Dergelijke lui horen in het gevang, alwaar ze sleutelhangers maken voor ¤0,10/uur.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo'n gast die wajong aanvraagt, maar afgewezen wordt. MAAR DAAR HEB IK RECHT OP terwijl hij gezellig online poker speelt.
Samen met zijn vriendin een wajong aanvragen en dan gezamenlijk lekker 1800 (ex alle subsidies) vangen en lekker doorroken, een teringhond hebben en verder geen anus uitvoeren.
Ik moet ook eens zo'n ding aanvragen.![]()
Die heeft nog een ban tot begin februari.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar is Koos eigenlijk met z'n kater, of staat hij nog sneeuw te happen?
Zo'n Turk die thuisbleef om voor z'n vrouw te zorgen omdat die ziek was moest als test doosjes vouwen. Maar dat was toch niets voor hem. Vervolgens wilde hij bij zijn zoon in de supermarkt gaan werken en opeens kon die vrouw daar ook helpen, maar die zoon kon hem dan weer niet betalen.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:59 schreef waht het volgende:
[..]
Dergelijke lui horen in het gevang, alwaar ze sleutelhangers maken voor ¤0,10/uur.
Het zal is niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heeft nog een ban tot begin februari.
Typisch Guido om z'n vader voor hem te laten werken.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo'n Turk die thuisbleef om voor z'n vrouw te zorgen omdat die ziek was moest als test doosjes vouwen. Maar dat was toch niets voor hem. Vervolgens wilde hij bij zijn zoon in de supermarkt gaan werken en opeens kon die vrouw daar ook helpen, maar die zoon kon hem dan weer niet betalen.
Zitten een paar aardige kneuzen tussen.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:20 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.hollanddoc.nl/(...)-doc-sta-me-bij.html
Zit ik te kijken.
Zet je leven even op fast forward.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:48 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb nu alweer zin om vanavond te gaan slapen.
Tommy zien we dus niet meer terug in Sesamstraat.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:56 schreef Tem het volgende:
NWS / Lichaam vermiste Claudia Oskam gevonden
[ afbeelding ]
Scherp.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tommy zien we dus niet meer terug in Sesamstraat.
Middagdutje is het heilzame middel.quote:Op maandag 13 januari 2014 08:48 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb nu alweer zin om vanavond te gaan slapen.
Documakers die van te voren al besloten hebben wat de conclusie is. En dan lekker zo gaan monteren (manipuleren) om daarnaartoe te werken.quote:Verder wijs ik een ieder die wil horen, dat het maken van een documentaire onder de omstandigheden zoals deze is gemaakt, zo onderhevig is aan druk, omdat er geprofiteerd moet worden aan het resultaat, dat er van vele uren materiaal van iedereen die er zijn medewerking aan heeft toegezegd, slechts een beeld wordt weergegeven van de diverse personen, zoals je een oppervlakkig gesprek zou kunnen voeren zoals je ook wel eens doet als je in de rij staat voor de kassa.
Ik wil via deze route mijn complimenten uitspreken voor de makers van deze klucht en hoop dat ze over 20 jaar nog net zo trots zijn op het bereikte resultaat als dat ze u en mij op dit moment willen doen geloven.
Voor iedereen die nog even een schopje na wil trappen, ga lekker je gang dan, maar vergeet niet, dat je zelf al lang op dat lijstje staat van die geweldige baas van jouw, waarover je zo trots spreekt op dit moment.
U allen, veel geluk, waar dat dan ook heen mag gaan.
Grrrrrr, marco.
Waar gaat het hier over?quote:Op maandag 13 januari 2014 09:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Documakers die van te voren al besloten hebben wat de conclusie is. En dan lekker zo gaan monteren (manipuleren) om daarnaartoe te werken.
Tja, zo krijg je klimaatverandering op de politieke agenda he.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Documakers die van te voren al besloten hebben wat de conclusie is. En dan lekker zo gaan monteren (manipuleren) om daarnaartoe te werken.
Niet over jezelf in de derde persoonsvorm praten, Robin.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:38 schreef robin007bond het volgende:
Ik ken iemand met WAJONG. Autistisch in een ergere vorm, kan niet alleen naar de supermarkt zonder zijn moeder en koopt van zijn geld alleen maar van die animefiguurtjes.
quote:Op maandag 13 januari 2014 09:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet over jezelf in de derde persoonsvorm praten, Robin.
De armen bloot, de korte zwarte harenquote:Op maandag 13 januari 2014 09:38 schreef Tem het volgende:
Drie uur 's nachts zeven januari. Haar panterbloesje en een spijkerbroek.
quote:Op maandag 13 januari 2014 09:56 schreef remlof het volgende:
[..]
De armen bloot, de korte zwarte haren
En ik stond daar ergens op een hoek
Armand, niet te vergeten.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:13 schreef Tem het volgende:
[..]Dat waren nog eens Nederlandse bands. Toontje lager, Kadanz etc. Nu heb je de drie J's
Ach in die tijd had je natuurlijk net zo goed een hoop bagger en ook in deze tijd heb je weer genoeg kwaliteit.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:13 schreef Tem het volgende:
[..]Dat waren nog eens Nederlandse bands. Toontje lager, Kadanz etc. Nu heb je de drie J's
De_Monuance.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach in die tijd had je natuurlijk net zo goed een hoop bagger en ook in deze tijd heb je weer genoeg kwaliteit.
Toontje Lager vind ik nog steeds geweldig, maar als ik de liedjes van Kadanz nu terugluister schrik ik hoe kil en elektronisch die muziek van hen klinkt. In het synthesizer tijdperk viel me dat niet zo op kennelijkquote:Op maandag 13 januari 2014 10:13 schreef Tem het volgende:
Komt door de Brusselse bureaucratie. In Casablanca was je huisje twintig jaar geleden al klaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:44 schreef Mutant01 het volgende:
Wat gaat het toch weer traag allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |