Hup, boodschappen met je moeder doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nivelleren is een uitstekend recept tegen criminaliteit.
Nivelleren als in iedereen dezelfde kansen bieden ja, niet nivelleren als in eindeloos met geld smijten om alle mogelijke vitaliteit uit hele bevolkingsgroepen te wringen, en helemaal niet nivelleren zoals de randgevallen hier op FOK! willen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nivelleren is een uitstekend recept tegen criminaliteit.
Hoe beviel Silence of the Lambs?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:51 schreef Friek_ het volgende:
Competentiegericht onderwijs; de bedenkers daarvan verdienen een enkele reis naar de hel.
Tsja.. het ligt er een beetje aan. Er is wel een correlatie te vinden tussen landen met een hoger GINI-coeffeciënt (?) en met een lagere criminaliteit.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:50 schreef waht het volgende:
[..]
Nivelleren als in iedereen dezelfde kansen bieden ja, niet nivelleren als in eindeloos met geld smijten om alle mogelijke vitaliteit uit hele bevolkingsgroepen te wringen, en helemaal niet nivelleren zoals de randgevallen hier op FOK! willen.
Lekker boeiend. Het onderbuikt lekker.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:51 schreef Reya het volgende:
Ik weet trouwens niet waar die 65 miljoen vandaan komt. In 2012 kende Nederland 12110 gedetineerden, plus ongeveer 1700 TBS-patiënten. Theoretisch zouden die samen, mits het hier gaat om gemiddelden, zo'n 80 miljoen kunnen betalen. Als je daar de langdurig gedetineerden vanaf trekt, haal je misschien net 65 miljoen als iedereen perfect betaalt. dat lijkt me toch een weinig realistisch scenario.
Eens!quote:Op maandag 13 januari 2014 12:51 schreef Friek_ het volgende:
Competentiegericht onderwijs; de bedenkers daarvan verdienen een enkele reis naar de hel.
Maar wanneer?quote:
Wat dat betreft is 16 euro wel laag; hotels kosten veelal veel meer, en bij de gevangenis is roomservice dan ook nog eens in de prijs inbegrepen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Het onderbuikt lekker.
Je krijgt je rapport dan mee in een papieren zakje.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef arjan1112 het volgende:
he? wat ? wat is competentiegericht onderwijs dan? dat je cijvers krijgt ?
Nee, het is vooral dat je allerlei zooi moet gaan verantwoorden in plaats van dat docenten gewoon beoordelen of je iets goed doet of niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:54 schreef arjan1112 het volgende:
he? wat ? wat is competentiegericht onderwijs dan? dat je cijvers krijgt ?
Ik stel voor om een additionele aanslag in te voeren: 50 euro voor een gele kaart in Pro Evolution Soccer, 100 euro voor een rode.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat dat betreft is 16 euro wel laag; hotels kosten veelal veel meer, en bij de gevangenis is roomservice dan ook nog eens in de prijs inbegrepen.
Formele gelijkheid > materiële gelijkheid.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:50 schreef waht het volgende:
[..]
Nivelleren als in iedereen dezelfde kansen bieden ja, niet nivelleren als in eindeloos met geld smijten om alle mogelijke vitaliteit uit hele bevolkingsgroepen te wringen, en helemaal niet nivelleren zoals de randgevallen hier op FOK! willen.
Nee, naar bedrijven.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:56 schreef arjan1112 het volgende:
Wat ? dus dat een docent papieren moet invullen en opsturen naar het ministerie ofzo
Nja. Hoe het bij mijn opleiding gaat:quote:Op maandag 13 januari 2014 12:56 schreef arjan1112 het volgende:
Wat ? dus dat een docent papieren moet invullen en opsturen naar het ministerie ofzo
Die aantallen zullen op een bepaalde peildatum zijn. Iedereen die daarvoor, bijvoorbeeld, 10 maanden heeft gezeten wordt dan niet meegeteld, maar brengt wel weer geld in het laatje. De meeste gevangenisstraffen zijn van enkele weken.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:51 schreef Reya het volgende:
Ik weet trouwens niet waar die 65 miljoen vandaan komt. In 2012 kende Nederland 12110 gedetineerden, plus ongeveer 1700 TBS-patiënten. Theoretisch zouden die samen, mits het hier gaat om gemiddelden, zo'n 80 miljoen kunnen betalen. Als je daar de langdurig gedetineerden vanaf trekt, haal je misschien net 65 miljoen als iedereen perfect betaalt. dat lijkt me toch een weinig realistisch scenario.
FIFA mag niet buiten schot blijven.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:56 schreef TitusPullo het volgende:
Ik s
[..]
Ik stel voor om een additionele aanslag in te voeren: 50 euro voor een gele kaart in Pro Evolution Soccer, 100 euro voor een rode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |