Niet voor de M...Maar ze hebben mooie modellen. Ik verwacht veel van de C en CLA is ook een mooie bak.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een mooie wagen inderdaad.
Had jij geen voorkeur voor de Mercedes M-klasse?
Ik hou zelf ook wel van Volvo'squote:Op zondag 12 januari 2014 21:16 schreef Webschip het volgende:
[..]
Niet voor de M...Maar hebben mooie modellen. Ik verwacht veel van de C en CLA is ook een mooie bak.
Maar ik heb meer met Volvo. Stijlvoller.
Dat gebruik je gewoon als excuus om je kaalheid te kunnen verhullen met een petje.quote:
Meer om iets passend te vinden bij mijn budget.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat gebruik je gewoon als excuus om je kaalheid te kunnen verhullen met een petje.
Dat laatste maakt de auto stijlvol.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Vind die nieuwe V60 persoonlijk mooier. Gestroomlijnder vooral. Die V70 is toch al jaren een rijdende rechthoek.
Dan lijkt een fiets mij een realistischere optie.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Meer om iets passend te vinden bij mijn budget.
Dure bakken, de nieuwe Golfjes.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Meer om iets passend te vinden bij mijn budget.
Veel plezier met dit soort dingen:quote:Op zondag 12 januari 2014 21:22 schreef arjan1112 het volgende:
Dat vind ik ook van die vierkante autos, uit de jaren 80 en 90 zijn gewoon mooier dan die autos die ze nu maken.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:22 schreef arjan1112 het volgende:
Dat vind ik ook van die vierkante autos, uit de jaren 80 en 90 zijn gewoon mooier dan die autos die ze nu maken.
Ik zet mijn zinnen op deze:quote:Op zondag 12 januari 2014 21:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dure bakken, de nieuwe Golfjes.
Is dit niet iets voor je:
[ afbeelding ]
Dat schreeuw jij graag rond?quote:
Beter dan nouveau riche. Kan ik ongehinderd gepeupel slaan met de bediendenstok. Verwacht niet dat ik tijdens mijn studie ook maar enige stappen richting iets dat op een rijbewijs lijkt ga zetten, dus de Noorse wegen zullen geen probleem vormenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat schreeuw jij graag rond?
Je Rolls kan je hier wel vergeten, heb gehoord dat Noorwegen ook niet zulke gladde wegen heeft, waar laat jij die bak?
ahaaa.. ok.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:32 schreef Pokkelmans het volgende:
Verwacht niet dat ik tijdens mijn studie ook maar enige stappen richting iets dat op een rijbewijs lijkt ga zetten
Toch mijn pa dan maar weer es benaderen...quote:Op zondag 12 januari 2014 21:30 schreef arjan1112 het volgende:
Oud geld hebben volgens Jort juist een hele dure auto die ze nooit wassen en een beetje laten verroesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Voor die twee modellen die ik postte ben je allebei minder geld kwijt dan voor een nieuwe Opelquote:Op zondag 12 januari 2014 21:35 schreef GSbrder het volgende:
Oud geld heeft nooit een dure auto.
Die leven altijd ontzettend zuinig.
Die rijden allemaal Peugeots en Citroëns, inderdaadquote:Op zondag 12 januari 2014 21:35 schreef GSbrder het volgende:
Oud geld heeft nooit een dure auto.
Die leven altijd ontzettend zuinig.
Ja, zie er af en toe eens eentje rijden over de Canisiussingel. Zal wel van een van de vastgoedbobo's daar zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ahaaa.. ok.
Die Maserati is het trouwens wel helemaal. Prachtige wagens.
Mwah, ik dacht eerder aan een Saab van 12-15 jaar oud of, als ze eens gek doen, een Spartaanse Land Rover voor de jacht.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Die rijden allemaal Peugeots en Citroëns, inderdaad
Welnee, OV-studentenquote:
Hoeveel verbruikt 'ie?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:45 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb er zo eentje [ afbeelding ]
En een week-OV voor de langere afstanden
Bohh, verdomd goed ontwerp dan.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
25 calorieën per kilometer, ongeveer.
Ik weet nog dat hij een keer een Mercedes wou huren om op de autobahn te gassenquote:
En dan elke bocht op z'n kant liggen uiteraard.quote:
Beetje zuinig zijn met inkt he.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo spel je topprioriteit helemaal niet.
Wat een prutsers.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo spel je topprioriteit helemaal niet.
Net of Poetin überhaupt zich er iets van aantrekt wat die kasthomo ervan vindt.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:21 schreef waht het volgende:
De waarheid dat het ons niet zoveel boeit.
Rutte zal de dochter van Poetin onheus bejegenen als hij onze richtlijnen niet respecteert.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Net of Poetin überhaupt zich er iets van aantrekt wat die kasthomo ervan vindt.
Volgende premier mag wat mij betreft transgender Spekman worden.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:24 schreef De_Guidance het volgende:
Mag ook wel een keer uit de kast komen inderdaad, samen met Tofik.
Hebben we dat ook weer gehad.
Tofu is al lang uit de kast, GroenLinks immers.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:24 schreef De_Guidance het volgende:
Mag ook wel een keer uit de kast komen inderdaad, samen met Tofik.
Hebben we dat ook weer gehad.
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:25 schreef waht het volgende:
[..]
Rutte zal de dochter van Poetin onheus bejegenen als hij onze richtlijnen niet respecteert.
Hij heeft het Samsom doen geloven in ieder geval.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:25 schreef GSbrder het volgende:
Net alsof je in een zwaar orthodox land je populair maakt met homorechten.
Net alsof Rutte dit soort onderwerpen ook aankaart bij het WK in Qatar. Of bij een bezoekje aan Indonesie.
Haha, niet liegen, wil je niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgende premier mag wat mij betreft transgender Spekman worden.
Wat nou eindelijk, elke grap van mijn kant is minstens 7,5/10.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
eindelijk een goede grap weer waht
Inderdaad. Gejank altijd. In China worden busladingen dissidenten na een nekschot in een naamloos graf gesmeten om te sterven. Tijdens/na de Olympische Spelen hoorden we daar ook niemand meer over. Maar nu moet Rusland weer geboycot worden omdat de homorechten niet zo fantastisch zijn als de onze.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:25 schreef GSbrder het volgende:
Net alsof Rutte dit soort onderwerpen ook aankaart bij het WK in Qatar. Of bij een bezoekje aan Indonesie.
Sst, met een beetje geluk gebeurt het straks. En ik wil erbij zijn als GS dat te horen krijgt.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Haha, niet liegen, wil je niet.
Of in het Witte Huis, wat dat betreft.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:25 schreef GSbrder het volgende:
Nou ja het is best erg in Rusland hoor. Sinds die wet zijn de mishandelingen (met doden en zwaar geworden) vanwege geaardheid ook erg toegenomen.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Inderdaad. Gejank altijd. In China worden busladingen dissidenten na een nekschot in een naamloos graf gesmeten om te sterven. Tijdens/na de Olympische Spelen hoorden we daar ook niemand meer over. Maar nu moet Rusland weer geboycot worden omdat de homorechten niet zo fantastisch zijn als de onze.
Jawel joh!quote:Op zondag 12 januari 2014 22:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Haha, niet liegen, wil je niet.
Die mishandelingen zijn niet van de staat uit, die Chinese executies wel. Dat de Russische machocultuur weinig homotolerant is kun je in bepaalde mate zeker toerekenen aan het overheidsbeleid, maar niet dusdanig dat je daarom de Olympische Spelen maar zou moeten boycotten.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou ja het is best erg in Rusland hoor. Sinds die wet zijn de mishandelingen (met doden en zwaar geworden) vanwege geaardheid ook erg toegenomen.
'niet zo fantastisch' is dan ook een beetje flauw.
Los daarvan heb je gelijk. Het is dan ook puur politiek en weinig oprecht op deze manier.
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het bewijs dat onderwijs een iets grotere prioriteit heeft dan werk en economie.
In Italië worden die rechten gewaarborgd door de EU.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:36 schreef GSbrder het volgende:
Homorechten zijn in de VS ook beter gewaarborgd dan in Italië en Turkije.
Klopt.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:36 schreef GSbrder het volgende:
Homorechten zijn in de VS ook beter gewaarborgd dan in Italië en Turkije.
Op een lager niveau dan wat wij in Nederland zouden willenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
In Italië worden die rechten gewaarborgd door de EU.
Welke anti-homowetten zijn er in de States dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt.
Turkije heeft echter geen anti-homowetten.
Ruslandquote:Op zondag 12 januari 2014 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke anti-homowetten zijn er in de States dan?
Het vierde rijk, wat net als z'n voorganger zal falen.quote:
Ach, je mag als homo niet in het leger, niet adopteren en je moet je laten steriliseren als je van geslacht wil veranderen in Turkije. Dat stukje "propaganda" is dus maar een klein stapje verderquote:
De misdaden die de KKK pleegde ook niet, bepaalde sheriffs daargelaten.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die mishandelingen zijn niet van de staat uit, die Chinese executies wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |