Je kan het bestaan van de KKK, of mensen met dergelijke sympathieën, toch ook moeilijk aan de staat verwijten?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De misdaden die de KKK pleegde ook niet, bepaalde sheriffs daargelaten.
En de homo app Grindr is verboden in Turkije. Dus Guido heeft het niet helemaal juist.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, je mag als homo niet in het leger, niet adopteren en je moet je laten steriliseren als je van geslacht wil veranderen in Turkije. Dat stukje "propaganda" is dus maar een klein stapje verder.
Vooruitgang!quote:Op zondag 12 januari 2014 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar goed, dat is pas recentelijk, nu opperkneus Erdogan de Islamieten steeds verder in de reet kruipt.
Erdogan heeft ook niet lang meer, veel te veel vijanden.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En de homo app Grindr is verboden in Turkije. Dus Guido heeft het niet helemaal juist.
Maar goed, dat is pas recentelijk, nu opperkneus Erdogan de Islamieten steeds verder in de reet kruipt.
Volgens Turken wel, maar iedere Westerse verstandige ziet dat land dagelijks aftakelen.quote:
Guido zal bij het lezen wel achter z'n pc zitten, z'n broekje omlaag doen en daarna snel weer omhoog omdat het niet mag.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens Turken wel, maar iedere Westerse verstandige ziet dat land dagelijks aftakelen.
Daarom snap ik moslims ook niet, alles wat leuk is moet weg. Of het nou muziek is, dames in bikini, alcohol of wat dan ook.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Guido zal bij het lezen wel achter z'n pc zitten, z'n broekje omlaag doen en daarna snel weer omhoog omdat het niet mag.
quote:Het Basel-comité, dat internationale bankregels opstelt, versoepelt de kapitaaleisen voor de bankensector na waarschuwingen dat de eisen activiteiten met een laag risico zouden dwarsbomen en de kredietverstrekking kunnen beperken.
Je moet wel begrijpen, als een iemand, iets, 2000 jaar geleden opgeschreven heeft, dan moet je je daaraan houden.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom snap ik moslims ook niet, alles wat leuk is moet weg. Of het nou muziek is, dames in bikini, alcohol of wat dan ook.
Dom volk.
Toch leuk dat ze na jaren inzien wat banken en economen al tijdenlang zeggen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef GSbrder het volgende:
Aha, een nieuwe tijd is aangebroken:
[..]
Moet je nagaan wat mensen over 2000 jaar doen n.a.v. 50 tinten grijs.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je moet wel begrijpen, als een iemand, iets, 2000 jaar geleden opgeschreven heeft, dan moet je je daaraan houden.
Zal een hele matiging zijn als ze enkele eeuwen daarvoor even een hommage brengen aan de werken van De Sade.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat mensen over 2000 jaar doen n.a.v. 50 tinten grijs.
Die moet ik nog lezen. Nou ja "moet"... De maatschappij dwingt mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat mensen over 2000 jaar doen n.a.v. 50 tinten grijs.
Je kan de Joden niks kwalijk nemen, maar het beleid van de staat Israël is een land dat zich als 'westers' wil profileren onwaardig.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:47 schreef monkyyy het volgende:
Hoe meer ik over Joden lees, hoe antisemetischer ik word. Ik weet niet of ik slecht beïnvloed word of dat de waarheid langzaam doordringt.
Of je neemt gewoon Netflixquote:Op maandag 13 januari 2014 01:49 schreef Drugshond het volgende:
Geinig, ik zit usb-sticks te formateren naar NTFS (ze werken wel die sticks van de Aldi). Ik ga straks met een zooi films naar Spanje. Getest op mijn Smart-TV en spotless.
Heb ook al reply uit China, over een return USB-stuck (lees Frankrijk, waar hun verkoopafdeling zit). Die stick ligt alweer in de winkel (DOA), maar onder de moterkap heb ik heel wat vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |