Niet over jezelf in de derde persoonsvorm praten, Robin.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:38 schreef robin007bond het volgende:
Ik ken iemand met WAJONG. Autistisch in een ergere vorm, kan niet alleen naar de supermarkt zonder zijn moeder en koopt van zijn geld alleen maar van die animefiguurtjes.
quote:Op maandag 13 januari 2014 09:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet over jezelf in de derde persoonsvorm praten, Robin.
De armen bloot, de korte zwarte harenquote:Op maandag 13 januari 2014 09:38 schreef Tem het volgende:
Drie uur 's nachts zeven januari. Haar panterbloesje en een spijkerbroek.
quote:Op maandag 13 januari 2014 09:56 schreef remlof het volgende:
[..]
De armen bloot, de korte zwarte haren
En ik stond daar ergens op een hoek
Armand, niet te vergeten.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:13 schreef Tem het volgende:
[..]Dat waren nog eens Nederlandse bands. Toontje lager, Kadanz etc. Nu heb je de drie J's
Ach in die tijd had je natuurlijk net zo goed een hoop bagger en ook in deze tijd heb je weer genoeg kwaliteit.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:13 schreef Tem het volgende:
[..]Dat waren nog eens Nederlandse bands. Toontje lager, Kadanz etc. Nu heb je de drie J's
De_Monuance.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach in die tijd had je natuurlijk net zo goed een hoop bagger en ook in deze tijd heb je weer genoeg kwaliteit.
Toontje Lager vind ik nog steeds geweldig, maar als ik de liedjes van Kadanz nu terugluister schrik ik hoe kil en elektronisch die muziek van hen klinkt. In het synthesizer tijdperk viel me dat niet zo op kennelijkquote:Op maandag 13 januari 2014 10:13 schreef Tem het volgende:
Komt door de Brusselse bureaucratie. In Casablanca was je huisje twintig jaar geleden al klaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:44 schreef Mutant01 het volgende:
Wat gaat het toch weer traag allemaal.
Komende donderdag en vrijdag nog maar eens kijken of er nog wat leuke nieuwe bandjes te ontdekken vallen op Eurosonic.quote:
Der hollandische arbeiter ist nichts mehr was est gewesen ist.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:46 schreef waht het volgende:
[..]
Komt door de Brusselse bureaucratie. In Casablanca was je huisje twintig jaar geleden al klaar.
Daarom hebben we nu Polen.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Der hollandische arbeiter ist nichts mehr was est gewesen ist.
.
..
Oh is het alweer zover. Jij gaat ieder jaar toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Komende donderdag en vrijdag nog maar eens kijken of er nog wat leuke nieuwe bandjes te ontdekken vallen op Eurosonic.
...quote:Op maandag 13 januari 2014 10:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
.
..
Als het uitkomt wel ja. Vorig jaar niet geweest, maar de jaren daarvoor wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh is het alweer zover. Jij gaat ieder jaar toch?
Der Arbeiter tanzt nicht....der Arbeiter schwitzt!quote:Op maandag 13 januari 2014 10:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een hotelkamer proberen te boeken is daarentegen vrijwel altijd onmogelijk in Groningen in de week van Eurosonic.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als het uitkomt wel ja. Vorig jaar niet geweest, maar de jaren daarvoor wel.
Het was ook wel afwachten of je überhaupt kaarten kon krijgen de laatste jaren, hoewel het dit jaar vrij probleemloos ging.
Als ik zo even snel kijk kom ik niet eens tot een handje vol bands die ik ken.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Komende donderdag en vrijdag nog maar eens kijken of er nog wat leuke nieuwe bandjes te ontdekken vallen op Eurosonic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |