Krijg juist te horen dat ik door het hele bed slinger en ik haar meer ruimte moet gevenquote:
Ben je niet wegduwbaar?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Krijg juist te horen dat ik door het hele bed slinger en ik haar meer ruimte moet geven
Nee, snij kelen door in mijn slaap.quote:
Konthaarquote:
Kutpaardquote:Op maandag 13 januari 2014 10:38 schreef Chai het volgende:
Vanochtend plat op mijn rug gevallen doordat ik uitgleed bij het vangen van een kutpaard.Begint steeds meer pijn te doen.
Gadver hou op johquote:
In de zomerquote:
Ja is een stomme ruin met kapsones. Hij denkt dat hij stoer is en dat hij de man is.quote:
SPOILER: rechtsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2014 10:52:23 ]
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de zomer
Bij 35 graden
Oké ik ben misselijk
picsquote:Op maandag 13 januari 2014 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel bijna. Heb veel te gespierde armen gekregen.Dima is jaloers op mijn biceps.
beter, ik heb het een stuk zwaarder.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, snij kelen door in mijn slaap.
Maar eigenlijk nu je het zegt, ze duwt me nooit wegwel soms een knie in mijn rug.
Waarom laat je dat toequote:Op maandag 13 januari 2014 10:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
pics
[..]
beter, ik heb het een stuk zwaarder.
zelfs mijn deken die een stuk breder is dan mijn bed is nog wel eens bijna helemaal gejat.
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]doet mij gelijk denken aan die foto van die dikke vrouw in de zon met zo'n pantalon aan met vliegen er op bij de bilnaat
![]()
Omdat hij hem niet terug kon pakken?quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja is een stomme ruin met kapsones. Hij denkt dat hij stoer is en dat hij de man is.Zonder hem had ik ook niets hoeven verplaatsen, want dan konden de ruinen en merries samen staan. Alleen hij bespringt ze.
HandigSPOILER: rechtsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo dierenartskostenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
doe ik niet, gebruik altijd grof geweld, maar merk het dan pas als ik wakker ben geworden door de kou.quote:
I accept the challenge.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat hij hem niet terug kon pakken?ik slaap in misvormde foetushouding en heb zo'n deken dan helemaal tussen mijn knieën geklemd, die krijg je amper terug getrokken.
vond dat altijd juist vervelend, 2 1persoons dekens, dan kroelen en spoonen, en altijd zo'n koud stuk als het niet overlapt door een beweging.quote:
ZO hoort hetquote:Op maandag 13 januari 2014 10:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe ik niet, gebruik altijd grof geweld, maar merk het dan pas als ik wakker ben geworden door de kou.
tevens er gisteravond achtergekomen dat het zo'n 13 graden is in mijn slaapkamer.
Vast niet, en hij heeft zijn haar nog om zichzelf warm te houden.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat hij hem niet terug kon pakken?ik slaap in misvormde foetushouding en heb zo'n deken dan helemaal tussen mijn knieën geklemd, die krijg je amper terug getrokken.
Racistquote:
Bitje? Ik heb een perfect gebit, nooit een beugel gehad oid.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
Vast niet, en hij heeft zijn haar nog om zichzelf warm te houden.
Raar kind ben jemet je bitje, je geschreeuw in je slaap en je misvormde foetushouding
Wauwquote:Op maandag 13 januari 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ZO hoort het
Ik had in mijn oude huis enkele beglazing, in de winter gewoon ijs aan binnenkant van de ramenook de badkamer
[..]
Vast niet, en hij heeft zijn haar nog om zichzelf warm te houden.
Raar kind ben jemet je bitje, je geschreeuw in je slaap en je misvormde foetushouding
Gewoon 1 tweepersoonsdeken en 1 eenpersoonsdeken.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
vond dat altijd juist vervelend, 2 1persoons dekens, dan kroelen en spoonen, en altijd zo'n koud stuk als het niet overlapt door een beweging.
neem jij zeker de 2persoons, forget it.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon 1 tweepersoonsdeken en 1 eenpersoonsdeken.
Nee hoor, heb liever een 1 persoons die kan ik fijner klemmen.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
neem jij zeker de 2persoons, forget it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |