Niks voor jou.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had ze wel volgens mij, maar niet gekeken.
Ik ben eventueel momenteel beïnvloed door een dame die ik heb gezien met prachtige armen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nog nooit een man armen als eerste horen noemen bij lichaamsdelen van een vrouw.
Goede criteria wel ja.
Vertel.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben eventueel momenteel beïnvloed door een dame die ik heb gezien met prachtige armen.
Als ik de foto's heb kijk ik liever geen filmpjes. Zeker niet met allemaal gaten in beeld en dergelijke.quote:
Picsquote:Op zondag 12 januari 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben eventueel momenteel beïnvloed door een dame die ik heb gezien met prachtige armen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Last night I begged my girl to let me cum on her face.....she finally let me....I broke up with her after......I can't be dating some nasty girl that be letting niggas bust nuts on her face.
Vraag me af hoe makkelijk het tegenwoordig nog is om een maagd te vinden.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:51 schreef ntm het volgende:
[..]Net als van die mocro's die meisjes neuken en dan achteraf niet met haar verder willen, want ze willen wel een maagd trouwen uiteindelijk. Donder op dan hoor
![]()
Jammer, ze gaf een goede show weg hoor, inclusief haar vingers pijpen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik de foto's heb kijk ik liever geen filmpjes. Zeker niet met allemaal gaten in beeld en dergelijke.
Ze is een vrouw.quote:
Neen.quote:
FOK!datingquote:Op zondag 12 januari 2014 17:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vraag me af hoe makkelijk het tegenwoordig nog is om een maagd te vinden.
Bij Marokkaanse meiden wel sneller, alhoewel tegenwoordig..quote:Op zondag 12 januari 2014 17:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vraag me af hoe makkelijk het tegenwoordig nog is om een maagd te vinden.
Wat is er mooi aan die armen dan? De botstructuur? de bespiering?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is een vrouw.
Ze is mooi.
Ze heeft mooie armen.
Ze vond het een raar compliment.
[..]
Neen.
Is ook wel een raar compliment. Maar beter dan 'wat heb je mooie ogen'.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is een vrouw.
Ze is mooi.
Ze heeft mooie armen.
Ze vond het een raar compliment.
[..]
Neen.
Armen geven wel een goede indicatie van de rest van het lichaam. Benen nog meer maar die zijn vaak iets minder goed te beoordelenquote:Op zondag 12 januari 2014 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan die armen dan? De botstructuur? de bespiering?
Hahahaquote:Op zondag 12 januari 2014 17:51 schreef ntm het volgende:
[..]Net als van die mocro's die meisjes neuken en dan achteraf niet met haar verder willen, want ze willen wel een maagd trouwen uiteindelijk. Donder op dan hoor
![]()
Ja heb niet direct het idee dat die meiden zich allemaal zo goed gedragen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Bij Marokkaanse meiden wel sneller, alhoewel tegenwoordig..Of ze trouwen met eentje uit Marokko zelf.
kkhomotjequote:Op zondag 12 januari 2014 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha. Sowieso dat gelul met maagden en preutse onzin en onnodig moeilijk doen
.
Voel me trouwens best wel gay dat ik benieuwd ben naar die Dima-pic waarnaar werd gelinkt in vorige topic.
Kan dan wel nog altijd een appelfiguur zijn, maar meestal wel een redelijke indicatie ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Armen geven wel een goede indicatie van de rest van het lichaam. Benen nog meer maar die zijn vaak iets minder goed te beoordelen
Ja, de vorm. Vaak inderdaad door spieren. Moet een beetje gespierd zijn, niet te.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan die armen dan? De botstructuur? de bespiering?
Haar ogen zijn ook mooi.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is ook wel een raar compliment. Maar beter dan 'wat heb je mooie ogen'.
Mooi sleutelbeen vind ik ook altijd
Ja ik ook. Niet gay, maar benieuwd.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Voel me trouwens best wel gay dat ik benieuwd ben naar die Dima-pic waarnaar werd gelinkt in vorige topic.
Ja maar bedoel dat een compliment om je armen of iets anders wat niet zo typisch is beter is omdat het zo specifiek is zeg maar.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, de vorm. Vaak inderdaad door spieren. Moet een beetje gespierd zijn, niet te.
Geen vieze harige armen hebben.
En de kleur is ook belangrijk.
[..]
Haar ogen zijn ook mooi.
Sleutelbeenderen, inderdaad
Had een meisje gevraagd of ik haar sleutelbeen mocht als ze doodging. Mocht.
Maar ze is daarna teruggekrabbeld
Ludo!quote:Op zondag 12 januari 2014 17:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind vrouwen met armen vele malen aantrekkelijker dan zonder armen. Toch wel een essentiële feature in mijn ogen.
Ja dat heeft wel enorme invloed op iemands aantrekkelijkheid, zoals op deze jongeman bijvoorbeeldquote:Op zondag 12 januari 2014 17:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind vrouwen met armen vele malen aantrekkelijker dan zonder armen. Toch wel een essentiële feature in mijn ogen.
Wat voor Dima pic?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat heeft wel enorme invloed op iemands aantrekkelijkheid, zoals op deze jongeman bijvoorbeeld
Nee, vooral die met hoofddoekjes hier zijn meestal de grootste slettenquote:Op zondag 12 januari 2014 17:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja heb niet direct het idee dat die meiden zich allemaal zo goed gedragen eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, vooral die met hoofddoekjes hier zijn meestal de grootste sletten
Maar hoe pakken ze dat aan dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, vooral die met hoofddoekjes hier zijn meestal de grootste sletten
Nooit gezien.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Net zoals Yolanthe in dat Turkse chick filmpje.
Ach, dat meisje vertelt me ook wel raardere dingen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maar bedoel dat een compliment om je armen of iets anders wat niet zo typisch is beter is omdat het zo specifiek is zeg maar.
Snap ik wel, enge vraag beetje.
Ja hoe dat in z'n werk gaat. Want denk niet dat zij uitgaan ofzo zeg maar.quote:
Tres bien. Inmiddels wel wat permanent betrokken. Zo'n hotel hou je niet lang vol.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hoe gaat ie dan? Leef je nog steeds in een hotelletje of heb je inmiddels iets gevonden?
Dan zal ze wel terugkomen, niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dat meisje vertelt me ook wel raardere dingen.
Elke ochtend roerei met spek. Ik zou dichtgroeien. Gaat verder prima hier hoor. Kom je weer modden?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tres bien. Inmiddels wel wat permanent betrokken. Zo'n hotel hou je niet lang vol.
Weet jij alles nog beetje in zijn gareel te houden hier?
Het is daar wel spreektaal volgens mij.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het me-gebruik ipv mijn iets typisch Brabants?
Zegt hier zo'n brabo van wel, maar volgens mij zat Brabanders die wel correct Nederlands kunnen schrijven.
School/werk/vriendinnen/internet. Toen ik op Haagse Hogeschool zat en ik een keer voor sluitingstijd door de gangen liep zag ik ook een chick met hoofddoek in een donker lokaal bezig met een jongen en ja in parkjes enzoquote:Op zondag 12 januari 2014 18:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja hoe dat in z'n werk gaat. Want denk niet dat zij uitgaan ofzo zeg maar.
Komt best realistisch overquote:
Oké, dat was dan juist weer wel een voordeel. Meer het feit dat je niets geen eigen spullen had. Bank, tv etc.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Elke ochtend roerei met spek. Ik zou dichtgroeien. Gaat verder prima hier hoor. Kom je weer modden?
Oh ja zie ik nu pas. Ben niet zo scherp vandaag.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn 2 verschillende meisjes he?
Je spreekt gewoon met een zwakzinnige.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het me-gebruik ipv mijn iets typisch Brabants?
Zegt hier zo'n brabo van wel, maar volgens mij zat Brabanders die wel correct Nederlands kunnen schrijven.
Geeft niet, ik ook niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja zie ik nu pas. Ben niet zo scherp vandaag.
Nee, mannenlijven kijken en beoordelen in het GYM-topic is niet ghey zeker.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
idd lol wat een fucking faggot man
Staat hiero:quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:33 schreef Robophatt het volgende:
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #44 :''''''''''''''''''''')
Hmm dat wil niet zo heel veel zeggen, ligt eraan hoe groot het verschil is.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ook niet.
In 24 uur meer uur gereden dan geslapen
Ik doe niet andersquote:Op zondag 12 januari 2014 18:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je spreekt gewoon met een zwakzinnige.
Oh je bedoelt de nudepic van blondje?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, mannenlijven kijken en beoordelen in het GYM-topic is niet ghey zeker.
[..]
Staat hiero:
[..]
Spyen op je vriend jij hequote:Op zondag 12 januari 2014 18:07 schreef VeerEli het volgende:
Godsamme, ik zag op FB zo'n lijst met mensen met wie mijn vriend recentelijk bevriend was geworden, klik ik per ongeluk op ''vriendschapsverzoek verzenden'' bij 1 chick toen ik naar beneden wou scrollen (zat echt recht naast het deel waar je op klikt om met de balk omlaag te gaan)
Zij is een nieuwe scharrel van één van m'n vriend z'n matties maar ik heb die hele chick nog nooit gesproken
Schaam me nu een beetje, want ze heeft me geaccepteerd(Zo kwam ik er ook pas achter dat ik haar een verzoek had verstuurd
)
- einde dagboekbericht.
Heb ik ook ooit gedaan jaquote:Op zondag 12 januari 2014 18:07 schreef VeerEli het volgende:
Godsamme, ik zag op FB zo'n lijst met mensen met wie mijn vriend recentelijk bevriend was geworden, klik ik per ongeluk op ''vriendschapsverzoek verzenden'' bij 1 chick toen ik naar beneden wou scrollen (zat echt recht naast het deel waar je op klikt om met de balk omlaag te gaan)
Zij is een nieuwe scharrel van één van m'n vriend z'n matties maar ik heb die hele chick nog nooit gesproken
Schaam me nu een beetje, want ze heeft me geaccepteerd(Zo kwam ik er ook pas achter dat ik haar een verzoek had verstuurd
)
- einde dagboekbericht.
Is alweer verwijderd ejquote:Op zondag 12 januari 2014 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Staat hiero:
[..]
Hahahaha meer nieuwsgierigheid hoor, ben niet (meer) zo'n controlerende vriendin maar vind het altijd wel leuk om op profielen te kijken dan (zowel van guys als chicksquote:
Nee nee dima had ook gepost in dat topic en kreeg positieve reacties.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je bedoelt de nudepic van blondje?
Ruim 5 uur in de auto en 3 uur slaap.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm dat wil niet zo heel veel zeggen, ligt eraan hoe groot het verschil is.
?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je bedoelt de nudepic van blondje?
Van mannen?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee nee dima had ook gepost in dat topic en kreeg positieve reacties.
Aaaaaahh frustratingquote:Op zondag 12 januari 2014 18:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit gedaan jaMijn zusje was aan het vertellen dat een vriend van haar me leuk vond dus ik wilde even kijken wie dat ook alweer was heb ik hem blijkbaar een vriendschapsverzoek gestuurd, kwam ik achter toen hij het accepteerd
![]()
Dat is niet veel slaap nee. Zou ik niet aankunnenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruim 5 uur in de auto en 3 uur slaap.
Ik denk gewoon van zijn torso.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook nieuwsgierig naar.
Gayyquote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook nieuwsgierig naar.
En vrouwenquote:
Hahaha ja wel meer dan eens per ongeluk een foto of status gelikedquote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aaaaaahh frustratingDat zou echt eens anders moeten zijn man.. Net als die like knoppen. Soms gaat het gewoon per ongeluk, fucking irritant
Weet ik niet man.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
gvdquote:Op zondag 12 januari 2014 18:11 schreef VeerEli het volgende:
Vriendin van me zat een keer op de FB van de nieuwe vriendin van haar ex vriend te snuffelen.
Die chick had blijkbaar een foto gepost en openbaar staan, dus dan kan iedereen het liken.
Had m'n vriendin dus tijdens het checken per ongeluk op like gedrukt![]()
![]()
Pas tegen 4 uur in bed. 7 uur al klaarwakker.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is niet veel slaap nee. Zou ik niet aankunnen
Ohja het moet hier wel minimaal 1 keer per dag over anaal gaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beter pic van een kerel willen zien dan schijt aan je penis hebben van een chick.
Klopt jaquote:Op zondag 12 januari 2014 18:11 schreef Robophatt het volgende:
Hahaha ja wel meer dan eens per ongeluk een foto of status gelikedBen altijd bang dat dat gebeurt als ik iemand stalk op FB
Omdat blondje die blijkbaar naar Dima heeft gestuurd ofzo, net ging het over haar en je linkt naar dezelfde pagina dus dacht datquote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
?
Hoe doel ik op nudepic van blondje als ik het over pic van Dima heb?
Ohquote:Op zondag 12 januari 2014 18:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee nee dima had ook gepost in dat topic en kreeg positieve reacties.
Is dat zo?! Als je dan gelijk op ''vind ik niet meer leuk'' klikt dan krijgt zij daar totaal geen enkele melding van???quote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
gvdZou echt gek worden. Maar volgens mij verdwijnt de melding als je het niet meer leuk vindt.
Niet gedronken neem ik aan?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas tegen 4 uur in bed. 7 uur al klaarwakker.
Sja.
Wel heerlijk ontbeten.
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt jaAls ik met verkeerde intenties naar iemands FB ga (dus bijvoorbeeld ook wel eens bij de FB van mijn vriend z'n ex gecheckt) dan ben ik ook echt zwaaaaar voorzichtig met het gebruik van m'n muis, hoor
Ja ik ook echt en al helemaal als ik met m'n telefoon kijk want daar gebeuren dat soort dingen nog 3 keer zo snel.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt jaAls ik met verkeerde intenties naar iemands FB ga (dus bijvoorbeeld ook wel eens bij de FB van mijn vriend z'n ex gecheckt) dan ben ik ook echt zwaaaaar voorzichtig met het gebruik van m'n muis, hoor
Volgens mij is dat wel zo ja. Zal eens testen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is dat zo?! Als je dan gelijk op ''vind ik niet meer leuk'' klikt dan krijgt zij daar totaal geen enkele melding van???
Als het goed is niet, maar kan wel. Facebook maakt nog weleens foutjes.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is dat zo?! Als je dan gelijk op ''vind ik niet meer leuk'' klikt dan krijgt zij daar totaal geen enkele melding van???
Ja dat verdwijnt dan, ik had ook een keer dat iemand mij per ongeluk had toegevoegd maar ik was toevallig online op fb dus ik zag het wel net, maar 2 seconden later was het alweer wegquote:Op zondag 12 januari 2014 18:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaquote:
Klopt ja!! Op telefoon omdat je dan ook met scrollen echt op je scherm zit. Als je dan toevallig langs de like knop gaat ofzo, dan heb je die shit alweerquote:Op zondag 12 januari 2014 18:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik ook echt en al helemaal als ik met m'n telefoon kijk want daar gebeuren dat soort dingen nog 3 keer zo snel.
[..]
Volgens mij is dat wel zo ja. Zal eens testen.
Mwah, bijna niks gedronken.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet gedronken neem ik aan?
Wat had je voor ontbijt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat verdwijnt dan, ik had ook een keer dat iemand mij per ongeluk had toegevoegd maar ik was toevallig online op fb dus ik zag het wel net, maar 2 seconden later was het alweer wegWas een persoon waarvan ik wist dat die gewoon zat te spyen
Ahahahahahahaha lijkt me heerlijk als je dat dan door hebtquote:Op zondag 12 januari 2014 18:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat verdwijnt dan, ik had ook een keer dat iemand mij per ongeluk had toegevoegd maar ik was toevallig online op fb dus ik zag het wel net, maar 2 seconden later was het alweer wegWas een persoon waarvan ik wist dat die gewoon zat te spyen
Oh dat scheelt dan inderdaad.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, bijna niks gedronken.
Zat toch best veel uur tussen drinken en rijden.
Croissant opengesneden en daar ham en cheddar ingedaan, wat pesto eroverheen en even in de oven.
En versgeperst sinaasappelsap.
Nee, dacht laat maar zittenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb je hem daarmee geconfronteerd?
Hahahaha jaaaaaaaa gek... Dat was toch bij hyves een tijd het geval?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, dacht laat maar zittenIk keek sowieso al raar op toen ik die vriendschapsverzoek binnen kreeg
Soms denk ik wel, stel dat Facebook ineens vrij zou geven hoe vaak we naar iemands fb profiel hebt gekeken we allemaal echt fucked zouden zijn gewoon haha
Verse cheddar.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh dat scheelt dan inderdaad.
Nog nooit lekkere cheddar gehadMisschien is die verse wel prima...
Hoe kan een man zoveel kwaliteiten bezitten?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:19 schreef VeerEli het volgende:
Omg Robo het kan ook al zingen:
http://cdn1.mobile.videob(...)171629a42845bb8580a5
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:19 schreef VeerEli het volgende:
Omg Robo het kan ook al zingen:
http://cdn1.mobile.videob(...)171629a42845bb8580a5
![]()
![]()
![]()
![]()
Vers?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh dat scheelt dan inderdaad.
Nog nooit lekkere cheddar gehadMisschien is die verse wel prima...
Je kunt het ook aan een stuk kopen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Verse cheddar.Cheddar is van die vulkaniserende kaas. Daarom verpakken ze ze ook apart. Prima voor het broodje hamburger of de club-sandwich.
Weet je hoe bang ik daarvoor benquote:Op zondag 12 januari 2014 18:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, dacht laat maar zittenIk keek sowieso al raar op toen ik die vriendschapsverzoek binnen kreeg
Soms denk ik wel, stel dat Facebook ineens vrij zou geven hoe vaak we naar iemands fb profiel hebt gekeken, dat we dan allemaal echt fucked zouden zijn gewoon haha
Serieus? Wist ik niet eensquote:Op zondag 12 januari 2014 18:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha jaaaaaaaa gek... Dat was toch bij hyves een tijd het geval?
Als je dan zo'n abbo had genomen ofzo, dan kon je zien wie er allemaal op je FB zaten te lurken.
Je kon dat wel uitzetten, maar in het begin wist natuurlijk niemand dat
Stalkerquote:Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef Robophatt het volgende:
Weet je hoe bang ik daarvoor ben Ook vaker over nagedacht.
Zien wie er op je FB lurkt met een Hyves abo, ja hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 18:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha jaaaaaaaa gek... Dat was toch bij hyves een tijd het geval?
Als je dan zo'n abbo had genomen ofzo, dan kon je zien wie er allemaal op je FB zaten te lurken.
Je kon dat wel uitzetten, maar in het begin wist natuurlijk niemand dat
Ik wil een keer de Chai-Archieven zien.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:24 schreef Chai het volgende:
Ik kijk altijd maar 1x en dan sla ik alle relevante informatie op.
Er staat ook nooit echt iets interessants? Alle foto's kijken in het foto album kan in 1x kijken.
Allemaal hierquote:
Allemaal screenshots maken bedoel je?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:24 schreef Chai het volgende:
Ik kijk altijd maar 1x en dan sla ik alle relevante informatie op.
Er staat ook nooit echt iets interessants? Alle foto's kijken in het foto album kan in 1x kijken.
Heb alleen die dropbox ooit gekregen en wat ik nog op tinypic en imgur heb staan.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wil een keer de Chai-Archieven zien.
Ik weet wel waar ik terecht moet als ik dirt over iemand wil hebben.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb alleen die dropbox ooit gekregen en wat ik nog op tinypic en imgur heb staan.
Ja aan een stuk. Ik vind het altijd maar naar plastic smaken.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vers?
Was gewoon lekker half gesmolten over de ham en het broodje.
Ja best wel hoorquote:
100% halal ?quote:
Dat is mijn geheugen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ik terecht moet als ik dirt over iemand wil hebben.
Bahquote:
quote:
Dat bedoel ik toch ook jonge, leeg plofhoofdquote:Op zondag 12 januari 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zien wie er op je FB lurkt met een Hyves abo, ja hoor. Was gewoon op Hyves zelf.
Ik bedoelde dus hyves ipv FB, typte uit automatisme ofzo FBquote:Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Serieus? Wist ik niet eensMoest al wennen in het begin dat je op FB kon zien of iemand je berichtje heeft gelezen
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef VeerEli het volgende:
Oh, ik zette zelf FB neer. HAHAHAHAHASorry dWc
![]()
Ik bedoelde natuurlijk gewoon hyves
![]()
Ohja ik dacht alquote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus hyves ipv FB, typte uit automatisme ofzo FB
Bedoelde de inhoud he, niet de buitenkantquote:
Hmm, volgende keer eens halen dan.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja aan een stuk. Ik vind het altijd maar naar plastic smaken.
Hihihihihihih wat ben je toch een boefjequote:Op zondag 12 januari 2014 18:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bedoelde de inhoud he, niet de buitenkantEn achteraf was het een foutje van me
![]()
heheheehehe
HAHAHAHAHAquote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef VeerEli het volgende:
Oh, ik zette zelf FB neer. HAHAHAHAHASorry dWc
![]()
Ik bedoelde natuurlijk gewoon hyves
![]()
Hoezo?quote:
Ziet er ook heel anders uit, is best hard geloof ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, volgende keer eens halen dan.
Dan ben je beter dan mijn psychiater.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik had het al lang in de gaten, overduidelijk gewoon
Psychiaterquote:
Ik geloof in je.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
Inleiding afnu iedere dag ongeveer 750 woorden
#mortaxxproblems
Ja ultieme actie is datquote:Op zondag 12 januari 2014 21:27 schreef Chai het volgende:
Die mensen die bij wegmisbruikers heisa gaan maken over dat ze gefilmd worden.zijn altijd degenen die uiteindelijk op tv komen.
Serieus hè, ik zou echt he-le-maal doordraaien en alles en iedereen kapotslaan, flikker op manquote:Op zondag 12 januari 2014 21:27 schreef Chai het volgende:
Die mensen die bij wegmisbruikers heisa gaan maken over dat ze gefilmd worden.zijn altijd degenen die uiteindelijk op tv komen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:35 schreef MeneerRicardo het volgende:
Ook maar 'ns naar de kapper geweest
[ afbeelding ]
Ik zou óf door het lint gaan á la http://www.dumpert.nl/med(...)_gordel_niet_om.htmlquote:Op zondag 12 januari 2014 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Serieus hè, ik zou echt he-le-maal doordraaien en alles en iedereen kapotslaan, flikker op man.
Zou gewoon 1x netjes melden dat ik er niet van gediend ben met m'n kop op TV te komen, blijven ze filmen dan mol ik ten eerste die camera en dan zien we wel verderquote:Op zondag 12 januari 2014 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou óf door het lint gaan á la http://www.dumpert.nl/med(...)_gordel_niet_om.html
of het netjes afhandelen.
Maar zou iig een keus maken.
HAHAHAquote:
Volgens mij wel toch?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou gewoon 1x netjes melden dat ik er niet van gediend ben met m'n kop op TV te komen, blijven ze filmen dan mol ik ten eerste die camera en dan zien we wel verder.
[..]
HAHAHA. Had ik die gemaakt, of was dat een andere?
Weet niet meer zekerquote:
Nee. Je mag wel zelf kiezen of je herkenbaar of onherkenbaar op tv komt.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet niet meer zeker.
Ik ben wel #teamschreeuwmeneer, je mag toch zeker wel zelf ervoor kiezen om gefilmd te worden of niet?
Hoezo, want openbare weg zeker? Zou hun ook gaan lopen filmen danquote:Op zondag 12 januari 2014 22:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee. Je mag wel zelf kiezen of je herkenbaar of onherkenbaar op tv komt.
sta ik erom bekend dat ik te vroeg ben?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beetje aan de late kant voor wat vuurwerk, niet?
[ afbeelding ]
Ik krijg echt geen hoogte van die vent.quote:
Ja. Op openbare plekken mag je volgens mij gewoon altijd iedereen filmen. En tenzij iemand bezwaar maakt om herkenbaar op beeld te staan, mag je dat dus ook gewoon op internet smijten.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo, want openbare weg zeker? Zou hun ook gaan lopen filmen dan.
En zou weigeren verder mee te werken totdat die camera optieft.
en zelfs dan moet die persoon nog een redelijk belang erbij hebben dat het niet op internet komt en alleen "ik ben herkenbaar" telt nietquote:Op zondag 12 januari 2014 22:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja. Op openbare plekken mag je volgens mij gewoon altijd iedereen filmen. En tenzij iemand bezwaar maakt om herkenbaar op beeld te staan, mag je dat dus ook gewoon op internet smijten.
Kerel probeert te hard.quote:
voor professionele opnamen moet je wel een vergunning hebbem thoughquote:Op zondag 12 januari 2014 22:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja. Op openbare plekken mag je volgens mij gewoon altijd iedereen filmen. En tenzij iemand bezwaar maakt om herkenbaar op beeld te staan, mag je dat dus ook gewoon op internet smijten.
DAAR HEB IK HET VERDOMME TOCH OOK NIET OVER JONGEquote:Op zondag 12 januari 2014 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor professionele opnamen moet je wel een vergunning hebbem though
Aangezien jij mentaal ongeveer 11 bent zou je prima kunnen gaan, ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen neefje van 17 nodigt me uit voor strandvakantie zomer
maar dan kom ik tussen mensen van 17 jaar
zal ik gaan ? ? ik ben dan 24
ben nog nooit zonder ouders of alleen op vakantie geweest
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aangezien jij mentaal ongeveer 11 bent zou je prima kunnen gaan, ja.
Ik vond 'm wel vermakelijk ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou poehéé wat een goei0n grap
the WK is strong in this one
Het was geen grap.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou poehéé wat een goei0n grap
the WK is strong in this one
quote:
Ik vrees van welquote:Op maandag 13 januari 2014 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Een troll. Zo wereldvreemd als Dima komen ze echt niet voor.
Want Braddie is die levensfase natuurlijk al lang ontgroeit.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:06 schreef VeerEli het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan een puberversie van Braddie, ofzo.
Nee, maar Dima komt nog iets kinderachtiger en onwetender over. Op een ander level dan, beter gezegd. Want eigenlijk klopt het misschien niet helemaal wat ik nu zegquote:Op maandag 13 januari 2014 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want Braddie is die levensfase natuurlijk al lang ontgroeit.
wel echt een bizar ziek goede trollquote:Op maandag 13 januari 2014 00:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]Heb nog steeds een lichte twijfel of het nou een goeie troll is of hij gewoon echt zo is.
lees je post eens begrijpend avi nivo 9quote:Op maandag 13 januari 2014 00:45 schreef Murdera het volgende:
haha dima kkhomo
[..]
ook weghalen zodat ik niet op je kan fappen, fucking gay.
WAJOW teringhont noem je me gay a kk zemmel bezem tringjosti wholla, jij en ik nu vrind damsxo, gaan we hard ouwe. worstelen enshit en dan uitkroelen BAMquote:Op maandag 13 januari 2014 00:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Es
[..]
lees je post eens begrijpend avi nivo 9
je wil fappen op kerel dat maakt jou derhalve gay
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:58 schreef Gridlok het volgende:
wejoe pakoe fittie, woensel west knakker, stuur kakkerlak op je zemmel hond af, mondo broodrooster.
kroelen?quote:Op maandag 13 januari 2014 01:03 schreef tetouaribo het volgende:
Hahaha vieze kj zennels ik neuk jullie allemaal station dukenburg nu
gisteravond weer gezellig met bzv voor de gehangen?quote:Op maandag 13 januari 2014 08:17 schreef Chai het volgende:
Was een foutje, hij updatete niet goed :S
Jaquote:Op maandag 13 januari 2014 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteravond weer gezellig met bzv voor de gehangen?
en opgevreten?quote:Op maandag 13 januari 2014 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaen daarna heel burgerlijk een milkachocoladecake gebakken
Dom kind ben jequote:Op zondag 12 januari 2014 18:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bedoelde de inhoud he, niet de buitenkantEn achteraf was het een foutje van me
![]()
heheheehehe
Drie kwart opquote:
Wat voor taart ?!quote:
quote:
Probeer hele weekend de scherven al te lijmenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow, de scherven van nootjes' hart liggen all over Groningen nu.
Ik zou toch voor melk gaanquote:Op maandag 13 januari 2014 09:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.plusonline.nl/(...)nbloc-chocoladetaart
Turk onder het buro?quote:Op maandag 13 januari 2014 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je koude voeten opwarmen aan iemand anders
het is al zoet genoeg hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou toch voor melk gaan
Had laatst chocofondue met puur![]()
En ja ik weet dat het hoort, bla bla bla
Volledig naaktquote:
Ja maar ik ben niet zo'n fan van pure chocoquote:
Dat kan niet, lichaamsbeharing :squote:Op maandag 13 januari 2014 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volledig naakt![]()
![]()
Met halsband
taartquote:Op maandag 13 januari 2014 09:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Had er even overheen gelezen dat dit over een cake ging. [ afbeelding ]
Iehl, harige mannen/Turkenquote:Op maandag 13 januari 2014 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan niet, lichaamsbeharing :s
En
Smeerlap
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:12 schreef Murdera het volgende:
EBAH ffsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik blijf wel netjes op mijn helft, maar ik heb wel een eigen deken nodig, want ik eigen een deken me sws helemaal toe.quote:
was je maar klein en fijn hequote:Op maandag 13 januari 2014 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik blijf wel netjes op mijn helft, maar ik heb wel een eigen deken nodig, want ik eigen een deken me sws helemaal toe.![]()
ik zag voor me hoe iemand een paard naar je gooide en hoe je het probeerde op te vangenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:38 schreef Chai het volgende:
Vanochtend plat op mijn rug gevallen doordat ik uitgleed bij het vangen van een kutpaard.Begint steeds meer pijn te doen.
Zou wel kunnen bij een kalfje.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zag voor me hoe iemand een paard naar je gooide en hoe je het probeerde op te vangen
Krijg juist te horen dat ik door het hele bed slinger en ik haar meer ruimte moet gevenquote:
Ben je niet wegduwbaar?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Krijg juist te horen dat ik door het hele bed slinger en ik haar meer ruimte moet geven
Nee, snij kelen door in mijn slaap.quote:
Konthaarquote:
Kutpaardquote:Op maandag 13 januari 2014 10:38 schreef Chai het volgende:
Vanochtend plat op mijn rug gevallen doordat ik uitgleed bij het vangen van een kutpaard.Begint steeds meer pijn te doen.
Gadver hou op johquote:
In de zomerquote:
Ja is een stomme ruin met kapsones. Hij denkt dat hij stoer is en dat hij de man is.quote:
SPOILER: rechtsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2014 10:52:23 ]
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de zomer
Bij 35 graden
Oké ik ben misselijk
picsquote:Op maandag 13 januari 2014 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel bijna. Heb veel te gespierde armen gekregen.Dima is jaloers op mijn biceps.
beter, ik heb het een stuk zwaarder.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, snij kelen door in mijn slaap.
Maar eigenlijk nu je het zegt, ze duwt me nooit wegwel soms een knie in mijn rug.
Waarom laat je dat toequote:Op maandag 13 januari 2014 10:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
pics
[..]
beter, ik heb het een stuk zwaarder.
zelfs mijn deken die een stuk breder is dan mijn bed is nog wel eens bijna helemaal gejat.
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]doet mij gelijk denken aan die foto van die dikke vrouw in de zon met zo'n pantalon aan met vliegen er op bij de bilnaat
![]()
Omdat hij hem niet terug kon pakken?quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja is een stomme ruin met kapsones. Hij denkt dat hij stoer is en dat hij de man is.Zonder hem had ik ook niets hoeven verplaatsen, want dan konden de ruinen en merries samen staan. Alleen hij bespringt ze.
HandigSPOILER: rechtsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo dierenartskostenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
doe ik niet, gebruik altijd grof geweld, maar merk het dan pas als ik wakker ben geworden door de kou.quote:
I accept the challenge.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat hij hem niet terug kon pakken?ik slaap in misvormde foetushouding en heb zo'n deken dan helemaal tussen mijn knieën geklemd, die krijg je amper terug getrokken.
vond dat altijd juist vervelend, 2 1persoons dekens, dan kroelen en spoonen, en altijd zo'n koud stuk als het niet overlapt door een beweging.quote:
ZO hoort hetquote:Op maandag 13 januari 2014 10:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe ik niet, gebruik altijd grof geweld, maar merk het dan pas als ik wakker ben geworden door de kou.
tevens er gisteravond achtergekomen dat het zo'n 13 graden is in mijn slaapkamer.
Vast niet, en hij heeft zijn haar nog om zichzelf warm te houden.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat hij hem niet terug kon pakken?ik slaap in misvormde foetushouding en heb zo'n deken dan helemaal tussen mijn knieën geklemd, die krijg je amper terug getrokken.
Racistquote:
Bitje? Ik heb een perfect gebit, nooit een beugel gehad oid.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
Vast niet, en hij heeft zijn haar nog om zichzelf warm te houden.
Raar kind ben jemet je bitje, je geschreeuw in je slaap en je misvormde foetushouding
Wauwquote:Op maandag 13 januari 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ZO hoort het
Ik had in mijn oude huis enkele beglazing, in de winter gewoon ijs aan binnenkant van de ramenook de badkamer
[..]
Vast niet, en hij heeft zijn haar nog om zichzelf warm te houden.
Raar kind ben jemet je bitje, je geschreeuw in je slaap en je misvormde foetushouding
Gewoon 1 tweepersoonsdeken en 1 eenpersoonsdeken.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
vond dat altijd juist vervelend, 2 1persoons dekens, dan kroelen en spoonen, en altijd zo'n koud stuk als het niet overlapt door een beweging.
neem jij zeker de 2persoons, forget it.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon 1 tweepersoonsdeken en 1 eenpersoonsdeken.
Nee hoor, heb liever een 1 persoons die kan ik fijner klemmen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
neem jij zeker de 2persoons, forget it.
klemde je mij maar eens zo tussen je benen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, heb liever een 1 persoons die kan ik fijner klemmen.
Je kauwt je tong toch kapot en knarst je tanden tijdens je slaap?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Bitje? Ik heb een perfect gebit, nooit een beugel gehad oid.
Nee, alleen tijdens een aanval, maar daar heb ik werkende medicijnen voor. En dat is in 1 beet, niks geknars verder of zo.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kauwt je tong toch kapot en knarst je tanden tijdens je slaap?
Neequote:Op maandag 13 januari 2014 11:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ach rot toch eens een keertje op jij
Naar bed in ijskou is heerlijk, helemaal samen alles warm makenquote:Op maandag 13 januari 2014 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
WauwBaas boven baas.
Hou wel van koud, maar dan opstaan sochtends vroeg.tragisch.
[ afbeelding ]
Exact
Hmm ok, nou ja dan neem ik je aanbod misschien wel aan om eens samen te slapenquote:Op maandag 13 januari 2014 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, alleen tijdens een aanval, maar daar heb ik werkende medicijnen voor. En dat is in 1 beet, niks geknars verder of zo.
Helemaal als je moet opstaan terwijl de ander heeeeerlijk onder die warme deken blijft liggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
Naar bed in ijskou is heerlijk, helemaal samen alles warm maken
Maar s'ochtends een ramp ja
IKRquote:Op maandag 13 januari 2014 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Helemaal als je moet opstaan terwijl de ander heeeeerlijk onder die warme deken blijft liggen.so so jarlous
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja is een stomme ruin met kapsones. Hij denkt dat hij stoer is en dat hij de man is.Zonder hem had ik ook niets hoeven verplaatsen, want dan konden de ruinen en merries samen staan. Alleen hij bespringt ze.
je doet het erom he..SPOILER: rechtsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
IKR
Voor je er uit gaat nog even een windje laten![]()
Hahahahaha wtfquote:Op maandag 13 januari 2014 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]dat idee
wilde je eerst een boks geven, maar dit gaat voorbij een simpele boks.
Nutclap
[ afbeelding ]
gooosquote:Op maandag 13 januari 2014 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]dat idee
Nutclap
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]dat idee
Nutclap
[ afbeelding ]
CY en dqod dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:19 schreef Murdera het volgende:
Zo zie ik de eerste ontmoeting tussen Fas en Dqod ook voor me trouwens.
Die raakt toch geen andere mensen aan?quote:
Als dat zo is dan verkondigt haar vriendje vast een heleboel onzin. Anders zijn de verhoudingen wel heel kromquote:
Sinds wanneer heb ik smetvrees?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die raakt toch geen andere mensen aan?
Oh in de war met dwc dan, jullie lijken ook zo op elkaarquote:Op maandag 13 januari 2014 11:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik smetvrees?
Deze is wel erg hard.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh in de war met dwc dan, jullie lijken ook zo op elkaar
Sorry bebe was niet de bedoeling ;squote:
ahhw shiiiiquote:Op maandag 13 januari 2014 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh in de war met dwc dan, jullie lijken ook zo op elkaar
Huh wat? Niet Panzer hè.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als dat zo is dan verkondigt haar vriendje vast een heleboel onzin. Anders zijn de verhoudingen wel heel krom
??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |