112 het volgende:
Wat ? dus dat een docent papieren moet invullen en opsturen naar het ministerie ofzo
Nja. Hoe het bij mijn opleiding gaat:quote:Op maandag 13 januari 2014 12:56 schreef arjan1112 het volgende:
Wat ? dus dat een docent papieren moet invullen en opsturen naar het ministerie ofzo
Die aantallen zullen op een bepaalde peildatum zijn. Iedereen die daarvoor, bijvoorbeeld, 10 maanden heeft gezeten wordt dan niet meegeteld, maar brengt wel weer geld in het laatje. De meeste gevangenisstraffen zijn van enkele weken.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:51 schreef Reya het volgende:
Ik weet trouwens niet waar die 65 miljoen vandaan komt. In 2012 kende Nederland 12110 gedetineerden, plus ongeveer 1700 TBS-patiënten. Theoretisch zouden die samen, mits het hier gaat om gemiddelden, zo'n 80 miljoen kunnen betalen. Als je daar de langdurig gedetineerden vanaf trekt, haal je misschien net 65 miljoen als iedereen perfect betaalt. dat lijkt me toch een weinig realistisch scenario.
FIFA mag niet buiten schot blijven.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:56 schreef TitusPullo het volgende:
Ik s
[..]
Ik stel voor om een additionele aanslag in te voeren: 50 euro voor een gele kaart in Pro Evolution Soccer, 100 euro voor een rode.
Maar de SMARTdoelen dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja. Hoe het bij mijn opleiding gaat:
Studenten moeten opdrachten doen aan de hand van kerntaken. Daar moeten ze dan per kerntaak een bewijskaart voor maken. Daar moet je werken volgens de STARR-methodiek (Situatie, taak, actie, resultaat, reflectie). Deze bewijskaarten laat je de docent ondertekenen en hij geeft je een beoordeling op basis van die competenties die in een kwalificatiedossier staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |