Niks voor jou.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had ze wel volgens mij, maar niet gekeken.
Ik ben eventueel momenteel beïnvloed door een dame die ik heb gezien met prachtige armen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nog nooit een man armen als eerste horen noemen bij lichaamsdelen van een vrouw.
Goede criteria wel ja.
Vertel.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben eventueel momenteel beïnvloed door een dame die ik heb gezien met prachtige armen.
Als ik de foto's heb kijk ik liever geen filmpjes. Zeker niet met allemaal gaten in beeld en dergelijke.quote:
Picsquote:Op zondag 12 januari 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben eventueel momenteel beïnvloed door een dame die ik heb gezien met prachtige armen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Last night I begged my girl to let me cum on her face.....she finally let me....I broke up with her after......I can't be dating some nasty girl that be letting niggas bust nuts on her face.
Vraag me af hoe makkelijk het tegenwoordig nog is om een maagd te vinden.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:51 schreef ntm het volgende:
[..]Net als van die mocro's die meisjes neuken en dan achteraf niet met haar verder willen, want ze willen wel een maagd trouwen uiteindelijk. Donder op dan hoor
![]()
Jammer, ze gaf een goede show weg hoor, inclusief haar vingers pijpen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik de foto's heb kijk ik liever geen filmpjes. Zeker niet met allemaal gaten in beeld en dergelijke.
Ze is een vrouw.quote:
Neen.quote:
FOK!datingquote:Op zondag 12 januari 2014 17:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vraag me af hoe makkelijk het tegenwoordig nog is om een maagd te vinden.
Bij Marokkaanse meiden wel sneller, alhoewel tegenwoordig..quote:Op zondag 12 januari 2014 17:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vraag me af hoe makkelijk het tegenwoordig nog is om een maagd te vinden.
Wat is er mooi aan die armen dan? De botstructuur? de bespiering?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is een vrouw.
Ze is mooi.
Ze heeft mooie armen.
Ze vond het een raar compliment.
[..]
Neen.
Is ook wel een raar compliment. Maar beter dan 'wat heb je mooie ogen'.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is een vrouw.
Ze is mooi.
Ze heeft mooie armen.
Ze vond het een raar compliment.
[..]
Neen.
Armen geven wel een goede indicatie van de rest van het lichaam. Benen nog meer maar die zijn vaak iets minder goed te beoordelenquote:Op zondag 12 januari 2014 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan die armen dan? De botstructuur? de bespiering?
Hahahaquote:Op zondag 12 januari 2014 17:51 schreef ntm het volgende:
[..]Net als van die mocro's die meisjes neuken en dan achteraf niet met haar verder willen, want ze willen wel een maagd trouwen uiteindelijk. Donder op dan hoor
![]()
Ja heb niet direct het idee dat die meiden zich allemaal zo goed gedragen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Bij Marokkaanse meiden wel sneller, alhoewel tegenwoordig..Of ze trouwen met eentje uit Marokko zelf.
kkhomotjequote:Op zondag 12 januari 2014 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha. Sowieso dat gelul met maagden en preutse onzin en onnodig moeilijk doen
.
Voel me trouwens best wel gay dat ik benieuwd ben naar die Dima-pic waarnaar werd gelinkt in vorige topic.
Kan dan wel nog altijd een appelfiguur zijn, maar meestal wel een redelijke indicatie ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Armen geven wel een goede indicatie van de rest van het lichaam. Benen nog meer maar die zijn vaak iets minder goed te beoordelen
Ja, de vorm. Vaak inderdaad door spieren. Moet een beetje gespierd zijn, niet te.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan die armen dan? De botstructuur? de bespiering?
Haar ogen zijn ook mooi.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is ook wel een raar compliment. Maar beter dan 'wat heb je mooie ogen'.
Mooi sleutelbeen vind ik ook altijd
Ja ik ook. Niet gay, maar benieuwd.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha. Sowieso dat gelul met maagden en preutse onzin en onnodig moeilijk doen
.
Voel me trouwens best wel gay dat ik benieuwd ben naar die Dima-pic waarnaar werd gelinkt in vorige topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |