Hello Drugshond,quote:Op maandag 13 januari 2014 02:02 schreef Drugshond het volgende:
I did test this stick in mutiple ways, by formatting via various software. I could not change the Fat32 to NTFS or exFat file system. At best the fysical storage was/kept at 14,8 GB.
The 32 GB threshold or formatted section something like 29 GB was never visible in whatever software partition magic program i've used. That's on low level (under the hood not good.
I returned my purchage to a local shop (in Eindhoven/Netherlands - Paradigit), and purchage has been changed (without any problems/issues) towards a Kingston Traveler G3 (32 GB) which worked like a charm straight out of the box.
Kind regards,
Die sticks van de Aldi heb ik er later bij gekocht. (Helft van de prijs, nadeel USB 2.0). Maar voor streaming goed genoeg. Heb er nu dus 3 van 32 GB.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hello Drugshond,
We are happy to see you are happy with your experience at aldi BV. We hope you have lots of fun with your USB Stick. Please let us know if we can be of further assistance
Best Regards,
Aldi Support
3 USB sticks. Wow. Veel. Waarom niet 1 grote.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die sticks van de Aldi heb ik er later bij gekocht. Heb er nu dus 3.
Prijstechnisch maakt het GB/Euro niet zo veel uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
3 USB sticks. Wow. Veel. Waarom niet 1 grote.
Ik zag laatst bij mijn ouders dat ik via mijn telefoon video's en muziek kon afspelen op hun TV. Volgende keer ga ik kijken of USB sticks erin kunnen. Zij hebben zo'n vet dure smarttelevisie waar ze nooit naar kijken.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die sticks van de Aldi heb ik er later bij gekocht. (Helft van de prijs, nadeel USB 2.0). Maar voor streaming goed genoeg. Heb er nu dus 3 van 32 GB.
Totaal aantal USB sticks, van wat ik heb 7 denk ik.
256 MB, 2 GB, 2x8GB, en 3x32 GB, en 32 GB was ook mijn grens waarop een portible HD media player een beetje nuttig begint te worden.
Die passen erin die test ben ik al voorbij. (USB 2.0/3.0 in de Smart TV maakt niet zoveel uit, behalve bij bron waar je alles om moet zetten). Dan is USB 2.0 wel een stuk langzamer. maar niet beperkend.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zag laatst bij mijn ouders dat ik via mijn telefoon video's en muziek kon afspelen op hun TV. Volgende keer ga ik kijken of USB sticks erin kunnen. Zij hebben zo'n vet dure smarttelevisie waar ze nooit naar kijken.
Het juiste is geheime deur C.quote:Op maandag 13 januari 2014 03:00 schreef monkyyy het volgende:
De economie is gewoon een Deur A/Deur B vraagstuk. Daar A is goed, Deur B is fout. Easy as pie. Iedereen die het oneens is, moet een econ 1 course volgen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 07:15 schreef waht het volgende:
NWS / Diabetespatiënte aangezien voor plassende junk
Ongehoord.
Dat geeft een mens hoop.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:20 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.hollanddoc.nl/(...)-doc-sta-me-bij.html
Zit ik te kijken.
Zo'n gast die wajong aanvraagt, maar afgewezen wordt. MAAR DAAR HEB IK RECHT OP terwijl hij gezellig online poker speelt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |