Komende donderdag en vrijdag nog maar eens kijken of er nog wat leuke nieuwe bandjes te ontdekken vallen op Eurosonic.quote:
Der hollandische arbeiter ist nichts mehr was est gewesen ist.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:46 schreef waht het volgende:
[..]
Komt door de Brusselse bureaucratie. In Casablanca was je huisje twintig jaar geleden al klaar.
Daarom hebben we nu Polen.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Der hollandische arbeiter ist nichts mehr was est gewesen ist.
.
..
Oh is het alweer zover. Jij gaat ieder jaar toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Komende donderdag en vrijdag nog maar eens kijken of er nog wat leuke nieuwe bandjes te ontdekken vallen op Eurosonic.
...quote:Op maandag 13 januari 2014 10:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
.
..
Als het uitkomt wel ja. Vorig jaar niet geweest, maar de jaren daarvoor wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh is het alweer zover. Jij gaat ieder jaar toch?
Der Arbeiter tanzt nicht....der Arbeiter schwitzt!quote:Op maandag 13 januari 2014 10:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een hotelkamer proberen te boeken is daarentegen vrijwel altijd onmogelijk in Groningen in de week van Eurosonic.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als het uitkomt wel ja. Vorig jaar niet geweest, maar de jaren daarvoor wel.
Het was ook wel afwachten of je überhaupt kaarten kon krijgen de laatste jaren, hoewel het dit jaar vrij probleemloos ging.
Als ik zo even snel kijk kom ik niet eens tot een handje vol bands die ik ken.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Komende donderdag en vrijdag nog maar eens kijken of er nog wat leuke nieuwe bandjes te ontdekken vallen op Eurosonic.
Birth of Joy kijken, Truckfighters kijken, afterparty met Noisiaquote:Op maandag 13 januari 2014 10:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is amper winter. Het is nog steeds veels te heet.
Was geen enkel probleem. Gewoon alvast een optie genomen en na het bemachtigen van een ticket bevestigd.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Een hotelkamer proberen te boeken is daarentegen vrijwel altijd onmogelijk in Groningen in de week van Eurosonic.
Dat is ook een beetje het idee achter het festival. Ik ben zelf ook meestal te lui om uitgebreid vooronderzoek te doen, dus ik doe ff een snelle check vlak een paar dagen voor aanvang en hobbel verder achter mensen aan die wel alle bandjes hebben gecheckt.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als ik zo even snel kijk kom ik niet eens tot een handje vol bands die ik ken.
Ga toch heen man. Het is stervenskoud.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is amper winter. Het is nog steeds veels te heet.
Zitten wel een aantal hele goede nummers tussen inderdaadquote:Op maandag 13 januari 2014 10:13 schreef Tem het volgende:
[..]Dat waren nog eens Nederlandse bands. Toontje lager, Kadanz etc. Nu heb je de drie J's
Meh, dit is tot nu toe wel zo ongeveer de slapste winter die ik heb meegemaakt in Nederland.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga toch heen man. Het is stervenskoud.
Het is 3 graden. Ik heb nog geen enkele keer mijn auto hoeven krabben.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ook. Het begin is al geweldig. ''Tja, hmm''.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:20 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.hollanddoc.nl/(...)-doc-sta-me-bij.html
Zit ik te kijken.
Nachtdiensten met een hond in de auto, ik zie het helemaal zitten.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ook. Het begin is al geweldig. ''Tja, hmm''.
Laat je Russische vrienden het maar niet horen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een maandje terug oid was dat nog wel een paar keer nodig zag ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is 3 graden. Ik heb nog geen enkele keer mijn auto hoeven krabben.
De meesten zien echter niet zoveel zitten.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nachtdiensten met een hond in de auto, ik zie het helemaal zitten.
Die wat zwakbegaafde jongen vind ik erg sympathiek.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De meesten zien echter niet zoveel zitten.
Met z'n speelgoedwinkel en niet willen werken, maar wel 5 dagen fulltime vrijwilligerswerk doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die wat zwakbegaafde jongen vind ik erg sympathiek.
Lekker de rente inrollen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:41 schreef De_Guidance het volgende:
Ik kan sneeuw wel waarderen, maar zou er ook geen probleem mee hebben als we zo weer de rente inrollen.
Zal wel weer niet.
Daar was ik nog niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met z'n speelgoedwinkel en niet willen werken, maar wel 5 dagen fulltime vrijwilligerswerk doen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:44 schreef waht het volgende:
RenteRechts is immoreel en moet derhalve verboden worden.
''Mijn werktempo ligt gewoon twee keer hoger dan een ander. Als ik te werk hard, krijg ik weer een collega tegenover mij van: doe eens normaal, dit en dat. Dat kost hem misschien zijn baan''.quote:
We noemen het een rechtsstaat, niet een linksstaat. Dat moet voldoende zeggen over je denkbeelden.quote:
En een Rechter, niet een Linker. En Sinister voor slechte mensen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:46 schreef waht het volgende:
[..]
We noemen het een rechtstaat, niet een linkstaat. Dat moet voldoende zeggen over je denkbeelden.
Kunstmatige inflatie is immoreel. Een beetje op slinkse wijze mensen beroven van hun koopkracht.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:44 schreef waht het volgende:
Rente is immoreel en moet derhalve verboden worden.
De goustandaard is daarentegen een bijzonder goed idee wanneer je de bevolking arm en dom wilt houden.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kunstmatige inflatie is immoreel. Een beetje op slinkse wijze mensen beroven van hun koopkracht.
Ook is staatsschuld toekomstige belastingheffing.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kunstmatige inflatie is immoreel. Een beetje op slinkse wijze mensen beroven van hun koopkracht.
Van kinderen blijf je af, zei de bisschop tegen de actrice.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:46 schreef De_Guidance het volgende:
Veldkamp is weer lekker bezig in het homotopic. Als je niks te doen hebt en wil lachen, aanrader.
Als ik wil lachen ga ik onderstaand topic wel lezen, Grijze Wolf.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:46 schreef De_Guidance het volgende:
Veldkamp is weer lekker bezig in het homotopic. Als je niks te doen hebt en wil lachen, aanrader.
Hij doet mij een beetje denken aan:quote:Op maandag 13 januari 2014 11:46 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb niet zoveel inzicht in economische processen dat ik direct zou kunnen zeggen dat het een stuk gecompliceerder wordt voor Jan Modaal om zijn eigen positie in het geheel te begrijpen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De goustandaard is daarentegen een bijzonder goed idee wanneer je de bevolking arm en dom wilt houden.
Hoe is dat grappig.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:56 schreef waht het volgende:
[..]
Als ik wil lachen ga ik onderstaand topic wel lezen, Grijze Wolf.
NWS / Uitgehuwelijkt meisje in Turkije (14) dood
Het Limburg van Turkije.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoe is dat grappig.
Overigens ligt Siirt amper in Turkije meer, qua denkwijze,ligging ed.
Succes met het innenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:30 schreef remlof het volgende:
Kabinet: celstraf gaat gedetineerde 16 euro per dag kosten
U heeft 2 jaar vastgezeten, mogen we even ¤11.680 vangen?
Die buitenlanders krijgen weer een uitzonderingspositie.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:30 schreef remlof het volgende:
Vooral om Wilders te trollen vermoed ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die buitenlanders krijgen weer een uitzonderingspositie.
Ik ben benieuwd hoeveel dit effectief gaat opleveren.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:30 schreef remlof het volgende:
Ik zie al dat je het best een zo zwaar mogelijk vergrijp kunt plegen, dan krijg je het meeste waar voor je geld.quote:
Ja, als je precies op twee jaar uitkomt heb je het niet handig gedaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie al dat je het best een zo zwaar mogelijk vergrijp kunt plegen, dan krijg je het meeste waar voor je geld.
Voortaan bij het inchecken moet men z'n creditcard meenemen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, als je precies op twee jaar uitkomt heb je het niet handig gedaan.
Als we tegenwoordig overal apart voor moeten betalen, waarom betalen we dan eigenlijk nog belasting?quote:Het kabinet hoopt 65 miljoen euro per jaar op te halen door een bijdrage te eisen van gedetineerden.
Of elke dag met een collectebus langs de cellen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Voortaan bij het inchecken moet men z'n creditcard meenemen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Het is wachten op de eerste SP'er die ervoor pleit om die bijdrage aan je gevangenhouding inkomensafhankelijke te maken
En terecht. Nivelleren.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als we tegenwoordig overal apart voor moeten betalen, waarom betalen we dan eigenlijk nog belasting?
Ohja wacht, dat is om te nivelleren natuurlijk.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Het is wachten op de eerste SP'er die ervoor pleit om die bijdrage aan je gevangenhouding inkomensafhankelijke te maken
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En terecht. Nivelleren.![]()
Egalitarisme.
Hup, boodschappen met je moeder doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nivelleren is een uitstekend recept tegen criminaliteit.
Nivelleren als in iedereen dezelfde kansen bieden ja, niet nivelleren als in eindeloos met geld smijten om alle mogelijke vitaliteit uit hele bevolkingsgroepen te wringen, en helemaal niet nivelleren zoals de randgevallen hier op FOK! willen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nivelleren is een uitstekend recept tegen criminaliteit.
Hoe beviel Silence of the Lambs?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:51 schreef Friek_ het volgende:
Competentiegericht onderwijs; de bedenkers daarvan verdienen een enkele reis naar de hel.
Tsja.. het ligt er een beetje aan. Er is wel een correlatie te vinden tussen landen met een hoger GINI-coeffeciënt (?) en met een lagere criminaliteit.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:50 schreef waht het volgende:
[..]
Nivelleren als in iedereen dezelfde kansen bieden ja, niet nivelleren als in eindeloos met geld smijten om alle mogelijke vitaliteit uit hele bevolkingsgroepen te wringen, en helemaal niet nivelleren zoals de randgevallen hier op FOK! willen.
Lekker boeiend. Het onderbuikt lekker.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:51 schreef Reya het volgende:
Ik weet trouwens niet waar die 65 miljoen vandaan komt. In 2012 kende Nederland 12110 gedetineerden, plus ongeveer 1700 TBS-patiënten. Theoretisch zouden die samen, mits het hier gaat om gemiddelden, zo'n 80 miljoen kunnen betalen. Als je daar de langdurig gedetineerden vanaf trekt, haal je misschien net 65 miljoen als iedereen perfect betaalt. dat lijkt me toch een weinig realistisch scenario.
Eens!quote:Op maandag 13 januari 2014 12:51 schreef Friek_ het volgende:
Competentiegericht onderwijs; de bedenkers daarvan verdienen een enkele reis naar de hel.
Maar wanneer?quote:
Wat dat betreft is 16 euro wel laag; hotels kosten veelal veel meer, en bij de gevangenis is roomservice dan ook nog eens in de prijs inbegrepen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Het onderbuikt lekker.
Je krijgt je rapport dan mee in een papieren zakje.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef arjan1112 het volgende:
he? wat ? wat is competentiegericht onderwijs dan? dat je cijvers krijgt ?
Nee, het is vooral dat je allerlei zooi moet gaan verantwoorden in plaats van dat docenten gewoon beoordelen of je iets goed doet of niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef arjan1112 het volgende:
he? wat ? wat is competentiegericht onderwijs dan? dat je cijvers krijgt ?
Ik stel voor om een additionele aanslag in te voeren: 50 euro voor een gele kaart in Pro Evolution Soccer, 100 euro voor een rode.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat dat betreft is 16 euro wel laag; hotels kosten veelal veel meer, en bij de gevangenis is roomservice dan ook nog eens in de prijs inbegrepen.
Formele gelijkheid > materiële gelijkheid.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:50 schreef waht het volgende:
[..]
Nivelleren als in iedereen dezelfde kansen bieden ja, niet nivelleren als in eindeloos met geld smijten om alle mogelijke vitaliteit uit hele bevolkingsgroepen te wringen, en helemaal niet nivelleren zoals de randgevallen hier op FOK! willen.
Nee, naar bedrijven.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:56 schreef arjan1112 het volgende:
Wat ? dus dat een docent papieren moet invullen en opsturen naar het ministerie ofzo
Nja. Hoe het bij mijn opleiding gaat:quote:Op maandag 13 januari 2014 12:56 schreef arjan1112 het volgende:
Wat ? dus dat een docent papieren moet invullen en opsturen naar het ministerie ofzo
Die aantallen zullen op een bepaalde peildatum zijn. Iedereen die daarvoor, bijvoorbeeld, 10 maanden heeft gezeten wordt dan niet meegeteld, maar brengt wel weer geld in het laatje. De meeste gevangenisstraffen zijn van enkele weken.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:51 schreef Reya het volgende:
Ik weet trouwens niet waar die 65 miljoen vandaan komt. In 2012 kende Nederland 12110 gedetineerden, plus ongeveer 1700 TBS-patiënten. Theoretisch zouden die samen, mits het hier gaat om gemiddelden, zo'n 80 miljoen kunnen betalen. Als je daar de langdurig gedetineerden vanaf trekt, haal je misschien net 65 miljoen als iedereen perfect betaalt. dat lijkt me toch een weinig realistisch scenario.
FIFA mag niet buiten schot blijven.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:56 schreef TitusPullo het volgende:
Ik s
[..]
Ik stel voor om een additionele aanslag in te voeren: 50 euro voor een gele kaart in Pro Evolution Soccer, 100 euro voor een rode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |