Je kan het bestaan van de KKK, of mensen met dergelijke sympathieën, toch ook moeilijk aan de staat verwijten?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De misdaden die de KKK pleegde ook niet, bepaalde sheriffs daargelaten.
En de homo app Grindr is verboden in Turkije. Dus Guido heeft het niet helemaal juist.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, je mag als homo niet in het leger, niet adopteren en je moet je laten steriliseren als je van geslacht wil veranderen in Turkije. Dat stukje "propaganda" is dus maar een klein stapje verder.
Vooruitgang!quote:Op zondag 12 januari 2014 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar goed, dat is pas recentelijk, nu opperkneus Erdogan de Islamieten steeds verder in de reet kruipt.
Erdogan heeft ook niet lang meer, veel te veel vijanden.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En de homo app Grindr is verboden in Turkije. Dus Guido heeft het niet helemaal juist.
Maar goed, dat is pas recentelijk, nu opperkneus Erdogan de Islamieten steeds verder in de reet kruipt.
Volgens Turken wel, maar iedere Westerse verstandige ziet dat land dagelijks aftakelen.quote:
Guido zal bij het lezen wel achter z'n pc zitten, z'n broekje omlaag doen en daarna snel weer omhoog omdat het niet mag.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens Turken wel, maar iedere Westerse verstandige ziet dat land dagelijks aftakelen.
Daarom snap ik moslims ook niet, alles wat leuk is moet weg. Of het nou muziek is, dames in bikini, alcohol of wat dan ook.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Guido zal bij het lezen wel achter z'n pc zitten, z'n broekje omlaag doen en daarna snel weer omhoog omdat het niet mag.
quote:Het Basel-comité, dat internationale bankregels opstelt, versoepelt de kapitaaleisen voor de bankensector na waarschuwingen dat de eisen activiteiten met een laag risico zouden dwarsbomen en de kredietverstrekking kunnen beperken.
Je moet wel begrijpen, als een iemand, iets, 2000 jaar geleden opgeschreven heeft, dan moet je je daaraan houden.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom snap ik moslims ook niet, alles wat leuk is moet weg. Of het nou muziek is, dames in bikini, alcohol of wat dan ook.
Dom volk.
Toch leuk dat ze na jaren inzien wat banken en economen al tijdenlang zeggen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef GSbrder het volgende:
Aha, een nieuwe tijd is aangebroken:
[..]
Moet je nagaan wat mensen over 2000 jaar doen n.a.v. 50 tinten grijs.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je moet wel begrijpen, als een iemand, iets, 2000 jaar geleden opgeschreven heeft, dan moet je je daaraan houden.
Zal een hele matiging zijn als ze enkele eeuwen daarvoor even een hommage brengen aan de werken van De Sade.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat mensen over 2000 jaar doen n.a.v. 50 tinten grijs.
Die moet ik nog lezen. Nou ja "moet"... De maatschappij dwingt mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat mensen over 2000 jaar doen n.a.v. 50 tinten grijs.
Je kan de Joden niks kwalijk nemen, maar het beleid van de staat Israël is een land dat zich als 'westers' wil profileren onwaardig.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:47 schreef monkyyy het volgende:
Hoe meer ik over Joden lees, hoe antisemetischer ik word. Ik weet niet of ik slecht beïnvloed word of dat de waarheid langzaam doordringt.
Of je neemt gewoon Netflixquote:Op maandag 13 januari 2014 01:49 schreef Drugshond het volgende:
Geinig, ik zit usb-sticks te formateren naar NTFS (ze werken wel die sticks van de Aldi). Ik ga straks met een zooi films naar Spanje. Getest op mijn Smart-TV en spotless.
Heb ook al reply uit China, over een return USB-stuck (lees Frankrijk, waar hun verkoopafdeling zit). Die stick ligt alweer in de winkel (DOA), maar onder de moterkap heb ik heel wat vragen.
Ik ga straks ook travelen met een portable HD media player + sticks. Ff de stekkers van de hotel TV eruit sleuren en gaan met die banaan.quote:
Hello Drugshond,quote:Op maandag 13 januari 2014 02:02 schreef Drugshond het volgende:
I did test this stick in mutiple ways, by formatting via various software. I could not change the Fat32 to NTFS or exFat file system. At best the fysical storage was/kept at 14,8 GB.
The 32 GB threshold or formatted section something like 29 GB was never visible in whatever software partition magic program i've used. That's on low level (under the hood not good.
I returned my purchage to a local shop (in Eindhoven/Netherlands - Paradigit), and purchage has been changed (without any problems/issues) towards a Kingston Traveler G3 (32 GB) which worked like a charm straight out of the box.
Kind regards,
Die sticks van de Aldi heb ik er later bij gekocht. (Helft van de prijs, nadeel USB 2.0). Maar voor streaming goed genoeg. Heb er nu dus 3 van 32 GB.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hello Drugshond,
We are happy to see you are happy with your experience at aldi BV. We hope you have lots of fun with your USB Stick. Please let us know if we can be of further assistance
Best Regards,
Aldi Support
3 USB sticks. Wow. Veel. Waarom niet 1 grote.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die sticks van de Aldi heb ik er later bij gekocht. Heb er nu dus 3.
Prijstechnisch maakt het GB/Euro niet zo veel uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
3 USB sticks. Wow. Veel. Waarom niet 1 grote.
Ik zag laatst bij mijn ouders dat ik via mijn telefoon video's en muziek kon afspelen op hun TV. Volgende keer ga ik kijken of USB sticks erin kunnen. Zij hebben zo'n vet dure smarttelevisie waar ze nooit naar kijken.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die sticks van de Aldi heb ik er later bij gekocht. (Helft van de prijs, nadeel USB 2.0). Maar voor streaming goed genoeg. Heb er nu dus 3 van 32 GB.
Totaal aantal USB sticks, van wat ik heb 7 denk ik.
256 MB, 2 GB, 2x8GB, en 3x32 GB, en 32 GB was ook mijn grens waarop een portible HD media player een beetje nuttig begint te worden.
Die passen erin die test ben ik al voorbij. (USB 2.0/3.0 in de Smart TV maakt niet zoveel uit, behalve bij bron waar je alles om moet zetten). Dan is USB 2.0 wel een stuk langzamer. maar niet beperkend.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zag laatst bij mijn ouders dat ik via mijn telefoon video's en muziek kon afspelen op hun TV. Volgende keer ga ik kijken of USB sticks erin kunnen. Zij hebben zo'n vet dure smarttelevisie waar ze nooit naar kijken.
Het juiste is geheime deur C.quote:Op maandag 13 januari 2014 03:00 schreef monkyyy het volgende:
De economie is gewoon een Deur A/Deur B vraagstuk. Daar A is goed, Deur B is fout. Easy as pie. Iedereen die het oneens is, moet een econ 1 course volgen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 07:15 schreef waht het volgende:
NWS / Diabetespatiënte aangezien voor plassende junk
Ongehoord.
Dat geeft een mens hoop.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:20 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.hollanddoc.nl/(...)-doc-sta-me-bij.html
Zit ik te kijken.
Zo'n gast die wajong aanvraagt, maar afgewezen wordt. MAAR DAAR HEB IK RECHT OP terwijl hij gezellig online poker speelt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |