Niet voor de M...Maar ze hebben mooie modellen. Ik verwacht veel van de C en CLA is ook een mooie bak.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een mooie wagen inderdaad.
Had jij geen voorkeur voor de Mercedes M-klasse?
Ik hou zelf ook wel van Volvo'squote:Op zondag 12 januari 2014 21:16 schreef Webschip het volgende:
[..]
Niet voor de M...Maar hebben mooie modellen. Ik verwacht veel van de C en CLA is ook een mooie bak.
Maar ik heb meer met Volvo. Stijlvoller.
Dat gebruik je gewoon als excuus om je kaalheid te kunnen verhullen met een petje.quote:
Meer om iets passend te vinden bij mijn budget.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat gebruik je gewoon als excuus om je kaalheid te kunnen verhullen met een petje.
Dat laatste maakt de auto stijlvol.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Vind die nieuwe V60 persoonlijk mooier. Gestroomlijnder vooral. Die V70 is toch al jaren een rijdende rechthoek.
Dan lijkt een fiets mij een realistischere optie.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Meer om iets passend te vinden bij mijn budget.
Dure bakken, de nieuwe Golfjes.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Meer om iets passend te vinden bij mijn budget.
Veel plezier met dit soort dingen:quote:Op zondag 12 januari 2014 21:22 schreef arjan1112 het volgende:
Dat vind ik ook van die vierkante autos, uit de jaren 80 en 90 zijn gewoon mooier dan die autos die ze nu maken.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:22 schreef arjan1112 het volgende:
Dat vind ik ook van die vierkante autos, uit de jaren 80 en 90 zijn gewoon mooier dan die autos die ze nu maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |