Ja net zoals Jhali laatstquote:Op zondag 12 januari 2014 17:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat weet je toch van tevoren dat zoiets gebeurtDaarom zou ik dus nooit een naaktfoto van mezelf naar wie dan ook sturen, komt altijd overal terecht.
Nou ja zeg ik ben zeer discreet. Vraag ntmquote:Op zondag 12 januari 2014 17:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat weet je toch van tevoren dat zoiets gebeurtDaarom zou ik dus nooit een naaktfoto van mezelf naar wie dan ook sturen, komt altijd overal terecht.
Weet niet eens wie dat isquote:Op zondag 12 januari 2014 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja net zoals Jhali laatstBest wel heel dom.
Ja jij wel natuurlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ja zeg ik ben zeer discreet. Vraag ntm
Die was hier 1x volgens mij en toen heeft al gelijk naar iemand die foto's gestuurd. Ging heel snel allemaal.quote:
Heb je de filmpjes ook gezien?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Die was hier 1x volgens mij en toen heeft al gelijk naar iemand die foto's gestuurd. Ging heel snel allemaal.
Vraag me toch af hoe mensen het voor elkaar krijgen dat iemand dat zo snel doet. Lijkt me toch niet dat je gewoon vraagt 'pics van je tieten' en dat je die dan ook gewoon krijgt.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Die was hier 1x volgens mij en toen heeft al gelijk naar iemand die foto's gestuurd. Ging heel snel allemaal.
Dat het bij jou niet werkt zegt niets natuurlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vraag me toch af hoe mensen het voor elkaar krijgen dat iemand dat zo snel doet. Lijkt me toch niet dat je gewoon vraagt 'pics van je tieten' en dat je die dan ook gewoon krijgt.
Mag toch hopen dat dat bij niemand werkt.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat het bij jou niet werkt zegt niets natuurlijk
Toekomstige vrouw van Braddie of F48390quote:
Heeft geloof ik wel pics in haar foboquote:
Dacht ik al niet hoor hihihiquote:
Neem die man nu in bescherming. Niet kijken Ludoquote:Op zondag 12 januari 2014 17:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heeft geloof ik wel pics in haar fobo
Hij is oud en wijs genoeg om die keuze zelf te maken. Mag gerust kijken hoor Ludo, maar verwacht niets fraais.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem die man nu in bescherming. Niet kijken Ludo
Ik val op leuke meisjes.quote:
Oh dus geen gehandicapten die ledematen missen? Ok.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val op leuke meisjes.
Mooie armen, benen, kont, buik, borstjes en een lach om van te smelten.
Nee is niet echtquote:Op zondag 12 januari 2014 17:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
ntm heb jij nou van die gruwelijk lange wimpers of lijkt dat maar?
Nog nooit een man armen als eerste horen noemen bij lichaamsdelen van een vrouw.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val op leuke meisjes.
Mooie armen, benen, kont, buik, borstjes en een lach om van te smelten.
Tot op heden nog niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dus geen gehandicapten die ledematen missen? Ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |